přidáno 16.10.2012
hodnoceno 4
čteno 843(12)
posláno 0
Cvak

Když už se opravdu nudím, tak si olepím koule černou elektrikářskou izolepou, pořádně si ho nahoním, vohrnu předkožku a začnu si na žaluda z kostelní svíčky kapat vosk. Každou vteřinu jednu kapku, skrz bolest a vzrušení se snažím lépe pochopit čas.
To já vyndám okno z pantů, zapřu ho pěkně mezi pračku a vanu, tam co máme prostor pro kýbl, ten otočím vzhůru nohama, položím na něj foťák, zapnu samospoušť a z druhý strany tisknu držku na sklo. Pak to dávám na facebook a čekám na komentáře. Minule jak sis ho honil před tou cukrárnou…
Někdo zavolal fízly, srabi, do očí mi nikdo neřekl, že by mu to vadilo. Strašně sem se to sobotní dopoledne nudil.
Sis mohl pustit Objektiv nebo Koření a bejt v pohodě.
Ty reportáže mě strašně serou, není tam nic o obyčejných lidech. Když už jsme dneska spolu, tak by jsme mohli něco podniknout spolu ne? Ale co?
Mohli by jsme jít do ZOO, otrávit zase nějaký zvířata.
To mě moc nebavilo, prodírat se davy lidí může bavit snad jen nějaký úchyláky.
Tak půjdem vypnout elektriku celýmu okresu.
Blbost, to chce něco sofistikovanějšího. Pošlem bombu do Sofie, pěkně do dětského domova, nacpem plyšový pokémony semtexem a buch. Budeme i v zahraničních zprávách.
Jsi zešílel? Pokémoni už dávno nefrčí. Stejně jako pogy nebo sbírání kartiček s hokejistama. Navíc je mi docela líto bulharskejch pavouků, které by jistě vzniknuvší tlaková vlna nepěkně pocuchala. Spadlý domy jsou mi ukradený.
Tak si půjdem sednout na lavičku před nádraží, dáme pivo a budem koukat ženskejm na zadky. Ty si ho u toho můžeš tajně honit. Stačí volný tepláky.
Já nemám prachy a tepláky mi dala ta husa služebná zase pozdě vyprat, jsou prý ještě celý mokrý, před chvílí jsem volal do prádelny. Asi jí dám zastřelit, to už bude nějaká desátá.
Předtím by jsme jí mohli pořezat ksicht kyanidem.
Vopruz. Mě už přestává bavit trápit lidi a zvířata, dokonce mi je líto i prasat a krav, chtěl bych se s někým vyspat z lásky.
Ty mě nemiluješ?
Ale jo, jen mi vadí ty zvratky po TOM všude kolem, chtěl bych si najít někoho, kdo u toho nebleje, možná by to mohla být i holka.
Takovejch už si měl spousty ty krkojede…
Já vim…
Se divím, že ti furt něco chybí, vždyť můžeš mít úplně všechno.
Jsem jenom člověk.
Ale se spoustou peněz.
Zeměkoule je mi už malá a ve vesmíru nic kloudnýho není. Drogy jsou pořád o tom samým a z chlastu je mi po ránu čím dál hůř.
Fet není furt o tom samým. Hej, to je nápad, můžu šáhnout pod kredenc? Prosím, prosím
Klidně, dělej si co chceš, jsi o 6 let mladší, já začal fetovat už v děloze, takže…Snad pak aspoň vymyslíš něco normálního a zábavnýho, co budem dělat.
Víš, co je divný, že jí je Jim nesympatickej. Dáme ty mexický houby?

Cvak.
Máte přeloženo?
Kurva, jak se řekne černý?
Noir blbe.
Začněte to prosím sbírat odzadu. HNED!

Lásko, tak jakej z toho máš pocit?
Asi jsem to nedala, bylo tam spousta divnejch slov.
Ty dáš všechno, co budeš chtít, já to vim. Asi na to nemáš chuť co?
přidáno 18.10.2012 - 22:37
GULI: Ono se to aplikuje za mokra?
přidáno 18.10.2012 - 17:20
Vladan: no,suché konstatování je nejlepší..:-):-):-) ..:-)
přidáno 18.10.2012 - 12:13
Přiznávám, že o tomto využití černé elektrikářské pásky jsem ještě neslyšel...
přidáno 16.10.2012 - 21:39
obsahově velmi úchylný, ale líbí se mi, jak jsi to napsal.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Po státnicích z francouzského jazyka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Plech II.
Předchozí dílo autora : Mánie

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Singularis řekla o mannaz :
Moudrá a rozumná spisovatelka. Umí se zamyslet a v jejích dílech lze vypozorovat životní zkušenosti stejně jako pocity v prchavých okamžicích. Má trpělivost a dokáže dotáhnout do konce i dlouhý román. Jsem jí vděčný za pozornost věnovanou mým dílům i za komentáře k nim.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku