přidáno 05.01.2013
hodnoceno 3
čteno 765(13)
posláno 0
Cítím pot a vůni tabáku. Jen těžko se dýchá, tlukot srdce připomíná kopyta kavalerie. Vidím dívku přibitou na kříž a zjizvený anděl touhy odnáší poslední zbytky lásky z jejich rtů. Má tak teplý dech a horká ústa…

Proužky krve zbarvují její pleť do sytě rudé. Proč musí nést tíhu celého světa? Možná je ona sama světem, životem i smrtí, lesem a skálou. Ona ztělesňuje touhu, její duše je věčností a její slova jsou hudbou. Poslouchám její hořkou melodii a potápím se do krásné duše. Cítím její strach, v očích má stín.

Neboj se, tvůj strach je tvůj kříž, zavři víčka a já tě políbím, setřu krev s očí a nechám tě jít do tvých snů. Odkryjme závoj a zapalme své srdce jako věční milenci. Buď má řeka a já tvou pevninou, nech kříž uplavat a nechej jizvy být, v našich snech můžeme žít jako v životě.
přidáno 02.01.2023 - 02:21
Sukuba dobrý,ale tahle se mi líbí hodně i když vlastně nevím proč. Musím si jí založit,abych na to přišla :)
přidáno 07.01.2013 - 03:18
Tím vypravěčem jsem já a je to vize. Text je dlouhý přesně tak jak má být. Pokud text není místy snadné pochopit má to tak být. Proužky krve zbarvují její pleť do sytě rudé - takto je ta věta správně - už jsem to opravil. Jinak děkuji za komentář.
přidáno 07.01.2013 - 00:01
Vracím se sem po přečtení Ráje.
Tohle je zrovna případ, kdy by z toho nápadu šla napsat povídka. Když jsem to četl poprvé, nekomentoval jsem, protože jsem nevěděl, co si mám o tom myslet (a nevím to dál). Kdo vlastně je tím vypravěčem?
Možná, kdyby z toho byla pořádná povídka, tak bys musel víc "přiznat barvu" a text by se stal "čitelnější" a pochopitelnější.
Mimo nechávám nesmyslnou větu: "Proužky krve zbarvují její krev do sytě rudé"

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V očích má stín : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ráj
Předchozí dílo autora : Démon touhy

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku