přidáno 13.06.2012
hodnoceno 18
čteno 1370(22)
posláno 0
Duše má utrápená
v osamocení utopená
krajinou si tiše pluje
někdo se jí v dáli směje.

V noci mě navštíví
o zlu světa vypráví
bol do mne vhání
s kuropěním se rozloučí

Přichází opět svítání
ona rychle odchází
do melancholie oblečená
před světlem schovaná.
přidáno 27.11.2012 - 21:30
Ale ale, taková depkoidní věc, docela... nejsem na tento typ básní, ale něco do sebe to má, první sloka lehce odrazuje :-) Ostatní jsou lepší a dokonce mě to spíš rozesmálo, to asi nebyl účel no... ale tak...což. :-)
přidáno 08.08.2012 - 10:18
skvěle
přidáno 21.06.2012 - 10:01
no a to já právě nedokážu. Každý jsme jiní.
přidáno 21.06.2012 - 08:57
Jak? Normálně. já jsem taky melancholik s depresemi a píšu o lásce apod.
přidáno 21.06.2012 - 02:23
puero: takze se te ptam jak melancholickej a depresivni clovel muze psat o stesti,lasc a pozitivnich vecech?
přidáno 21.06.2012 - 01:58
puero: dekuju za kriku nikdo re nemuze rovnat s tebou. S gramgtikou zapasim porad. Jen to co pisu protozę nic jineho neznam jen tmu,smůlu a zradu
přidáno 16.06.2012 - 03:26
ty rýmy mi moc nesedí..
celé to vypada jako aabb a pak přijde toto:
bol do mne vhání
s kuropěním se rozloučí

který to dílo velmi shodí.
jinak je to takové smutné.. nic. tak bych to označil. nic nadpruměrně zajimave, ale na druhou stranu ani nic hrozného.
Podle komentářů je to veliké zlepšení od minulého. tak jen tak dál a hlavně nezanevři na psaní kvůli několika nevychvalujícím komentářům :)
přidáno 15.06.2012 - 21:26
Ok. Tak ještě Taron...my se snažíme tady pěkně a v klidu vychovat z Kakuzu básníka....všichni víme, že je zatím jeden z nejslabších... "zatím ".....jenže všichni tušíme, že nám taky může jedneho krásného dne vytřít zrak , snažíme se mu dodávat energii a pomáhat mu a povzbuzovat, potom nám tu vlítne náš milovanej Puero a pěkně z vostra se do toho opře...ale nemyslel to zle, neboť jsem ho poznala...řekl jenom pravdu a řekl to na plnou hubu..takže, kolego Kakuzu...budeš muset zabrat a koukat po druhých, makat na sobě a makat...a jednou budeš možná nejlepší..jo ještě k básni..i já si myslím , že tato má za sebou viditelnej pokrok...takže souhlasím s Devilem ..je dost dobrá , jen tak dál :)))
přidáno 15.06.2012 - 21:17
puero: Takmse starej o svoje a nešmatrej mi do mych
přidáno 15.06.2012 - 21:16
Devils_PIMP: jenže kolega Puero se nemůže věnovat všem. Sithové mají taky vždy jen jednoho učedníka, víc temná síla nedovoluje.
přidáno 15.06.2012 - 21:16
puero: P. S. Zasr**** preklepy
přidáno 15.06.2012 - 21:13
puero: Pan kolega udelal velky krokmod toho co predvadeĺpred tim - a kdyby ho nas veliky pueromracil sledovat, vedel by - ze gramatika neni jeho silnou strankou - jenze kolega pueromdostal od prirody nasypanótalentu co hrdlóradci a my ostatni musime se lopotiti v potumtvare abychom se mumpodivali na kotniky
přidáno 15.06.2012 - 21:04
Nuže kolego psanče konec srandy.

Nevím, jak to myslel tady Pimp a taron, ale já žádným nadšením neoplývám. A jsem to já PUERO kdo psancům říká bez obalu, že píšou strašně, když píšou strašně. Nehledě na obsah a formu je třeba tě upozornit na základní věc a tou jsou gramatická pravidla. (a hlavně i/y) Dá se polemizovat, ale jsou věci které se dodržovat musí, ať chceš nebo nechceš, jinak to uškodí tobě ne čtenáři. A jako si v kosmu nesundáš helmu, protože ti brání v pohybu, tak stejně musíš umět psát bez chyb, chceš-li, aby tvá díla ostatní dočetli až dokonce a teprve pak mohli začít hodnotit nějaký obsah a formu. A až ti to půjde bez chyb, a opustí tě ta temná vlna, která zachvátila psance (to je to psaní hororovek), pak se jistě dokážeš vypracovat mezi elitu, kterou si kdykoliv přečte kdokoliv rád a ne jen proto, že je to od něj slušné. A tvoje verše už nebudou lidi luštit, číst a trápit se s chybami, ale budou si je vychutnávat a kdo ví, třeba se je někdo naučí i nazpaměť. Ale varuju tě! Pochlebovače odplaví voda, ale tvůj literární um to nezlepší. Víc se koukej kolem sebe, jak píší ostatní, bav se s nimi o to, vyměňuj si poznatky a dojmy, ale nepiš proto, aby ti někdo dával podezřele lichotivé komentáře.

Sprav si chyby a já tu báseň možná někdy dočtu a všechno co jsem tu napsal přehodnotím.
přidáno 14.06.2012 - 14:29
taron: no básní je dost jen je nějak možná poupravit. Pak poslat nějaký češtinářce. Vymyslet název. A pak se rozhodnout. Mit jeden original a nebo vydat s tou zkratkou
a v 99 letech? Toho se se svým povoláním nedožiju
přidáno 14.06.2012 - 13:30
PrimaDen: pravopisné chyby? Ja tam žádnou nenašel,ale je pravda ja a gramatika nejsme kamarádi.
přidáno 14.06.2012 - 10:17
Já nevím...jsem z toho nějak rozpačitá, ty pravopisné chyby tam jsou schválně?
přidáno 13.06.2012 - 20:50
ha, smutná...jak pokračuješ s tou svou sbírkou ? Hele představ si , jo..až ti bude 99 let a náhodou si vzpomeneš, pokud nebudeš mít Alzheimra, na básnickou sbírku , co jsi vydal , když ti ještě nabylo 30 let..víš, jak bude ten papír zažloutlý? A jaké vzpomínky k tomu budeš mít ? Paráda :)))
přidáno 13.06.2012 - 18:28
Tos psal vážně ty? Já nemám slov - takhle nějak by to mohlo vypadat - snad nejlepší od tebe. - pro zatím

(až na tohle
bol do mne vhání
s kuropěním se rozlouačí (tady ti ujel rytmus)

Ale dělám že to nevidím - jsem nadšen

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
duše : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hra osudu
Předchozí dílo autora : Křivda a vinna

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku