To sotva.
přidáno 09.06.2012
hodnoceno 1
čteno 1083(11)
posláno 0
Chtěla si znát tu chuť červánků, když si je občas skrz střepy, co zbyly jako symboly, nad parapetem prohlížíš z kamenných věží a hradů a zámků a řadovejch garáží. Každej může vědět všechno, ale vlastně neví nic. Sem ta malá zrzavá holka co neví, ale přitom ví až moc dobře. Bloudím, nebo jen umírám? Ester je furt mrtvej a já už prostě nemám sílu na nic jinýho než je smích. Malá a éterická, smích ze zoufalství. Pořád píšu centropenama, ale měním od základů barevné spektrum. Krvavou barvou zamazávám všechno, co se přiblíží na dosah. Fialová rtěnka je ta tam. Poslední dny se nesou ve znameních, symbolech. V přítomnejch vzpomínkách na iluzionování plánů na budoucnost. Jedinejch a skvělejch, splnitelnejch a realizovatelnejch. Osud byl jinej. Teda byl by, kdyby byl. Byl jako vůbec byl, ale on by nemohl být, protože není. To je zajímavá myšlenka. A tím to končí? Jestli jo, pak chápu proč Lennie napsal svuj epitaf. Rest in peace kámo. Měla bych prosit o odpuštění a místo toho plivu popel. Asi tak, jako vždycky. Změnilo se něco? Jasně jasně, to je to jediný, co mě zajímá. (i)Ronnie, chybíš mi. Ironie mi nechybí, občas si jsme dost blízký. A nejen z tý psychický stránky. To se pak i ta moje Deprese oblíkne a uraženě odejde z místnosti. A nebo odhodí masky a hrdosti a podobný věci, záležitosti, a připojí se k nám. Život může bejt zajímavej, když chceš. A chceš? Stoupni si před zrcadlo a zeptej se sám sebe, co děláš špatně. Zeptej se, co je špatně v systému. Bez rozporu s právníma a zákonnýma hlediskama. A nebo klidně s nima, jako by na tom záleželo. A na čem vlastně záleží? Šmajdalfe, a co je vlastně důležité? Barvičky v očích.

Francouzka zpívá chanson a psala ti dopis. Myslela, že si Angličan, tak jí řikam, že na tom nesejde. A sejde snad?


"Hi, Ester!
(active pressure!, right?)
I wanna (or "I need"?) only six packs of cigarette.
(And too will have hard sex with your dirty mind!)
Nothing more.
Oh, sweetie, Je t'aime!
Tu me manquez, so ~ where are you?
Jure - I will kill you.

..avec tout l'amour,
de votre, Junkie."
přidáno 11.06.2012 - 22:16
nedávno jsem byla na baletním vystoupení, je to tohle žetém?

http://www.youtube.com/watch?v=Gm5S43YC2uo

je to nádherná píseň. barevná.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Je t'aime? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tento a tamto..
Předchozí dílo autora : Co chci?

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Meluzina :
Skvěle ovládá kritické myšlení a polemiku, vyzná se v politice i literatuře, umí poradit a její rady jsou tvůrčí a hodnotné, stejně jako myšlenky v jejích dílech.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku