http://www.youtube.com/watch?v=MM1LfkzvTYQ - ať žije tahle skaldba, ať žije ta původní. Ať žije pointa. Ať žijem my, ať nám dál žije Trevl (Rest in Peace, Travellers). Ale nikdy se to nevyplní. Budem si ty otázky klást pořád. Dík za to všechno. A sorry za ten bordel všude kolem i uvnitř.
přidáno 29.10.2012
hodnoceno 3
čteno 907(12)
posláno 0
"Hraješ si na zlou psychedelickou holku?"
"Působim tak?"
A místo odpovědi na otázku místo odpovědi, jen pokývání dredů.
Dlouhej večer a dlouhej život. Dlouhý je tak nějak všechno, když jsi uprostřed něčeho, co umírá. A víš to. Je to děsivý.
Jako když ti smutek, předběžnej stesk a všechny ty věci svazujou ruce, nohy a začínaj se omotávat kolem hrdla ve velkým stylu žiletkovýho drátu, ale ty prostě jen tak sedíš nad barem a vylejváš vodu na lidi pod sebou.
Díváš se na mraveniště na stolech, na lavicích, na parketu. Na lidský štěstí. Jen tak šílíš s vodou a sněhem uvnitř v teple, jako štěňata. Usmíváš se a zapadáš do toho. Do toho všeho. Do toho všeho, co teď umírá. "Tenhle večer by sis měla užít. Ne kvůli sobě, ne kvůli mě, ale kvůli Tomovi." Ten večer jsem si užila jako nikdy. Nula až deset? Tak patnáct, Tome. Věř mi. Díky..
Spousta slov, spousta pohledů, spousta gest. Spousta pití a spousta cigár. Ganjarum? No to si piš že jo!
Vzpomínky nám zůstanou na vždycky. Prej. A prej je to všechno jenom na každým z nás. Chci vědět, co je tvoje otázka na život. A taky chci vědět, jaká je ta moje. Ale vztyčenej prostředníček to nebude, teď už to vím. Vylučovací metoda? Asi jo. Lepší než nic. Dík za tohle, i za sdílení cigarety. "Vždycky mi to přišlo jako úplný nejvíc, o můžu poskytnout. Asi jsem omezenec," stupidní úsměv blázna. Nejlepší. Mám toho v hlavě spoustu. I ten stupidní magorův úsměv mezi dredama. Spoustu obrazců, myšlenek, tónů, barev, zvuků, vzpomínek, slov, zážitků, pocitů.. Všeho možnýho i nemožnýho. Ale stejně mezi tím vším důležitým září nejfosforovější červenou ta tvoje zkurvená otázka. Chci na ní znát odpověď.
"Hraješ si na zlou psychedelickou holku?"
přidáno 10.05.2013 - 13:38
Předběžnej stesk, to mám asi taky.
přidáno 29.10.2012 - 22:39
Unikátní.
přidáno 29.10.2012 - 21:56
Výborný

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zlá psychedelická holka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zelená
Předchozí dílo autora : Vesmírný galaxy modřiny

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
Trochublázen řekl o Leslie :
Až vznikne učebnice v příštím století, jen jedna umělkyně bude v ní jistá, že nová generace otočí list a při četbě těžko skryje stopy dojetí. Básnířka mimořádná, vesmírných kvalit, z jiného asi světa, z hlavního města, nejde to slovy popsat, vím, měl bych přestat, zkrátka je dokonalá, jak víc ji chválit? Kdysi též bagatelu napsali pro ni, se spoustou je pocitů a samá krása, za mě jen dík, že jsi tu, což není zázrak, tím vzdávat hold géniu, před ním se sklonit. Na tuhle zapomenout se prostě nesmí. Pokud to snad nevíte, říká si Leslie.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku