Prosím o maximální kritiku.
přidáno 24.08.2012
hodnoceno 12
čteno 910(18)
posláno 0
Písmena zkřivená smutkem,
čárky zkroucené beznadějí.
Tečka jest posledním skutkem.
Tím, co bys udělal nejraději.

Trápení smysl nemá.
Nikde není jeho cíl.
Radost tu jen stojí němá.
A ty už nejsi, kým jsi byl.
přidáno 19.09.2012 - 16:18
Raphael: Díky :)
přidáno 19.09.2012 - 13:14
První sloka parádní, druhá pro mě o něco slabší, ale jako celek pořád dobré
přidáno 25.08.2012 - 19:35
Makyna: Děkuju. O:-) (blush) Jsem rád, že se líbí. :)
přidáno 25.08.2012 - 17:54
waw - opravdu povedená kresba melancholie bez východiska.. pouze tečka, němá radost, nejsi kým jsi byl - pouze slepě koukáš, v duši prázdno, pochyby..moc moc hezké :-)
přidáno 24.08.2012 - 23:50
Devils_PIMP: To záleží na úhlu pohledu a na konkrétní situaci, a pak se teprv dá hodnotit jak je moc kdo citově vyspělý.
Jsem rád, že se Ti líbí.
Díky za zastavení a za komentář.
přidáno 24.08.2012 - 23:48
Lusy: Díky. Jsem rád, že se líbí. :)
přidáno 24.08.2012 - 23:16
Tady kolegove jsou citove nevyspeli - obsah se mi libi dost - zpracovani trosku postrelili ale zij
přidáno 24.08.2012 - 23:11
Mě se to líbí
přidáno 24.08.2012 - 22:32
FallenAngel: Na to abych mohl psát "lepší" básně( z mého pohledu lepší, ostatní ať si udělají názor sami), tak jsem zjistil, že musím se vcítit. Musím být dotlačen ven z komfortní zóny. Abych to dohnal k dokonalosti, tak bych se tam musel vrátit. A moc se mi tam nechce znovu a tiše doufám, že se tímhle směrem už nepodívám.
A ano fňukací básně také moc nemusím, ani upozorňování v ukřičníku. Vždy, když už mne posedne "touha" tam něco podobného ražení vyvěsit, tak mne něco uvnitř zastaví. Ale to odbíhám.
Prostě jsem pro jednou udělal výjimku, příště si už budu dávat pozor na to co vyvěšuji za díla.
A pro případné, jak to říci slušně, akurátníky přiznávám, že některé z mých předchozích děl mají podobný nádech, takže tohle není úplně výjimka.
přidáno 24.08.2012 - 22:24
puero: Tečka doplněna. :) Díky za kritiku. Ano, nepřináším nic nového.Některé rýmy jsou cenové kategorie nádražní hospody na opuštěné trati. Jen jsem to v tu chvíli prostě dostal ze sebe tak jak to tu je.
A to jest? To mi tam prostě sedí lépe než slovíčko je. Nemůžu si pomoci.
přidáno 24.08.2012 - 22:16
Mám to kritikovat fakt maximálně? No takhle. Deprese a básně o depresi, to je moje specialitka taková. Trochu má Puero pravdu, že je to taková moc "fňukací" (ikdyž já mám co říkat, že ano.), na druhou stranu taková lahodná, příjemná, ale něco ji prostě chybí. Tím nenarážím, že je moc krátká, to ne, ale něco ji prostě chybí k té dokonalosti, víš.
přidáno 24.08.2012 - 22:05
Mnuó, když se to čte pomalu, připomíná mi to hořkou čokoládu. Což je dobré. Na hořkou čokoládu ale musí mít člověk náladu. Řekl bych že tím ,,jest" jsi to jaksi zkřivil a takové ty drobnosti, jako že ti chybí na konci tečka (byť o tom máš celý třetí řádek) to jde pominout. Není to dopis na rozloučenou. Ale jinak tou básničkou vlastně neříkáš nic nového. Používáš starou vodu. A tak řadím tuto báseň mězi ostatní fňukací.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Poznámky z nouze : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztraceno v překladu jazyka života
Předchozí dílo autora : Zlatokopka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku