první MLADÝ pán J.
přidáno 03.05.2013
hodnoceno 0
čteno 870(9)
posláno 0
Mám ráda ten úsměv. Ten, před kterým následuje upřený pohled. Nevím, jestli do očí, ale myslím, že spíš na celou mou tvář. Když mě to začne znervózňovat, musím k němu zvednout zrak. Při střetu našich pohledů vždy nastane ten úsměv. Nikdy se nemůžu ovládnout a zachovat klidnou tvář, vždy ho musím oplatit.

Mám ráda celkově ten obličej. Snědší barvy, s nosními dírkami přímo na Skittlesky, což je, uznávám, krajně nechutné. Ale svým způsobem neskutečně roztomilé. Baví mě ty lehce sešikmené oči neurčité barvy, že o nich dokážu říci snad jen to, že jsou černé. A ani tím si jistá nejsem, nehledám v nich nikdy barvu, ale pocit. Výraz. Myšlenku. Tón. Všechno tohle, ale nikdy ne barvu. Je zbytečná.

Baví mě ten obličej z profilu. Od nosu dolů je ženský. Když to řeknu nahlas, usměje se, ještě ví žensky, a říká "hele, přestaň řešit muj xicht!" a pak je to zase ten pohled. Opakuje se to pořád a pořád dokola. Je to očekávané, a když to nenastane, cítím se ošizená o další okamžik pochopení.

Baví mě ty uši. Symetrické. Symetričnost je ještě podtrhnuta symetricky umístěnými, stejnými náušnicemi. Baví mě, protože uši jsou jedním z nejcitlivějších míst lidského těla, za tím si budu stát za každou cenu. Krysí pseudoočichávání způsobující husinu na zádech, ramenou a rukou.

Zajímají mě ty ruce. Lehce vystouplé žíly, černá tečka na dlani. Znamení krakena. On si pro tebe přijde! Baví mě dotyk bříšek prstů na žebrech, nebo kostnaté prsty projíždějící mezi pramínky vlasů. Stačí jen zvuk, když narážejí do desky stolu, když určují rytmus veškeré okolní atmosféry.

Zajímá mě, jaké by to bylo, kdyby to bylo. A myslím, že kdyby to mělo být, tak to je. Říká se, že na všechno dojde. A já vím, že je to pravda. "Časy se měněj, lidi se měněj, s tim i okolní události." Děje se toho spousta. Věci jsou v pohybu. Nemůžu říct, že se ubírají tím správným směrem, ale nestojí na místě. A to je dobře. Všechno dobře dopadne. Ne dobře, ale tak, jak má. V to věřím, v to doufám a na zbytku nezáleží. Jen si užívat každý den, každou maličkost a každý detail. protože to je důležité. Prostě mě to baví. Vyžíám se v detailech a je to super. Vždycky na někom jiném.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Detaily - I. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : jenom výplod
Předchozí dílo autora : one day

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku