Kdo trpí sám, ten trpí tíž, že vidí štěstí druhých přes svůj kříž! William Shakespeare
přidáno 04.01.2008
hodnoceno 17
čteno 1734(20)
posláno 0
Na zádech vlečeš si svůj kříž,
smutek Tvůj v patách se Ti krade,
minulost svou již nezměníš,
vzpomínky najdou si Tě všade!

Na Tobě jen je, kolik váhy
přikládáš tomu, co už není,
zda k přítomnu se vrátíš záhy,
či chceš se trápit do setmění!

Význam má jen to, co je právě,
budoucnost, ta se teprv chystá,
s úsměvem všechno zvládneš hravě!
Věř! A vítězství Tvá jsou jistá!

Každičký člověk chyby dělá,
moudrý se z nich zná poučit,
a to je v kostce pravda celá,
rada, jak dá se lépe žít!

Věř si a víra půjde s Tebou,
jak anděl strážný, věrný stín...
Ač prohry u srdce Tě zebou,
jdi za svým příštím vítězstvím!
přidáno 19.06.2008 - 23:45
Trenérka: A já Tě někdy naplácal? Že o tom nevím! Myslím, že by mne v té chvíli podobné choutky přešly a já bych se věnoval činnosti zcela jiné! Zvláště kdyby ta prdelka byla taková, jak si ji člověk u takové sportovkyně představuje!;o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))
přidáno 11.01.2008 - 20:00
"není důležité kolikrát v životě inkasuješ, ale, ŽE SE DOKÁŽEŠ ZVEDNOUT A JÍT DÁL"...(kupodivu pro mě, je toto úryvek z filmu ROCKY BALBOA...z dialogu ROCKYHO se svým synem.....)...připomněl jsi mi to prostě...tak, doufám,že mně zas nenaplácáš na holou?!..:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
přidáno 07.01.2008 - 16:31
Tak požádej bližního svého.Třeba Ti poomůže!;o)))
přidáno 06.01.2008 - 19:34
Já svůj kříž sejmout ze svých beder nedokážu. Zkouším to, ale marně...
přidáno 05.01.2008 - 19:13
No teda! Logiku v mých bláznivých dílkách ještě nikdo nehledal! Zejména ne žádná žena, ten anekdoticky nelogický tvor!;o)))/Ona by to byla nuda, kdyby vaše chování bylo předem vypočitatelné! To by byl život děsně nudný!;o(((/ Ale přiznávám, že jsem se opravdu pokoušel Gábinu přesvědčit pádnými logicky řazenými argumenty a obrátit na jinou víru! Ona je dost pesimista...
Díky, Jančo! Tvůj koment mne potěšil i pobavil!;o)))
přidáno 05.01.2008 - 19:13
No teda! Logiku v mých bláznivých dílkách ještě nikdo nehledal! Zejména ne žádná žena, ten anekdoticky nelogický tvor!;o)))/Ona by to byla nuda, kdyby vaše chování bylo předem vypočitatelné! To by byl život děsně nudný!;o(((/ Ale přiznávám, že jsem se opravdu pokoušel Gábinu přesvědčit pádnými logicky řazenými argumenty a obrátit na jinou víru! Ona je dost pesimista...
Díky, Jančo! Pobavilas mne...
přidáno 04.01.2008 - 20:11
tuhle mám ráda... je vní spousta logiky... ;)
přidáno 04.01.2008 - 19:14
Doufám, že jí tenkrát něco dala! Alespoň ze vzkazíku to tak vypadalo! Ona má někdy dost složitá dílka a zřejmě i duši! Četlas to, podle kterého jsem to psal? Taky mi nebylo nejlíp, ale zvednul jsem se. Ale byla fuška sledovat nit těch jejích alegorií ...
přidáno 04.01.2008 - 18:59
Povzbuzující báseň, vzpomněla jsem si jak jsme se s Kylem za Tarokou stavili na vánočním trhu v Brně...;)...taky jsme ji pořádně objali...ty jsi ji objal touto básničkou...;) krásné...moc...
přidáno 04.01.2008 - 18:52
Tleskej jak se dá, Milane! Kratochvílka to měla jako hit dlouho a snad to zpívá dodnes! Nebo to zkoušej na ruský způsob, tedy"Na pridůmku!";o)))
I když já nepíšu pro potlesk, ale abych potěšil čtenáře, či mu něco sdělil z těch svých vyčteninek i vlastních úvah a zkušeností...Třeba to povzbudí jeho vlastní paměť i další prostředky poznávání světa!
Ostatně tyhle věci jsi už možná četl na literu! Jenže tam se to ztrácelo v záplavě jiných, tady už vybírám!
přidáno 04.01.2008 - 18:48
Kdybys viděla, k čemu jsem to původně psal jako koment, zírala bys!Jméno té autorky z literu, myslím, že je i tady, je v předchozí odpovědi! Určitě ji znáš, ali!
přidáno 04.01.2008 - 18:28
Mirku, to se nedá, já už nevím jak tleskat, ruce omlácený...jsi dobrej.
přidáno 04.01.2008 - 18:11
Jako obvykle krásné procítěné.
přidáno 04.01.2008 - 16:32
To jsem psal původně jako komentář k básni Gabrielle Taroku na literu, ale dát to do souvislého celku, když ona skáksla z jednoho na druhé a já se chtěl trochu držet myšlenek, to byla tedy fuška, modřinko! Ale pesimistické myšlenky/její/ jsem snad trochu přetavil na optimistický závěr...;o)))
přidáno 04.01.2008 - 16:29
Díky, Ivčo!To já zas mám v jedné básni , že si připadám jak perla mušle zbavená!;o)))
přidáno 04.01.2008 - 16:12
zájímavě zajímavá báseň:-)
přidáno 04.01.2008 - 16:09
perla z lastury

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Věř si víc! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lásky hra šálivá
Předchozí dílo autora : Patříme k sobě!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku