Ničíme svět a děláme další podobný kraviny.
přidáno 26.04.2012
hodnoceno 7
čteno 1075(13)
posláno 0
Prohledat celej panelákovej byt. Od stropu k podlaze. Dá to zabrat.

Vrátit spoustu lahví od piva. Všechny co se našly. Kde je obchod?

Koupit si tabák. Je tu někde trafika? A ještě krátký papírky. Dík.

Dokument o Sex Pistols. Fakt je to děs a běs. A woodoo. Dobrý.

Balený cigára. Hnusná chuť a vajgly se blbě típaj do popelníku. Přeplněnýho.

Štěně mi leží na klíně. Spí a cuká sebou, když se jí něco zdá. Běží v leže.

Ke snídani v jedenáct nějaký bio vajíčka se stejkovým kořením a paštikou. chleba došel? Budiž.

Sedíme v kroužku přes stejdží na Odpad festu a hážem po sobě prázdný flašky a krabice od vína.

Válíme se po zemi a vzájemně se snažíme si za trika naházet co nejvíc trávy.

Klacky a korkový špunty lítaj vzduchem. Občas trefí cíl, občas proletí kolem. nebo prostě trefí někoho jinýho. Bacha na oči. Svině.

Sichrlajsky v uchu? Děte s tim do hajzlu. Tohle se nás netýká. Možná občas, možná někoho z nás.

To že sme "my" neznamená, že sme nějaký imperium. Nesnášíme se mezi sebou a nadáváme si, protože to tak myslíme.

Chápu to tak, že si mám dělat co chci. Prostě bejt sebou a srát na ostatní. Sráč na všechny, srát na lidi. Tak stává se.

Ničíme svět. Protože on ničí nás. Zahání nás do koutů. Do koutů, kam chodí ti ostatní, normální lidi na hajzl. Něco jako my za most.
přidáno 07.01.2015 - 00:38
jen do světa. :-D Ono se mu nic nestane.
přidáno 08.05.2012 - 22:28
Makyna: Makyna: Boříme svůj svět, svojí budoucnost. Stínohry a takový ty věci. To, týkající se Nirvany, beru jako obří kompliment.
přidáno 08.05.2012 - 22:26
taron: A to je zajímavé jen proto, že je to pravda. Nelžeme si a víme to o sobě. Bez přetvářky. Nasranej Mrkev a tak, kterej sem tam zařve na psa co se mu plete pod nohy a pak emaří na lavičce několik metrů od nás, sluchátka v uších, flašku v ruce, výraz masového vraha a jakmile někdo naruší jeho osobní prostor, fakuje celej svět. A pak smích a všechno to okolo. Žijeme spolu, přestože se nesnášíme, protože je to sranda. Teda asi.
přidáno 08.05.2012 - 21:42
..nemyslím si, že tímhle svět boříme..jen žijeme..každý si něčím projde, něčím nemorálním, zkaženým, nevděčným a hanebným..je to vývoj, kterým je třeba se protlouci...tvoje báseň je úžasná, moc by se hodila jako text k písni - hodit do AJ..pocity z ní jen tkví a každý v tom najde kousek svého názoru..
jo : Ničíme svět. Protože on ničí nás. Zahání nás do koutů. Do koutů, kam chodí ti ostatní, normální lidi na hajzl. Něco jako my za most. - normální lidi? Hážeš se tedy do toho pytle nenormálních? Né...už jen, že o tom dokážeš takhle sebejistě psát a rozčilovat se nad tím..nevím, mě se to líbí, připomíná mi to text Nirvany.. :)
přidáno 26.04.2012 - 22:20
Zajímavé...takové...hm....třeba toto : To že sme "my" neznamená, že sme nějaký imperium. Nesnášíme se mezi sebou a nadáváme si, protože to tak myslíme.

Zajímavý :)
přidáno 26.04.2012 - 14:43
Teď budeš zírat co ti napíšu. Já nebrečim nad svym věkem, ani náhodou. Já závidim tobě ten tvuj. Tvoje prožitky, ať jsou jakýkoli. Prostě jsou super, věř mi. A věř tomu, že za pár let bude všechno jinak. Najednou jakoby tohle co žiješ teď ani nebylo. Budeš vše vidět pozitivně i díky tomu , jak to teď prožíváš. Budu se opakovat, ráda čtu co píšeš ať je to jakkoli depresivní. Teď.
přidáno 26.04.2012 - 12:02
Jj my sami jsme si apokalypsou :(

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tímhle boříme svět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Co chci?
Předchozí dílo autora : Kousaví pancharti

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku