Ani nevím, do jaké kategorie to mám zařadit. Vlastně je to jen pár myšlenek ...
přidáno 10.12.2013
hodnoceno 3
čteno 1370(11)
posláno 0
Už tu píseň nechci ani slyšet! Už nikdy! Hraje pořád dokola to samé a přes to mě vždy překvapí a je vždy úplně jiná. Chtěla bych se jí zbavit, protože se mi až příliš ohrála. Že prý mám na takové myšlenky ještě čas? Tomu nevěřím! Právě teď se koukám na plastovou krabičku plnou léků na spaní. Právě teď by mi píseň mohla přestat hrát v mé hlavě. Ale já na to nemám dost odvahy. Možná se mám příliš ráda nebo se můžu omlouvat, že mám příliš ráda své blízké.. Ale v mé hlavě znějí tóny tak osamělé.. A já nevím, co mám dělat. Pro začátek možná stačí, když si otřu slzy, vrátím se zpět mezi lidi a zkusím znovu bojovat. Když bude píseň hrát, pořád musím bojovat. Já nejsem blázen, že slyším zvuky ve své hlavě, to mě jen moje píseň života nutí žít…
přidáno 27.01.2014 - 23:39
Život má být kombinací stereotypu (sebeláska, individualita, stabilní dobro i zlo atd.) s pestrostí (střídáním lásek i nelásek, prostě různých impulsů). Jako když vám hrají na vaše oblíbené hudební nástroje většinou pokaždé něco jiného, ale pravidelně se vrací i k tomu samému, jakoby ohranému.
přidáno 11.12.2013 - 14:47
Makyna: Snažím se si optimismus chránit, ale ne vždy se mi to podaří. V tom případě si sice přemýšlím o věcech v textu, ale jsem rozhodnuta o nich jen psát :) Děkuji .. :)
přidáno 10.12.2013 - 18:41
.. začínala jsem podobně, poslouchala hlasy uvnitř hlavy a kdesi vpovzdálí tušila, že se něco děje.. že to co tkví uvnitř mě musí jít nějakou prazvláštní formou ven, do světa.. Je důležité nezvolit špatnou cestu a nezaseknout se na rozcestí.. Možná bych ti poradila žít optimismem a čerpat sílu z jakékoli radosti, úsměvu a dobrých skutků. Mě to nabíjí neskutečně :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Píseň : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Boj...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
gajda řekl o NoWiš :
Někdy čtu tvoje věci a vtírá se mi pocit jako z Doriana Greye, akorát na ruby. Někde na půdě musí být tvůj portét.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku