Takový syrový vyznání. (vulgarismy?) Berte to jako sračku. Jako pořádnej výplach střev mý duše, nebo něco na ten styl.
přidáno 15.02.2012
hodnoceno 4
čteno 929(8)
posláno 0
Vanilkovej cukr na špičce jazyka.
Obdélníková místnost naplněná myšlenkama. A přeplněná chtěním, co je usazený v záhybech. U stropu. Trubky topení ověšený poutama, aby člověk nezapomněl, že v tomhle vězení jsou samý řetězy. Kolem zápěstí a kotníků. V tomhle vězení zvanym život. V druhým patře už útěky z okna nejsou tolerovaný. Protože správce zakázal cestování do jinejch dimenzí. A to proto, že v jinejch dimenzích by mohla existovat empatie. Nejen jako pojem, ale v praxi. Nebezpečí svobodnýho myšlení. A svobody celkově. Xoxo. A hvězdy. Hvězdy sou fajn. Když mluví o kráse a dokonalosti červánků. Ačkoli je nikdy neviděly, jelikož se vždycky pouze míjí. Přemejšlej nad tim, protože Měsíc je ten ubožák co lže a ptá se; "Máš rád sušený mlíko?" Šeptá a pláče. A taky hledá holku, která bere kokain. A občas leží v lese, na suchým listí. Možná je to ta samá, která chodí po balkonech a kouří tam Motá lidem hlavu, nahryzává sny. Sny různejch barev a chutí. Nikdy sem nebrala kokain. Jenom sem dělala bubliny plněný kouřem. Mezi čtyřma stěnama. V bezpečí. Taky se mi do vlasů občas zamotaly štětce, který rozšířily obrozy. Někomu jinýmu. Chci bejt normální.. Ale jenom občas. Už dlouho ne, protože bych se pak nemola dotýkat prasklin ve zdech. Objev i ty jejich kouzlo. Televize vymejvaj mozky, protože to zní jako nějaká zasraná reklama.

Vanilkovej cukr všude,
a svět jako by byl větší a vstřícnější. A tak posílám dopisy v lahvi řekou. Třeba si je někdy někdo přečte. Odpověď v nedohlednu. Vlastně všechny odpovědi.

No, chtěla sem říct, že vanilkovej cukt mam radši než ten skořicovej,
ale jde jen o to, z jakýho úhlu pohledu to bereš.
Miluju tě?
přidáno 15.02.2012 - 22:13
D_P: Děkuji, děkuji. Každopádně duše je v pohodě. Myšlenkový stavy a pochody taky. Tohle je jenom výbžblept, myšlenkový pochody když to trochu zkratuje, nic víc.
přidáno 15.02.2012 - 22:11
každý tomu rikame po svem - kazdopadne ti preji at se stavajici stav duse zlepsi...
přidáno 15.02.2012 - 22:10
D_P: atomovky v hnědé barvě, je-li libo!
přidáno 15.02.2012 - 22:08
jo obcas je treba jak rikam "shodit atomovku"----

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Myšlenky milující Z.et : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chaos v očích, chaos v duši
Předchozí dílo autora : Noční štreka

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku