čárky mě omezujou, dílo o hovně
přidáno 14.03.2012
hodnoceno 16
čteno 1551(21)
posláno 0
Zase jsem to přehnal,
menstruace, přeliv skorověčnosti,
až budeš stará bába, budu na tebe myslet,
oddychování piva,
já whiskey, ty malibu,
možná je to tou divnou knížkou,
život nemůžeš dočíst,
v docích,
ani nás tam nepustili,
prý to mají na starosti soukromé firmy,
co probublávají na půl žerdi,
ale manažeří to dávaj,
nechci psát ty psycho věci,
jak týpek co nenáviděl ženy,
v padesáti umřel na infarkt,
jeho závěť neuznali, protože pil moc kafe,
kouřil, jeho žena zdědila jen byt,
chce mít právo na jeho duševní bohatství,
chci si to přečíst, musím nejdřív dočíst,
bohové pijí whiskey,
taky jsem tam jednu poslal,
na zaplašení cizích duchů v tomhle pokoji,
s ženami to hází,
jednou chtěj dům, jindy svobodu, stačí je naučit pít

tu lásku co je v nás k nim


přeháňka
přidáno 07.06.2012 - 17:43
vynikajúce-i keď tu cítim trochu ten mentorsky ton a zdvihnuty prst-ale ako účel fajn
přidáno 15.03.2012 - 18:33
Hm...zajímavý názor a to hovno značné části našeho života to je to , co mě vyprovokovalo :)))))
přidáno 15.03.2012 - 10:47
taron: Podle mě je to o hovně, jako je o hovně i značná část našeho života.
přidáno 15.03.2012 - 10:45
Fakt se snažím...hm...ale asi mi to moc nejde, co ? Hm....časem......nevzdám se jen tak lehce...jenom nikdy nevím , co mě předem vyprovokuje a jsem opravdu nevypočitatelná....pamatuješ si, jak jsi mě hned na začátku něčím provokoval ? A doteď nevím čím....hm...vůbec nic jsi mi neudělal....hm...
přidáno 15.03.2012 - 10:43
DDD: Já nevím proč, ale mě připadají díla Homéra prostě nesmyslná...asi nejsem umělec, protože nerozumím jeho dílům, připadá mi to opravdu, jako kdyby opilý člověk se s nažil něco vyplodit...ale asi jsem vedle jak ta jedle, když se druhým Homérova díla líbí....tak se Homérovi omlouvám...třeba jednou přijdu jeho dílům na chuť...snažím se...jenom mě vyprovokovalo to , že je to o hovně...asi to mě vytočilo, že jsem nebyla schopna reálně uvažovat...
přidáno 15.03.2012 - 10:38
Já tu knížku čet. Ta recenze celkem odpovídá. Nejdřív mě to i bavilo, ale poslední třetina byla pěkná slátanina. Mimochodem - teď to zfilmovali.
Jo - abych se vyjádřil k dílu: mě tvoje tvorba baví. Připomíná mi to Henryho Rollinse. Nemám na to, abych takhle psal, ale baví mě to číst.
přidáno 15.03.2012 - 10:35
Na Larssona se chystam, spousta lidí, kteří asi maj názor jako já ho čtou, jinak mam to tak, že jsou fakt bestsellery, který vůbec nevnímam a už to jak je všichni opěvujou mě skoro odrazuje pak vidim road movie, co nikomu nic neřiká a já jsem unešená, a teď čtu knížku o lesbě, taky moc lidí jí asi nezná. Třeba bohužel spousta českejch novejch filmů a knížek mi přijdou příšerný a všichni na ně pějou ódy.
přidáno 15.03.2012 - 10:21
Yana: Čtivý průměr
Helena M.-K., Praha, 6.7.2010
(Toto je kvalitní recenze - 1 hlas)
Knihu jsem dočetla dnes ráno, ale přikloním se k té menšině, která na ni nebude pět ódy. Faktem je, že je kniha napsána čtivě. Na druhou stranu mi vadí, když se děj rozjede někde na 150-200 straně a po rozuzlení následuje dalších 100 stran, které jsou opět nudné a nadbytečné. Knihy opravdu dobrých romanopisců vás musí bavit od A do Z, bez pardonu, tím spíš, pokud je kniha považována za bestseller. Vlastně celá 'Wennerstromova' dějová linie je notně přitažená za vlasy a knize podle mě vyloženě uškodila. Hlavní příběh je napínavý, ovšem místy až žalostně předvídatelný a ne zrovna moc originální. A nevím, jestli to bylo špatným překladem nebo původní předlohou, ale ani po stylistické stránce to není bůhvíjaká perla. Často se opakují určité fráze, slovní spojení, jazyk je poměrně dost jednoduchý. Což ale nemusí být u tohoto žánru možná na škodu, jen na to nejsem moc zvyklá. Detektivky moc nečtu, knihu jsem přečetla ze zvědavosti po nadšených ovacích ze stran mých známých. Ale za sebe říkám, že ten mediální poprask příliš nechápu, moje známka je někde uprostřed známkovací škály.

Pevně věřím tomu, že by se mi ta knížka nelíbila a číst jí nebudu. Muži, kteří nenávidí ženy. No dost bylo spamu. Zatim.
přidáno 15.03.2012 - 10:17
Yana: Děkuji moc, na taron to asi působí smutně, protože je asi sama smutná. Ten Larsen mě strašně zaujal. To jsou ty jeho knížky vážně tak dobré? http://cs.wikipedia.org/wiki/Stieg_Larsson Prodávají se po milionech, překládají je do desítek jazyků. Nechápu to. Pětisetstránkové bichle. Jinak tahle "báseň" je složená z kdejakých střípků, možná to ani nedrží, ale každopádně díky za komentář!
přidáno 14.03.2012 - 23:33
Já čtu tyhle díla ráda. Já nemam vůbec pocit že Homérovi něco vzalo radost ze života, já mam pocit , že si ho užívá plnými doušky. Pravda to vyjadřování je trochu drsnější, ale já tam cítim i ironii a každopádně mladýho inteligentního člověka pohrdajícího komerční společností. A to mam na těhle dílech fakt ráda, tvůj pohled a nadhled.
přidáno 14.03.2012 - 13:34
Včerejší brzké ráno po našem pokecu?
přidáno 14.03.2012 - 11:05
tak to je dobře...můžu v klidu spát :-).....těším se i na tebe na tom srazu..asi bude sranda...nebo si společně popláčem ...
přidáno 14.03.2012 - 10:51
taron: Jinak knížka Bohové pijí whiskey je taky fajn, ale nemůžu jí dočíst. Mě nic neubíjí, protože nic nechci.
přidáno 14.03.2012 - 10:48
taron: Možná to čteš jinak než jak to bylo napsáno. Poznala jsi z toho Stiega Larsona?
přidáno 14.03.2012 - 10:33
Že by tě ubíjela nuda ? Hm...co teda...
přidáno 14.03.2012 - 10:31
Ty se prezentuješ dílem o hovně ? Hm....zajímavý počin a odvážný...myslím , že ti to pití už pomalu leze na mozek..já myslím, že kdybych se ožrala, tak toto vyplodím taky...ale vo tom to je...teda asi....
Hm...tvé nejlepší dílo o hovně...hm....dnes asi nebudu spát.., kvůli tobě...budu nad tebou přemýšlet, mám pocit, že ti něco tak vzalo radost ze života, něco tě tak ubilo, tak srazilo k zemi, že nedokážeš vstát a asi po tom ani netoužíš, aby tě zase něco nesrazilo zpět...ale bojuj, jinak promarníš život, tvůj život..a jednou se možná budeš bít do hlavy....jednou budeš trpět výčitky svědomí, že jsi zahodil svůj vlastní život....

Jo a nezapoměn mi za můj koment nadat, nebo mě urazit...to od tebe očekávám, ale jen to potvrdí moji domněnku...ale je to jenom domněnka....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Samostatný výplod : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zimu obrečí
Předchozí dílo autora : Páteční nerozhodnost

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku