Where is my mind? ~mimochodem, taky si všímáte jak "chci" je blbě divný slovo? Zní to tak.
přidáno 27.04.2012
hodnoceno 4
čteno 1146(11)
posláno 0
Chci chodit po okrajích placatejch střech a koukat na Svět pode mnou.

(jsi uvnitř)

Chci vlézt do vany v oblečení a řvát "sigin' la la la la la-la-la la.." pořád dokola.

(slzy v myšlenkách)

Chci si balit cigára do barevnejch papírků a psát po nich "be happy".

(zabíjíš se)

Chci se toulat v noci skoro-opuštěným městem a v hlavě mít dobrou náladu.

(flaška v ruce)

Chci bejt v pogujícím kotli a v gládách dupat na nohy lidem v gládách.

(rozervaný boty)

Chci si na kopec dotáhnout nákupní košík a jet plnou rychlostí až na konec.

(chybějící brzdy)

Chci koukat na mý pokreslený stěny a přitom mít ve vlasech zapletený štětce.

(léčebna)

Chci vidět kachličky v koupelně pocákaný od modrý barvy na vlasy.

(došla teplá voda)

Chci přeskočit následující dva měsíce a sedět se zelenou hlavou v kroužku.

(všechno mizí)

Chci dělat vlastně samý šílený věci a žít.

(jakoby to měl bejt nějakej důkaz. haha.)

Chci si vyzkoušet jaký to je pogovat na trampolíně o průměru tří metrů.

(letíš k nebi)

Chci někomu vrazit pořádnou pěstí a vybít si tak svůj vztek z nenávisti.

(vlastně, v podstatě vzato, prostě se potřebuju porvat a to do krve.)

Chci točit svuj film a mít z toho ten dobrej pocit že něco, co mě baví, fakt dělam.

(plátno na cucky)

Chci lézt do korun stromů, trhat z jejich větví květy a potom z nich padat.

(jablka v Ráji dozrály)

Chci sedět na schodech, nohy potopený po kotníky ve vodě a na očích růžový brejle.

(potopy se blíží)

Chci nastoupit do vlaku, usnout a vzbudit se až na konečný stanici někde Daleko, někde Jinde.

(dopravní nehoda)

Chci bejt prostě Tam.

(jakoby to mělo bejt nějaký řešení. haha)

Chci si na bílý triko psát různý nápisy co vystihujou muj život a na záda nakreslit obří fakující symbol.

(Sid je mrtvej..)

Chci se naučit hrát na kytaru a pak si to s ní užívat uprostřed ulice.

(Kurt je mrtvej..)

Chci jenom tak ležet na kopci a pozorovat zmenšeniny světel v dálce města.

(jsi mrtvá)

Chci někomu nakreslit pod levý oko slzu černým centropenem a pak se smát.

(Hej Hanzi! s tou kytarou vypadáš jako Johnny Cash.)
přidáno 29.04.2012 - 08:43
taron: No vždyť víš, že dodnes taky hledam. Vlastně co? Ale tyhle Ziky dílka mě prostě vždycky vemou, moc se mi líbí. A neni náhodou na životě to nejkrásnější že pořád cosi hledáme. Představa že bych měla recept na univerzální štěstí a vyrovnanost mě skoro děsí.
přidáno 29.04.2012 - 07:42
No..jo.no,...přečetla jsem si tvou povídku..nechtěla jsem , protože, protože na povídky si říkám nemám prostě čas...nemám čas na tebe ????? To je blbost, co ? Na všechny si udělám čas a na tebe né? Tak jsem si ho udělala v něděli ráno, když venku pofukuje teplý vítr a je nááááádherně....a tvá povídka mi dodala více energie do hledání smyslu všeho...já už vlastně smysl našla...ty ještě musíš hledat ( bohužel ) hledej , hledej..musíš někam zapadnout, někomu patřit, někdo bude časem patřit tobě...musíš si najít to , co tě udělá šťastnou...jenže máš tolik na výběr, tak dobře vybírej, ale já vím už teď, že uděláš všechno pro to , abys byla šťastná. ( PS : Hlavně pořádně vybírej životního partnera...to se opravdu vyplatí :)) )
přidáno 29.04.2012 - 07:38
Yana: No Yani její pocity mě nehodí o spoustu let dolů...já je prostě prožívám doteď...to je rozervanost.., ale krásná..kdy hledá Ziky smysl života...
přidáno 28.04.2012 - 23:04
Budu se opakovat.Tvoje pocity psaný tvym stylem mě vždycky hodí o spoustu let zpátky. Moc ráda čtu o tvym mládí. To je pro mě zakódováno v těch tvých dílech. A mnohem víc.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Co chci? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Je t'aime?
Předchozí dílo autora : Tímhle boříme svět

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku