přidáno 13.02.2012
hodnoceno 4
čteno 1421(18)
posláno 0
Jemnost tvých dotyku a hebkost tvé kůže, si vychutnávám tak jako vánek v letním parném dni, mám pocit, jako když se o mou pokožku otřou motýlí křídla.
Stejný pocit, jako když tvé řasy polechtají mou tvář a já se pak – prohýbám.
Tvé něžné polibky na mém krku, tisíce vibrací po celém mém těle (i v konečcích prstů)
Ty polibky jsou vlastně jako kapičky na pavučině, tak moc se třpytí a já v nich vidím sebe, tebe a vlastně nic a přitom víc.

Pevně si stiskl mé boky, víš tak jako když obejmu strom a dostanu do svého těla energii, ten pocit miluji… ano je to bezpečí a jistota.

Konec romantiky, chtěla jsem Ti jen ukázat, že mi nevadí občas věci trochu více rozebrat. (Máš pravdu, to sexuální téma tam zase je.)
přidáno 14.02.2012 - 08:19
Jasně, lásku vnímáme všemi smysly, ale nepopsala si je tam, možná škoda, protože to co si napsala se mi líbí. Taková nit vzrušujících myšlenek.
přidáno 14.02.2012 - 07:28
Mě se to líbí, jsou to tvé pocity a myšlenky a nepřipadá mi , že jsou roztažené...spíše trhovité...ale takové myšlenky jsou..., nevidím na tom nic špatně, :)
přidáno 13.02.2012 - 20:25
no já nebudu tak štědrý s chválou na miniaturu je to takové roztažené a bez spádu - promin
přidáno 13.02.2012 - 19:10
Hezký.))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hmat, chuť, čich, zrak, sluch : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Práce jako práce?
Předchozí dílo autora : Lhostejnost

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku