přidáno 22.03.2013
hodnoceno 1
čteno 909(9)
posláno 0
Znáte to?!
Probudíte se uprostřed noci a nemůžete usnout,převalujete se z boku na bok a ne a ne
.Venku je vlahá letní noc a pod peřinou je neskutečné vedro.Ještě párkrát se převalíte,kouknete na budík a pořád spánek nepřichází. Navíc pohledem z okna přes zatažené záclony zjiš´tujete,že zrovna dnes je úplněk.K tomu neodbytné myšlenky o nezaplacené splátce na hypotéku,o chystané návštěvě tchýně,o neustávajících telefonech od věřitelů,o zdražování potravin a o chystaném konci světa.A přes tyto chmurné myšlenky si vybavujete další a další nepříjemné pocity z okamžiků vašeho života.
A dost,takhle neusnu.Jako v mátohách vylézám z postele a vycházím z domu.Jen tak jak jsem.Ani nevím kam jdu,ale znám to tu a svou tajnou stezkou mířím právě tam.
Noc je plná zvuků a vzduch nasycený vůní a tajemna. Těším se jako malý kluk až tam dorazím.Prodírám se porostem a už z dálky zaslechnu ten nejsladší zvuk z mého tajného místa.
Hluboko v pralese,schovaným před zraky všech,je něco, kam utíkám o bezesných nocích a právě dnes je zas ten správný čas.Vcházím na malé prostranství u lesního jezera a jako vždy se nemohu nabažit toho pohledu.Měsíc vše ozařuje stříbrnou krásou a já jen v úžasu sleduji vše kolem.
Jsem nahý a na břehu jezera se nechávám laskat omamnou vůní lesa a pomaličku vstupuji do vody.Je teplá a voní stejně jako vše kolem,jen ještě více umocní dotyk opojných vůní.Z vysoké skály padají miriády vodních kapek a není slyšet nic jiného.jen padající vodu.Nechám se unášet na stříbrné hladině a plnými doušky,vdechuji noční vzduch.
Nad hlavou mi létají stovky svítících mušek,voda padá,šumí stromy......A já odplouvám kamsi.Nevím kde to je,ale jsem tam sám sebou.Není tam tchýně,ani hypotéky,nemusím tam jíst a ani myslet na rodinný rozpočet.
Stává se ze mne nic,jen lístek na hladině,plující na věky sem a tam.
Je ráno a já vstávám do dalšího dne!
přidáno 19.04.2013 - 16:25
buď zdráv snílku. Myslím, že se ti to podařilo vystihnout.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Noc : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Výměna
Předchozí dílo autora : Osud

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Annnakss
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Hunter řekl o Dream :
Ta holka má v sobě smysl pro čtivej děj, talent na udržení pozornosti a už teď skupinu následovatelů. Best of luck... Snářko :D
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku