přidáno 18.03.2013
hodnoceno 4
čteno 872(8)
posláno 0
Poslední dobou mi lidi nevadili, bavil jsem se s cizíma na zastávkách, byl jsem zbytečně šťastnej, naštěstí už mě zase serou, radši budu doma vyrábět led než se nechat požírat tou jejich šedostí. Škoda, že mi nerostou vousy na tvářích, jenom z toho jednoho posranýho znamínka, nechal by se zarůst, asi si nikdy nedám půst. I když už jsem zase přestal kouřit. Nevím, jestli mě to zachrání, protože cítím, že stejnak brzy umřu. Tyhle řeči mojí holku štvou. Nechci 28. Prostě ne. Lidi tě nechtěj nechat svobodně umřít. Jo, jasný, je tu ještě spousta krásnejch věcí. Třebas zpívaná bláznů, tam jsme se opili minulý pondělí. Ženská co strašně nadávala hrubým hlasem židličkám, když přišla její korpulentní kámoška s rudým manželem, tak se teprve uklidnila, byla najednou tak medová. Nejvíc ze všeho nesnášej samotu a pak jim z toho jebe. Po druhý už to nebude tak super, jedině s někým jiným. Rozdrcený kosti v lokti, přes měsíc zbytečný bolesti, zbytečnej výlet, Poláci jsou beztak v klídku. Zejtra má táta svátek. Buď se přetvařuje, nebo je jinej než já. Zprcat svázanou fetku rovnou do řiti. Míšenku. Asi mu napíšu. Mailem mu pošlu Farnu, měls mě vůbec rád. Starej kurevník co se po padesátce vrací k mámě. Přátelství. Čoveče, nikdo mi to v pátek nebral, tak jsem zkusil tebe, nouzovku. Shit. Dalšího služka odhaduje v pivováru, kolik jim asi tak lidi vrátí flašek, na balkóně 30 bas dvanáctek za sedm korun, nedonese ani jednu. Atd. Lidi se měli radši, když nepracovali. Pak už tě u sebe ani nenechaj přespat, když potřebuješ, hlavně že jste se tenkrát střídali o jednu holku. Nezbývá než se rozplývat bez nich. Dva druhy, ti co si to berou a ti co to neřeší. Naštěstí ze mě zatím nic nemusí být. Otec nebo boháč, nejlepší obojí dohromady, hlavně s autem, aby se dalo jezdit na výlety, nasrat, na výlety se chodí vlakem, busem, pěšky. Naštěstí vím, kde jsi spala včera, máme tam strašnej bordel, asi začíná léto nebo co, to se pak u nás nedá do úterý chodit. Občas je den jak díl dr. Housete, první dvě minuty fajn začátek, jako kdyby se měl teprve rozjíždět dobrej film, no a pak už jen slova kterým nerozumíš. Třicetpět mililitrů každej měsíc, hustý. To je blbost, já už jsem tady, tak čau. Běž stůj lež, buď můj Johny Cash, po tom co přebral a přestal. Jahá. Poslední dobou mi lidi nevadili, jdem zas do toho samýho klubu, doma libovej chlast skoro zadarmo, místo toho do sebe budeme rvát fernety, otráveni vodou, otráveni dobou. Pojď s náma. Haha, takový fajn lidi jen tak nenajdeš. Možná mě najdeš opřenýho otrhanýho o bar, a jestli budu hodně nasranej, tak ti koupím červený víno, ale ani se tě nedotknu, jsem ještě poměrně mladej, tudíž moje srdce patří jediný holce, lidi už mi nevadí. Další kalba. Beztak chodíš do úplně jinejch podniků. Vrků. První odepsanej alkoholik odepsal. Ezoterik slepější než Slunce.
přidáno 19.03.2013 - 09:42
PetrK.: Přesně, zvlášť teď, když cíga tolik zlevňujou
přidáno 19.03.2013 - 09:40
..nemá cenu, abys přestával kouřit:-)))
přidáno 18.03.2013 - 23:48
Víc než bys chtěla
přidáno 18.03.2013 - 22:00
ty píšeš ?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V předzvěsti šrotu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : A tak to šlo
Předchozí dílo autora : Z Doubravky se nesmí čůrat

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku