Foto: Young Luis Buñuel, 1917 Unknown Photographer (La Revolutión Surrealiste)
přidáno 23.11.2012
hodnoceno 0
čteno 737(9)
posláno 0
Nepřiměřeně fosforeskující balzám pro igelitové seance jemně popuzuje spolusedící k nemonitorovanému dlouhodobému strachu. Standardně se o takových věcích ani nemrkne, zvláště ne v pisoárových čtvercích, ale pozítřek si žádá neřádnou vibrační pomstu se svíčkami v otvorech k tomu neurčených. Že to není nesprávné? Podívej se na svoje střeva, Marku, a pak nám to neříkej. Všichni tu nejsme daleko od pseudorealit všedního dne prachsprosté mysli slepičí vegetariánské bible. A nezapomínejte na okatou nedospěle vrásčitou fenku pranedávného rodu rakytníku. Dlužím ti hrubé urážky za svoji omluvu, debile. Kdybychom vždy nevěděli polaritu nedokonalosti, stal by se kůň pouhým nástrojem pofidérních krabic na vánoční dluhy. Snažně vás prosím, za mě ne a za mého syna taky ne, běžte domů a už běžte domů. Žijícími lžícemi tě udusím za neživa, ty spratkoidní čumáčku. Ty lesku předevčerejší žabí společnosti. Díky tobě mám zase čich umřít. Divotvorná minulost pulzujících a krvácejících vředů pod svíčkou jen káže, jak se nutit, v nepřítomnosti okovů svíjejících se jako hadi, do eliminací protiduševních obzorů a nadhledů. Pro dobytí gumových mužů vše, řekl prezident a narodil se.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pozoruhodně tvarovaná pouliční žebírka. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zastaralé lži za zrcadlem mimoreality.
Předchozí dílo autora : Epesní kýč na konci.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku