Mám zepár příběhů. ... Jsou všechny uplně na stejný téma, uplně o tom samým... ale každej na jiný písmeno. O to to bylo myslím složitější. Tady je aspoň jeden z nich ;-) ...koho to pohorší, tak se mu omlouvááám ;-)
přidáno 06.09.2012
hodnoceno 10
čteno 2004(22)
posláno 0
Kosťa kuje. Kosťovým krédem - kovařina. Kladivem klepne kovadlinu. Křičí: konec, končím, kapišto? Klape kolem konzumu. Koupí kilo klobásů, kapustu, knedlík, kefír. Kouše, kouše …kruci. Koncentrace kysaného kefíru, kadeřavé kapusty koná konflikt! Kosťa koňským krokem kluše! Klíče, klika, kouzelná komnata, kaťata ke kolenům, konečně kadí! Každopádně kroužil kapitální kabeliózní kravský kornout, kašičku! Komatický Kosťa kráčí ke koupelně. Kalhoty ke koši. Koupelna, kout. Koupe kolena, krk, kotel, koule, kokota! Kartáček, kousek kolgeitu - kelčáky! Kloktá, krémuje ksicht, kontroluje kštici. Kompletuje kvádro. Košilu, kalhoty, kravatu, kožárnu… krokodýlí kůže!
Kolem kostela kvapí kalit kamsi ke kamarádům. Klidná knajpa. Kolemjdoucí krčmáč křičí: „kolu“? Kdeže! Královské Krušovické! Kmitej! Klid Kosťo, korbelová krize? Kalí, kalí, kurevsky kalí! Kope kořalky! Kostenkorva kazí Kosťovu koordinaci. Kampari klouže krkem. Kurz? Kupředu! Krční klapka - kaput! Kosa, která kapánek kazí klima! Kalistická křivka, kterou Kosťa křtí koberec! Koukněte kluci. Kousky kuřete, kapusty, knedle! Kosťa kouřil konopí! Kybl kafe Kosťu kopne. Kde, kam, kdy, kráčí kolčit!
Kolem katastrofální kočena! Kyselej ksicht, korpulentní kotel, krátery, kopřivka, kopito ke kolcování, kibicuje! Když kupodivu kápnul ke kouzelné krásce! Koupil kytku, klavíruje! Koketují: Katka, Kosťa! Koňak? Klidně… koktá! Kousá Katku! Konkretizují: ke komu? Kompromis! Kolegův kvartýr.
Katka kategoricky kašle koupat Kosťu! Kosťa klopítá ke kutlochu! Katka koupe klouby, klíční kosti. Kráčí ke kanafasu! Kosťa kouká, krásné křivky, kolosální kozenky. Krajkové kombiné – „křup“, kalhotky ke kuchyňskému koutu! Kolínko, kotníček, krokem klesá ke kouzelnému kalichu…koneckonců ke kosočtverci. Ksichtem ke klínu, kunilinktuje! Kruci - kudrlinka! Katka kvílí, krouží kýčlemi! Kosťa klouže kolem kypících koz! Každá koza kolem kila. Koukne ke kokotu, kývne! Konej krasavče! Katka krotí, klid! Koupils kondomy? Kdepak, kormidluje kládu ke křapce! Koitus! Kinder kydne ke kapesníku! ….
Konečně kuropění. Koukne, kocovina, kysance! Kamufláž! Katka kompletně konfiskovala Kosťovi klíče, koruny, kreditky, kapesník …kráva! Kretén Kosťa kvůli Katce kolabuje!....
Katka klouzáním kolem Kosťovýho kolibříku klasicky kyne! Katčin kmotr Karim, komplic, který kryl Kájínka, kouká Kosťu kopat komulema, kastrovat, kropit kalešnikovem!
Kariéra Kosti? Kdesi klášterním křesťanským knězem, krucifixem káže. Kašpar - KASANOVA!
přidáno 09.11.2012 - 12:09
=D hej, hurvajz, super!!! =D
přidáno 07.09.2012 - 20:21
Kuzma: To bude asi tím , že si to baby ještě nestihly přečíst...mě se to líbí..dobrá prkotinka...sprosté slova odpouštím , vyjímečně :)
přidáno 07.09.2012 - 13:14
Kterak krasti kredity...

Ne nevidim v tom nic
přidáno 07.09.2012 - 13:07
Je to lepší poslouchat, než číst :-/
Čím to asi je, že se tohle líbí vždycky víc borcům, než babám :-D ... jednou jsem to říkal i "Na Stojáka".
přidáno 06.09.2012 - 18:50
K...a! To je kousek...!:-)
přidáno 06.09.2012 - 15:46
...všichni směřujeme "koneckonců ke kosočtverci"
Pobavil jsem se mohutně :c))))))
přidáno 06.09.2012 - 13:44
Bože můj.. :DD
přidáno 06.09.2012 - 11:16
Ej, tak těsně vedle..:D
přidáno 06.09.2012 - 11:12
Zorik: :-D ...byť mám Cimrmany moc rád, odtud to nepochází ;-) ... Já vždycky tvrdím, že je to od toho, že su: kuz malého člověka :-)
Ale jinak to mám už od základky, použil to jeden kamoš na tablo ...a už se to se mnou veze 20 let ;-)
přidáno 06.09.2012 - 11:08
Hračička..:))

To jsem se chtěla zeptat, je tvoje přezdívka inspirována tímto?

"Tak kampák, Kuzmo Kuzimiči?"

Vždycky, když vidím tvoji přezdívku, tak mi to prolétne hlavou..:))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kterak Kosťa klátil Katku!! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pravda o době mládí
Předchozí dílo autora : Všehochuť

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku