Je zajímavé sedět s duchovním,inženýrem,doktorem,milionářem a špičkovým muzikantem nad sklenkou vína.Bavit se o všem co přijde na mysl a i o tak obyčejné věci jakou je.....
přidáno 22.08.2012
hodnoceno 3
čteno 921(13)
posláno 0
Vždy tu byla,provázela ho na každém kroku.Nevnímal ji i když věděl že ho všude následuje.Potkával ji v raním chladu a horkých teplých nocích.Mnohokrát ho provázela na jeho cestách a čas od času se dotknula někoho velice blízko jeho.Necítil k ní nenávist ani jiný cit, prostě věděl že je tam kde ji vidí i v místech kde by ji nečekal.Několikrát ho objala a on tehdy cítil bolestnou touhu už se zpět nevracet, ale i vnitřní boj nenechat se tak lehce zmást její uklidňující náručí.Bývala na rohu domu kudy kráčel každým dnem , stačilo jen trochu nepozornosti a mohli již spolu být na věky věků.Nevyhýbal se jí bral její přítomnost jako fakt , který jen těžko lze popřít.Mnohokrát ji čekal , ať již ledových pláních a nebo žhavé výhni pouště.Nepřicházela , ale on věděl že jednou neodolá jejímu objetí a spočine v její náruči.Někdy ho lákalo ji dráždit a smát se jí , věděl že podlehnout by bylo tak snadné a lákavé vždy když bolest rvala jeho tělo a duše volala po záchraně.Jednou přijde a on bude připraven , nebo alespoň to si myslel jako všichni ti kteří již poznali jak krutou či něžnou je milenkou. Jednou………….
přidáno 22.08.2012 - 17:04
smrt ? A ty jsi opravdu seděl s těmito lidmi pohromadě.? To musí být úžasné...jé , to musí být opravdu moliónovej zážitek :))
přidáno 22.08.2012 - 11:41
Lusy:Děkuji... jen si to neuvědomujeme že od počátku je naší součástí :) ta dáma s velkým ,,S,,
přidáno 22.08.2012 - 00:58
Je to moc pěkné a ten konec pravdivý

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jednou..... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tiché výkřiky....
Předchozí dílo autora : Jen tehdy...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku