jedna starší slohovka → tři zadaná slova - hotel, kolo, špagety → s původní pohádkou to nemá nic společného, ale snad se bude líbit styl psaní a stupňování děje :) → ČEKÁM NA KRITIKU :D
přidáno 12.04.2012
hodnoceno 2
čteno 4752(13)
posláno 0
Bylo nebylo, v jedné nádherné vile bydlela se svými rodiči červená Karkulka. Byla trochu mentálně zaostalá, nicméně doopravdy hodné děvče. Jednou jí otec říká: „Dojeď za babičkou, má dnes narozeniny. Vem do tašky láhev vína, ať neřekne že na ni dlabem.“ Karkulka sedla na kolo a s radostí vyrazila za svojí milovanou babičkou. Babička byla dobrá ekonomka a vlastnila pětihvězdičkový hotel. Sedával v kanclu na svém koženém křesle a z pohodlí řídila chod hotelu.

Na recepci jí uvítala slečna Pučmidrátová: „Babička má teď jednání s panem Vlkem, ale klidně za ní jdi, už budou určitě končit. Karkulka otevřela dveře do kanceláře. Ale co se stalo? Kde je babička? Místo ní seděl v křesle s nohama nahoře divný, vysoký chlap s rameny jako Rambo. „Co jsi udělal s babičkou?“ je mu hned jasné, že karkulka není obyčejné děvče : „Babička už tady není. Odpočívá na hřbitově!“ Karkulka ho vůbec nechápala. Proč by babička odpočívala na hřbitově? Raději už jí ale neřeší. „A co tady chceš? Ty chlape!“ už ho nebaví otázky té otravné holky. Zvedne se. Po místnosti se rozléhá klapot bot. Pomalým krokem obchází Karkulku, usměje se a… bum!! Udeří karkulku do hlavy pohárem za první místo, který vyhrála babička v 50.letech minulého století. Kontroluje ji tep. Ještě žije. Sváže jí a jde se najíst dolů do jídelny. K obědu jsou špagety, ale raději by si dal svíčkovou. S plným žaludkem jde vše lépe. Svázal jí a dal do pytle od brambor. Hodil si ho na záda a šel k východu. Zvědavá Pučmidrátová si ho na recepci odchytla: „Tak jak jste se domluvili? A copak to máte v tom pytli?“ Vlk se zdál poněkud zaskočen její zvědavostí. „Jaký pytel? Jo vy myslíte ten, co mám na zádech…? Domluvili jsme se, že ty špatné brambory, jenž jsme omylem zařadili do špatné třídy, odvezu a přivezu sem místo nich jiné…“ rychle odešel z hotelu a hodil Karkulku do auta.

Karkulku zabil udušením a poté s ní odjel za vesnici na žitné pole. Na poli jezdil s traktorem šeroslepý pan Marný.Zrovna sklízel úrodu. Začína se stmívat. Nekrofilní pedofil Vlk poslouchal v MP3 písně. Na dece uprostřed pole si užíval s mrtvou Karkulkou nechutné sexuální hrátky. Zetor se pomalu blížil…

A je po všem! Vlk nestačil uhnout. Úroda je zničena, traktor dojezdil a Karkulka i s pedofilním nekrofilem Vlkem leží rozšlehaní mezi žitem. Jak to všechno dopadlo? Pan Marný zkrachoval, neměl na opravu traktoru. Karkulky rodiče zdědili po babičce hotel a žili si šťastně bez problémů a bez postižené Karkulky.
přidáno 01.12.2012 - 22:21
Tak tohle opravdu není ta pohádka na dobrou noc, kterou jsem chtěla slyšet..... Jdu si pustit Tři oříšky pro Popelku na uklidnění! :P
přidáno 24.07.2012 - 21:35
Fuj..:-P

Ale tak je to pro dospělé..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O Červené Karkulce aneb Jak Vlka traktor přejel... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : HIV
Předchozí dílo autora : Je libo omeletu?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Erien, potulný bard řekl o Severka :
Hvězda naděje.....její světlo neroste ani neslábne....Je neměnou skutečností. Její slova dokáží vnést světlo i do těch nejtemnějších chvil.....Velmi si vážím jejího přátelství E
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku