Asi dělám moc chyb - zbytečně, přec ať mi někdo dá šablonu a návod :-)
přidáno 25.06.2012
hodnoceno 7
čteno 913(13)
posláno 0
Jako trhat lístky akátu,
bloudit u okrajích cest,
ach ta samota - nedá se snést,
láska je dar, ale i trest!

Pojď, projdeme se,
za chvíli ji bolí nohy,
možná na delší tratě nemá vlohy,
možná funguje někdy ze zálohy..

Ale stejně jak mince,
dvě strany má
- čím více snahy,
tím více to bolí, když je lhostejná!

Ale stejně jak mince
dvě strany má
- včera panna, dneska orel vyhrává!
přidáno 27.06.2012 - 21:20
Yana: ano, i s pomocí a radami ostatních si nakonec člověk musí pomoci a poradit stejně sám. Jsou to totiž jen naše činy a starosti a plány.. :) Všechno jde, jen člověk nesmí snít, ale věřit a konat tak, by se věci hýbaly :)
přidáno 27.06.2012 - 21:18
taron: děkuji :) líbí se mi, jak to máte zařízené. :) Můj přítel mi onehdá napsal, že je s každou další neshodou trpělivější a smířlivější, co se překážek týká. Za to jsem moc ráda, neboť uvědomit si situaci, neprohloupit a zasáhnout v pravý okamžik umí málo lidí :) jak píšeš - hlavně nepočítat, nevyčítat.. (i když je pravda, že k některým větám při neshodách pronešeným se občas vracím, protože Já nezapomínám) :-) děkuji za milý komentář :)
přidáno 26.06.2012 - 11:22
Ano, ano. Kdysi možná v tvém věku jsem snila o někom kdo by mi vždy na rozcestí poradil, no musela jsem se vždy s životem i s láskou vypořádat sama, a ejhle, jde to docela fajn, když člověk chce a má alespoň trochu z hůry dáno. Hezké zamyšlení.
přidáno 26.06.2012 - 09:52
Makyna: Buď překonat, nebo si je včas uvědomit a prchat....prchat co nejdál a co nejrychleji..., ale takové ty nějaké obyč neshody..to se dá nějak překonat ...přesně , jak píšeš :))))

Líbí.....je krásná..jednou ty a jednou já...tak to máme s mužem...jednou ustoupím já, jednou on :)))
A hlavně nepočítáme, kolikrát jsem ustoupila já a kolikrát on...hlavně nepočítat, nevyčítat :))
přidáno 26.06.2012 - 07:49
Moc se ti povedla:-)
přidáno 26.06.2012 - 05:21
ŽblaBuňka: děkuji - existují totiž různé neshody a detaily, které jsou v lásce překážkou..je třeba je zkrátka překonat..díky za komentář :)
přidáno 26.06.2012 - 02:45
jo, jo, líbí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Opět za pět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pak tedy proto...
Předchozí dílo autora : Příběh, co se stal!

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Meluzina :
Skvěle ovládá kritické myšlení a polemiku, vyzná se v politice i literatuře, umí poradit a její rady jsou tvůrčí a hodnotné, stejně jako myšlenky v jejích dílech.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku