Takový jeden ztřeštěný nápad... Vydat si vlastním nákladem sborník děl Psanců...
přidáno 13.11.2012
čteno 933(41)
posláno 0
Já vím, že tohle je téma na diskuzi - a založím ji vzápětí. Tady v hlavních dílech (na radu taron) je jen upoutávka a základní informace.
Má prvotní představa:
Sborník básní, povídek, úvah, miniatur,... (co nejširší záběr - průřez tvorbou) v délce cca 150 stran. Řekněme do 5 stránek na autora - tj. 30 autorů (spíš více). Pokud zůstaneme u textu (černobílého) a každý zúčastněný autor odebere v průměru 5 ks (respektive celkem 150 ks), měli bychom se s cenou dostat někam kolem 100 Kč za sborník. V tom počítám navíc stránky na obsah, medailonky autorů a nějaké průvodní slovo o Psancích. Plus barevný obrázek na obálce.
Takže moje otázky zní: Byl by o takový sborník zájem? Najde se na Psancích dost tak kvalitních prací, abychom se za sborník nemuseli stydět?
Názory a komentáře prosím do založené diskuze.
http://www.psanci.cz/diskuze.php?diskid=3238-sbornik-psanci
Komentáře zakázány autorem díla.
Sborník - Psanci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů

Následující dílo autora : Multikulturalita v teorii a praxi
Předchozí dílo autora : Když pravá je levá a levá ještě levější.

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Psavec
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Meluzina :
Moc jí v poslední době vděčím za novou vervu, se kterou píši své básně :) Moc si cením jejích komentářů a názorů, se kterými většinou i souhlasím :) A ani její díla jí nemohu vytýkat- protože ta také stojí za velké uznání :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku