Znovu upadám do depresí....
přidáno 22.06.2013
hodnoceno 7
čteno 1091(10)
posláno 0
Bez odpovědi padly otázky
do povlaku z jehličí
a jejich křehká těla
rozpila se v kapce krve.

Ulehla hlava na polštář
a stovky očí
zahleděly se na nevinnou tvář
-nemohu spát...

Měsíc si razil cestu
přes těžké mraky
a nové hvězdy
rodily se z ohně,

ale moje oči plakaly,
když vinu zjistila jsem.
Vinna vlastním životem,
tím,co sama jsem.

Tělo se složilo na podestýlku z růží,
ale myšlenky opustily zemi
a slzy začaly téct...
VINNA!

Hlas v hlavě má svůj názor,
neoblomný a kovový,
nepřirozená autorita:
Vinna svým životem!

ikonka sbírka Ze sbírky: Hloubková deprese
přidáno 22.06.2013 - 21:39
BorůvkaB: jak sem tě krátkodobě poznal tak v to nepochybuju!)))
přidáno 22.06.2013 - 21:35
poeta: Věřit sama sobě... Po tom všem vcelku těžký úkol ale já věřím v jedno: Jednou bude líp a snad se mi i podaří opravdu něčeho dokázat :)
přidáno 22.06.2013 - 21:06
BorůvkaB: tvé sebevědomí podléhá bohužel nezdravé iluzi...nejvíce se to dějě v česku kvůli rodičům kteří neumí podpořit ale jen kritizovat..to nemusí být tvůj problém! jen statisticka.

Rozhodně máš v sobě obrovský potenciál a básen je sice dost sebekritická na můj vkus! ale hodně zdařilá.

Mimo rámec básně já sám prohlašuji, že někteří lidé se neměli vůbec některým rodičům narodit...to souhlasím i s Bartošovou třeba..rozumím ji co tím chce říci...ale většinou rodiče měli bud stejné nebo ještě horší rodiče a podmínky na výchovu a tak se z toho stal bludný kruh Bludného Holandana, co neví kdo je , kým a kde má své místo.

Promin za poněkud morbidní a přespříliš psychologický koment..)) na druhé straně může být už jen snad líp..když se tomu člověk postaví, nebot ač je obklopen rodinou nebo ne , přáteli i bez nich...vždy nakonec ja na život sám! čili by si měl více sám také věřit.))
přidáno 22.06.2013 - 19:26
Meluzina: Díky :) Já na sebe nároky nemám skoro žádné, moje sebevědomí je kolem bodu mrazu, jen díky kolegovi se občas zvedne. :)) Vysoké nároky na mě mají spíš rodiče.
přidáno 22.06.2013 - 19:25
Marbal Škutin: Děkuju moc, tvé komentáře mi dělají obrovskou radost a plní mě nadějí k dalšímu tvoření- jsem ti za to vděčná. :))
přidáno 22.06.2013 - 16:43
Udělala si ohromný skok dopředu za poslední čas. Když srovnám Tvá starší díla a ta poslední. Druhá báseň v krátké době, která mě od Tebe naprosto učarovala. Má svou hloubku a váhu. Temná atmosféra dotváří klenot tohoto díla. Těším se na Tvou další báseň. Jen tak dál!
přidáno 22.06.2013 - 16:16
Skvěle zvládnutá forma a hodně depresivní sdělení někoho, kdo má na sebe velmi vysoké nároky. Bojím se, aby nebyly až příliš vysoké... Ta báseň je výborná!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vinna : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kytara bez jedné struny
Předchozí dílo autora : Musím vytrvat

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :
Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku