osobní motivace
přidáno 14.05.2013
hodnoceno 2
čteno 1124(14)
posláno 0
Holčičko moje, už je ti 18. Měla bys vědět, že jsi opravdu výjimečná osobnost. Vím, že mi ještě nevěříš. Máš chvilky, kdy jsi nejistá. Cítíš se slabá jak nit. Často zapomínáš, čím jsi. Často zapomínáš, jak úžasná jsi osobnost. Často zapíráš sama sebe. A já ti něco řeknu, je to tvoje cesta a klidně nevěř svým schopnostem a mysli si, že na něco nemáš. Všechno tě to posouvá dopředu. A já vím, vím, že jsi už mnohé vzmohla se svou vírou. Jsem si jista, že nejsi předurčená neviditelná zpívat v koutě. Jsem si jista, že jsi jako motýl. Už ses kapku vylíhla, ale stále jsi ještě napolo housenka. Myslíš si, že tvoji hodnotu tvoří názory druhých lidí. Někdo řekne, že jsi krásná a najednou si tak připadáš. Někdo řekne, že jsi hloupá a neschopná a ty mu věříš. Děvčátko moje zlaté, všechno co ti lidé říkají je jejich problém. Já vím, že všechna ta kritika v tobě zabodává ostny do vnitřností a stahuje tě dolů, ale ty jsi výjimečná bytost a nepotřebuješ znát názory druhých. Musíš vědět, stejně jako já, že vzmůžeš všechno, na co si vzpomeneš. Jsi předurčena něčemu velkému, jen musíš nechat vyletět ostny z těla a letět za nimi vzhůru do nebe. Vím, že máš občas chuť schovat se. Oprostit se ode všeho. Jen ještě nemáš nadhled. Jsi ten typ člověka, který vše skrývá v sobě, neukazuje světu nic ze sebe a pak najednou celý svět ohromí svou nádherou. A sáhni si do duše, ty víš, že mluvím pravdu. Proč pořád zapíráš svou pravou povahu, svou lásku, svou náklonnost k lidem? Cítíš v sobě kus silného muže a zároveň jsi příliš křehká žena. Mísí se v tobě protipóly. Zatím se s tím nedokážeš poprat, ale jednou to svedeš. Já ti rozumím. Myslíš si, že všichni dokážou všechno líp než ty. Ale ty si nádherná žena a nikdo nemá takové kouzlo jako ty. Jsi ty (celý svět, všechna krása, moudro, které se rozvíjí) a pak ti ostatní. Všichni máme v tobě silnou víru. Odmalička jsi tolik neobyčejná. Jen nehleď na to, co po tobě chce nyní společnost. Hleď na to, co chceš od sebe ty. Prosím, nezapomínej na nás, co tě tolik milujeme a věř tomu, že jsi se narodila jako kouzelná bytost, co dokáže nemožné. Jen stačí věřit a chtít.
S láskou babička
přidáno 12.03.2014 - 20:28
Až si budeš jistá svojí výjimečností, napiš dopis babičce. Potěšíš nejen ji.
přidáno 14.05.2013 - 21:58
myslím že bych podobný dopis mohla kdysi k osmnáctinám dostat i já, je takový povzbuzující, motivující, vlastně možná jsem podobný i dostala, přesto a to je naprosto demotivující pro tebe, celý život tápu, občas si myslím že jsem skvělá a občas mám pocity které mi nikdo nemusí závidět, no ale ani v tom dopise to nevyznívá jednoznačně, čti si ho tedy denně, jako nějakou modlitbu, to abys opravdu měla plnou hlavu toho jak jsi jedinečná, je to milé, ať už jsi to napsala ty, nebo babička

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dopis od babičky k 18tinám : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : rebélie
Předchozí dílo autora : Z kamene

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Capik [14], ludvig lerian [13], smarstin [12], Kaliban [7], magdalena [4]
» řekli o sobě
Sokolička řekla o Boleslava :
Máme toho hodně společného (myslím), zejména co se sportovců týče (pro tebe ale s dobrým koncem, což je super). A naše - vaše Plastic walkway s.r.o. leckoho nadzdvihly ze židle.:o)) Kromě toho je to jedna z nejnadanějších autorek tady(aspoň podle mě).
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku