experiment .... a asi poslední věc na dlouhou dobu ..... :)))
přidáno 29.02.2012
hodnoceno 22
čteno 1684(19)
posláno 0
Seznamte se, polibek na obě líce,
lehká večerní společnice,
žádná krasavice, ale, oblíbila si mě,
a tak si ji platím na dlouhé noce.

No tak si připijem né! Do dna!
Že se ti nelíbí? Zpomal chlape! Vol slova!
Přes dno na ni furt čumím, líbí se mi.
Je užvaněná, někdy z ní bolí hlava,
Však dostala mě.
Musím čumět. A musím pít.
Zas a znova!

Moc nevoní. Že trochu páchne?
Kouká nejapně jak vyvoraná myš?
To je ta prodejná láska, dá se koupit, víš.
Miluju noční orgasmy s ní a ta rána ...
Za to si rád připlatíš.

Roky je mi věrná, moje lehká žena,
stará rána, bolest nocí probuzená,
jsem jí poskokem, nikdy pánem,
vráskama na tváři spolu stárnem.
cucfleky na duši, tot její cena.

Seznamte se. moje nevěs(k)a.
Kocovina.

ikonka sbírka Ze sbírky: Láska (ne)věrná
přidáno 23.11.2014 - 19:19
Zamila: dik :) cele je to tak do vetru ...
přidáno 21.11.2014 - 22:43
Pěkná a kvalitní :-) I když je ta forma trochu do větru ;-)
přidáno 01.11.2014 - 22:43
loner: jasně, trpím smíšeně na ex post i ex ante.. (tfujtajxl, to jsou mi výrazy!) tak se mi to tak krásně prolíná.. ta beznaděj.. :))
přidáno 01.11.2014 - 22:41
Amelie M.: smisene zoufalstvi ? :) ... promin, obcas se vyjadruju jak tatar :)
přidáno 01.11.2014 - 22:38
loner: bože, ještě, že máme strejdu gůgla, vídě?? :))) mně se mé zoufalství mísí.. fakt jo.. máš na to nějaký výraz? český? :))
přidáno 01.11.2014 - 22:35
Amelie M.: no, prave proto si jako zoufalci pripadame, ne ? ... ex post ... nebo ty si jako zoufalec pripadas pro jistotu ex ante? :)
přidáno 01.11.2014 - 22:33
loner: připadáme si tak občas asi každý.. blbý je, když začneme dělat zoufalé věci..
přidáno 01.11.2014 - 22:31
Amelie M.: no, mam-li byt uprimny, tak si obcas jako zoufalec pripadam ... ale to asi patri jinam :) ....
přidáno 01.11.2014 - 22:11
loner: však se taky zahazujou, když za to musí platit :)) já to ale myslela tak, že kdyby to opravdu byla žena.. smrděla, byla tupá, nelíbila se ti.. a kdo ví co.. tak jako PROČ? copak jsi takový zoufalec? už chápeš? :))
přidáno 01.11.2014 - 20:29
Amelie M.: proc "zahazujes"? :) .... to by se chlapi zahazovali od pocatku lidstva ... :)
přidáno 01.11.2014 - 10:34
tak tahle mě, upřímně, dostala.. perfektní.. jsem pořád čekala na vysvětlení PROČ to jako děláš? PROČ se zahazuješ s takovou (zvukové znamení).. a no jasně.. už chápu vo co gou ;) hmm..
přidáno 18.09.2014 - 10:20
Zajímavá, neoslovila mě tak, jako tvé ostatní, ale je zajímavá :)
přidáno 03.03.2012 - 01:06
Sarllot Johan: ))) nepiju, nekourim, ani nerybarim ...:))
přidáno 03.03.2012 - 01:05
Yana: co je opravdovej život? Jsou to líbánky v oblacích? Dovolená u moře? Co to je ... asi spánek, řekl bych, trávíme tam konzistentně stejnou činností nejvíc času :)))
Démon alkohol ? sem s tím ....
přidáno 03.03.2012 - 01:02
Yana: taron: Sarllot Johan: noone: DDD: D_P: díky všem za milé komentáře. Jen nevím, jestli budu umět psát jen tak .. na "objednávku" ... jako toto ...
přidáno 29.02.2012 - 16:46
Krásná....mrazivá, bolavá :)
přidáno 29.02.2012 - 13:40
Wauuu....není v tobě jen něžnost.Tohle je krutě lidské.Jako podtext cítím SOS.Povedla se ti-blahopřeju!!
přidáno 29.02.2012 - 12:30
Tak Yano nevim co je na tom deštivého :) ale zpracování je dokonale - vlastne bych jen zkopíroval Koment od DDD vazne dobre
přidáno 29.02.2012 - 11:22
Doufám, že tě to neurazí - ale pro mě je tohle (zatím) absolutní vrchol tvojí tvorby. Jo - je skvělá. Má šťávu. Je jiná - a přece tvoje. Tohle fakt můžu :-)
přidáno 29.02.2012 - 11:08
To je pro mě nejděsivější ze všech básní, DP je proti tomu břídil(vše v dobrym Devile, ty mě chápeš jestli to čteš, viď) a rozmetanej člověk pod mašinou dnes od Puera je romantika.
přidáno 29.02.2012 - 11:06
Mně se nelíbí, mam mráz po celym těle. Co je to? Z těch co si napsal, je tohle ten opravdovej život a proto je mi tak zle. Hlavně prosím nás neopouštěj, vždyť tohle je skvělý dílo, napiš ještě něco takovýho a jsi můj idol. SUPER i když nevim proč mě bolí, třeba pro ty tvoje pocity a inspirace. Mam báseň démon alkohol možná ji sem dam. Je mi fakt smutno z tý tvý básně, napsal si ji šíleně dobře.
přidáno 29.02.2012 - 08:45
:) ... moc se mi líbí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Lehká večerní společnice : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jenže ty's prošla kolem ...
Předchozí dílo autora : Životy do sázky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku