Mám těžké období. Toto je jen kousek z mých myšlenek, náhled do mé duše. Doufám, že se spojím pomocí milovaného psaní se správnými lidmi :')
přidáno 02.07.2013
hodnoceno 6
čteno 1158(14)
posláno 0
Každý někdy prožívá chvíle, u kterých odmítá jejich konec. Ale známe i chvíle, které by člověk nejraději přeskočil. Už mnoho filosofů si lámalo hlavu nad tím, že po štěstí musí následovat pád. A obvykle dost tvrdý, alespoň když bych vycházela z vlastní zkušenosti.
Já vím, není to vůbec originální nápad vypisovat si duši, ale něco dělat musím. A pokud se spojím s lidmi, kteří jsou ve stejné situaci nebo už jí mají za sebou, věřím, že mi to pomůže. Nejsem totiž ten tip, co by se utápěl v depresích a chtěl si kvůli každému problému řezat žíly či se jinak poškozovat.
Byla jsem šťastná, smutný na tom je pouze ten minulý čas. Byla jsem tak šťastná, že jsem skoro nevnímala čas, který jen tak letí kolem mě. Měla jsem spoustu přátel, kteří mě měli rádi a možná i trošku obdivovali, ve škole jsem byla oblíbená a mezi kluky snad i trošku žádaná. Nikdy jsem si to ale nechtěla připustit a tím jsem si držela namyšlenou bublinu od sebe.
Jenže tyto časy měly skončit. A proč? Pouze proto, že jedna „kamarádka“ se mě rozhodla nenávidět?! Sami musíte uznat, že to není pořádný důvod. A člověk se nesmí nechat srazit na kolena. Ale je to tak těžké, když všem okolo vás lže, pomlouvá a s každou lží či upravenou pravdou vám zabodává ostrý nůž do zad hlouběji a hlouběji. Nechápu jí, nechápu důvod kvůli kterému to dělá a už vůbec nechápu ty lidi, kteří jí věří …
Ano, život je takový jaký si jej uděláme. Ale je spousta lidí, kteří jen čekají až budete trošku nalomení,aby vás svými lživými pomluvami položili ještě níž než jste. A vy jim to nesmíte dovolit! Bojujte!
Jenže já nebyla nikdy zvyklá na takovýhle způsob jednání. Ano, patnáct let, co jsem tady na tom světě, mě měli lidé rádi a neměli důvod to měnit. Teď ten důvod nemají a přesto se rozhodli svůj postoj ke mně změnit.
A jsem si jistá, že nejsem jediná. Nejsem jediná, které se toto děje, (což samozřejmě není vůbec správné). Lidem v pubertě se to stává často, prostě se jim změní názor stejně rychle jako nálada. A to je v tomto věku opravdu velice proměnlivé. Jen se člověk nesmí nechat shodit. Prostě nesmí, tak jako já budu bojovat s lidmi, kteří mě nemají rádi a naučím se je ignorovat a vůbec si je nepouštět do hlavy, to samé musíte umět vy. Věřte není to jednoduché, je to spíše běh na dlouhou trať, ale přes to věřím, že se to naučíme. (Ale je to až nemožně těžké, alespoň pro mě.)
Nesmíme nechat převálcovat. Musíme jít dál a bojovat :)
přidáno 10.12.2013 - 15:30
Děkuji... děluji moc za cenné rady.. Moc si toho vážím :)
přidáno 11.10.2013 - 18:40
Zajímavé jak obyčejná slova dokážou ranit srdce. Je to tím že než to slovo uslyšíme, prošlo srdcem a rozumem toho člověka. Proto pro nás mají slova velký význam. Co je nejlepší proti takovému dělat? Nedovol aby jejich slova vstoupili hluboko do tvého srdce a mysli, vytvoř si své rozumné opodstatnění které bude sloužit jako obranná cihlová zeď vůči těmto zlým větám ve které se nachází zlý cit. Ale pokud možno buď upřímná k sobě a nenálhávej si proto aby ses cítila líp. Protože pak tato zeď za nějakou dobu spadne, protože není postavěna na pevné, správné půdě.
přidáno 09.10.2013 - 17:13
Sarus: V tomhle věku a v ženském prostředí zvlášť, dokáže závist změnit kamarády v zavilé nepřátele. Řekni si: Pomlouvá mne, tedy jsem nebo i: Člověk, na něhož nadávají blbci, je hoden důvěry! A chovej se tak, aby ses před sebou samou nemusela stydět, abys mohla stát za každým svým slovem či činem! Každý soudný člověk Tě pak dříve nebo později bude posuzovat podle Tvých činů nikoli podle něčích pomluv. A pokud ne, není soudný a nestojí Ti za trápení...Každý si tímhle prošel a musel to vydržet. Přeju Ti štěstí i dostatek trpělivosti!;o)))
přidáno 07.07.2013 - 20:06
Mockrát děkuju ;)
přidáno 02.07.2013 - 21:45
Pěkná a úvaha ze života, stalo se mi něco jinýho kdysi, ale v tu chvíli člověk pozná kdo je opravdový přítel
přidáno 02.07.2013 - 19:55
Hezká úvaha. Ano, proti pomluvám je třeba bojovat a všichni se občas dostaneme do situace, že nejsme oblíbení. Možná je dobré vzít to jako příležitost. Teď si můžeš najít opravdové přátele. Teď si můžeš vážit postavení, které máš. Teď můžeš zjistit, kdo opravdu jsi a najít v sobě to, co zajímá i ostatní. V neposlední řadě je třeba dodat, že každý boj, ze kterého vyjdeme se ctí, nám ubírá z dětské naivity, ale také, a to hlavně, posiluje naší osobnost. Do dalšího boje půjdeš s větším nadhledem... Myslím, že tomu se také říká dospívání... ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Boj... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Píseň

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku