Daní je myšlena pomíjivost lásky v dlouhodobém vztahu, ať děláte co děláte je to prostě jiný
přidáno 06.04.2012
hodnoceno 12
čteno 1149(19)
posláno 0
Vibrace mě obklopily,
do jiné dimenze pohltily.
A vyvrhly, o to je mi hůř.
Bloudím, vznáším se, otevřu nůž,
rozmazaná růž, prosím už se vzmuž.

Nůž, růž, vzmuž.

Nechci ti ublížit,
nastavím dlaně,
rtěnka je růžová,
chytni mě za ně.

Vibrace nás obklopují,
do jiné dimenze pohlcují
a zůstaneme v dlani dlaň,
času jen zaplatíme daň.
přidáno 06.04.2012 - 23:07
... nojo, kdyz je mi to tak blizke ...
přidáno 06.04.2012 - 22:57
loner: To nechápu, přece já Janička
přidáno 06.04.2012 - 22:51
..... jen tak to ctu a nevim, kdo to vlastne napsal ... hezky
přidáno 06.04.2012 - 11:57
No Jani - musím souhlasit hlavně s DDD - 2 roky takdlouhoto mam janezda se to moc - ale vypada to jako bychom spolu byli odjakziva - nedam ji zanicna svete. Hele v jednom mem oblibenem seroši zaznělo: "A jsou to právě ty nepatrné nedostatky, které nás na tom druhém tak přitahují.". Tak se oklepej - vem, co jste už vše spolu zvládli, hm?
přidáno 06.04.2012 - 10:55
taron: Teď mě potěšilo to, že taky nevíš. Díky moc.
přidáno 06.04.2012 - 10:51
No..přečetla jsem si komentáře a není o čem přemýšlet..naprosto souhlasím s PrimaDen..naprosto..a také s DDD - 16 let už je dlouho....já jsem s manželel 18 let a mám něco jako ty (DDD)..občas mě přepadne taková vděčnost, že ho mám , že máme tak úžasný vztah a vlastně se na něho můžu kdykoliv spolehnout a schoulit se k němu.., ale chápu i Yanu..člověk pořád bádá..hledá..vymýšlí..zkouší...zakouší i zakázané, aby potom zjistil, že to co měl bylo nejlepší , ale už se to kolikrát nedá napravit a potom musí přijat za své činy odpovědnost a " trest" a nesvalovat ji na okolí...jenže, co když už se potom bolavý nebude mít kam schoulit ? Nebude nikoho, kdo ho pohladí po duši a pomůže ?
I já mám strach , že mi ujíždí vlak..koukám, přemýšlím a váhám..a nevím co s tím..je to taková nerozhodnost..kolikrát si říkám , jako jiná etapa života..., ale proč by měla jiná etapa života být i s jiným partnerem ? Proč ? Je to vůbec správné? Když tento mě, nebo Yaně, nebo třeba DDD vyhovuje ?( Hm..my vlastně máme už jedno veliké štěstí. Jaká je pravděpodobnost druhého štěstí ? Myslím , že malá !) Hm....zajímavé fylozofické téma a závěr ? Nevím..musíme počkat, co nám život přichystá..:))))))
přidáno 06.04.2012 - 10:43
Odpověď na tvou báseň si musím promyslet ..:)))
přidáno 06.04.2012 - 10:36
Když na tebe přijdou takové chvilky...zastav se, zamysli a popřemýšlej..jak by ti bylo, kdyby .........a pak uvidíš.......:-))
přidáno 06.04.2012 - 10:24
Hrozně rád bych ti něco hezkýho řek, ale v mám pocit, že všechno vyzní jako kecy. Tak snad jen - věř tomu, že to zase přejde...
přidáno 06.04.2012 - 10:16
DDD: PrimaDen: Já vim, já vim, všechno vim. Pak si nadávam za svoje debilní myšlenky. Vždyť víte že píšu i o tom jak je mi fajn. Teď se úplně stydim , rouham se a přitom bych měla bejt pokorná že já mam to štěstí, kolik lidí kolem mě je nešťastných a posrali si to sami, těm radim a pak. Pak najednou mam pocit jako by mi něco unikalo, třeba to nesouvisí s láskou, kterou vlastně mam, ale třeba s tim že mi ujíždí vlak. A já jsem na stanici střední věk. Prostě nevim. Včera jsem myslela na to že asi svýho muže nemam ráda. Ne to je tim hnusnym počasím venku. Dík za pozastavení se nad tématem.
přidáno 06.04.2012 - 10:01
To je právě otázka - co to ta láska vlastně je. Zamilovanost a láska je to samé jen do určité míry, řekl bych. Nevím, jestli můžu u sebe mluvit o dlouhodobém vztahu, ale vlastně už jsem se svojí ženou 16 let a pořád mě přepadají pocity neuvěřitelné radosti a, řekl bych, vděčnosti osudu za to, že ji mám :-)
přidáno 06.04.2012 - 09:38
Odvážné téma....
V dlohododobém vztahu již nemáš při doteku husí kůži, nevznášíš se štěstím z opojení zamilovaností...tyto hormony a emoce již s tebou necvičí.
Partnertví má však jinou důležitost, máš se ke komu schloulit, když mám různá trápení, nejsi sama na radosti a starosti jste dva..a tu lásku, tu opravdickou lásku si uvědomíš ve chvílích, kdy o něj máš starost a nebo když jej ztrácíš...TO JE TOTIŽ TA PRAVÁ LÁSKA:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Daň : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Star D.K.
Předchozí dílo autora : Vzlet sněžné sovy

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
GULI řekl o kmotrov :
Kdyby byl kmotrov můj soused,tak by jsme určitě toho boha-neboha objevili..možná v tom půllitru piva..protože jsme na podobné pantheistické vlně..:-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku