přidáno 06.01.2013
hodnoceno 4
čteno 1329(11)
posláno 0
Dva lidé, dvě duše a jediné poznání. Teď se nesmíme bát , v tuto chvíli necháme běh světa na jiných. Moc se neznáme, ale nejsme si cizí, tak zahoď šaty, rozpusť vlasy a líbej mě. Máš tolik jemné rty, jako noční samet. Potřebuji cítit tvoje prsty na mé horké kůži, tak prosím pokračuj. Buď má Venuše, staň se mou bohyní. Jsem tolik vyprahlý, ale napij se z mé duše kolik jen můžeš, s tebou se nemohu bát smrti, protože ty jsi cesta do ráje. Prosím, jen se mě nepřestávej dotýkat, něžně hlaď mou tvář a já ti tvou pozornost oplatím mou láskou. Záříš jako slunce, ale to je proti tobě jen pouliční lampa, dnes nezhasneme ani jeden.

Opři se lásko a já do tebe vstoupím, spojíme se a vytvoříme dokonalý svět nás dvou. Dnes se neoddáváme pouze našim tělům, ale především sami sobě. Krátké vzdechy rozkoše a touhy jsou jediné zvuky v našem světě. Můj teplý dech na tvém krku tě vzrušuje, tvé vlasy spuštěné na ramenou se lesknou potem a naše pohyby zrychlují. Dostáváme se do extáze má lásko, tak mi dej naposledy kousek sebe a já ti dám svůj život.
přidáno 02.01.2023 - 02:25
Super a bavila mě číst.
přidáno 07.01.2013 - 11:10
ano je to jen výňatek bez začátku a s koncem který dává místo fantazii a ten výňatek mi přijde vzrušující a mrazivý a moc se mi líbí
přidáno 07.01.2013 - 03:22
Vladan: To jsou zastavené okamžiky a má to tak působit.
přidáno 06.01.2013 - 23:47
Ale jo, beru. Není to vůbec...Zkoušel jsi něco delšího? Všechny tvoje dílka jsou drobnůstky, sice zajímavé, ale jen takové "zastavené okamžiky".

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ráj : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hleď na jeho srdce
Předchozí dílo autora : V očích má stín

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku