přidáno 13.02.2012
hodnoceno 21
čteno 1329(30)
posláno 0
Heroin změní vše.
Jen jedno zůstane.
Mateřská láska je to jediné,
co feťákovi navždy zůstane.

Ten" odporný a hnusný " feťák,
musí mít někde milující mámu,
do pekla odemkl jí navždy bránu.

Ona hledá vinu v sobě.
Ona hledá život v tobě.

Však najde pavučinku rozprostřenou
mezi svou nevinou a vinou.
Však najde tenkou hranici,
hranici dělící,
tvůj život od tvé smrti děsící.
přidáno 20.02.2012 - 20:47
Vir:Moc ď za koment
přidáno 20.02.2012 - 20:14
Dobře napsané. Vzpomínám si, jak jedna známá osobnost o tom tématu mluvila v rozhlase. Byla to žena i matka, ale tvůj pohled jí chyběl. Mluvila jako .... téměř slepice. Líbí.
přidáno 13.02.2012 - 16:21
Dobrý to je, líbí se mi to vyjádření, že vlastně nemůže bejt chyba jenom na tom feťákovi. :)
přidáno 13.02.2012 - 15:47
puero: Erik1131: Devils_PIMP: Děkuji za koment
přidáno 13.02.2012 - 15:40
veľmi pekná... a smutná básnička
přidáno 13.02.2012 - 13:41
Heroin je dobrý lék proti kašli a nachlazení. Léčí záduchu a tuberu.

11 z desíti dealerů doporučují.

Pěkná básnička. Zas o něčem jiném, než se tu furt píše.
přidáno 13.02.2012 - 13:39
a nekdy je vsechno malo ... nestaci to ...
přidáno 13.02.2012 - 13:38
..v tom případě v pořádku..Je spousta náhledů na věc...asi znám jen tu z pohledu pár beznadějných feťáků ,pro které prstem nehnou už ani rodiče,ani přátelé..
přidáno 13.02.2012 - 13:32
Každý z nás to vidí svýma očima, já očima matky, a navíc mám ve svém okolí takový smutný případ. Roky pekla na zemi, zhroucení, policie, RZS, zoufalství, beznaděj, odpouštění a hlavně ta beznadějná mateřská láska.
přidáno 13.02.2012 - 13:05
Makyna: Hmm, ty máš zkušenosti z okolí ? Já jenom teorii, určitě bych pomáhala...ale jak by to dopadlo ? Nevím ...
přidáno 13.02.2012 - 13:02
nevím..snad se jen ispiruji spousty filmy o heroinu, piku apd..Nikde tam nebylo, že by se rodiče snažily do poslední chvíle, aniž by nezlomily hůl byť nad vlastním dítětem..
Knih znám spousty a tam kolikrát rodina zmíněná ani nebyla..většinou utekly z domu už v ranném dětství a pak je těžké hovořit o mateřské lásce k cloveku který ji nechce...
Snad i zkušenost se závislým člověkem,který svoji rodinu nenáviděl už jen proto, že se mu snažili pomoci ..
každého názor..
dílko ujde :0)
přidáno 13.02.2012 - 12:54
taron:Ano to je přesně ono, děkuji moc
přidáno 13.02.2012 - 12:53
jutu: Pavučinka byl překlep a svou je fakt lepší, přesně si myslím že ta poslední sloka to vystihuje, děkuju za koment a za názor.
přidáno 13.02.2012 - 12:51
No...máma hledá v první chvíli vinu v sobě, hledá kde se stala chyba a vyčítá si to...potom bojuje, bojuje do poslední chvíle, za své dítě, je to ta mateřská obětavá láska....., ale všechny mámy se nedokáží až tak obětovat, některá , aby zachránila aspoň sebe..pak se pokusí na své dítě zapomenout , ale každý den jí musí být utrpením...dítě otevřelo pekelnou bránu i svým rodičům...je to prostě hrozné a odstrašující , doufám , že to nikdo nikdy nepoznáme. :)
přidáno 13.02.2012 - 12:45
Tohle je zatraceně komplikované téma. Složité. Pro mne to dost dobře vyslovuje poslední sloka básně. Zdá se mi však, že najde pavučinku (máš pavučinkou - a možná je to překlep:-)) a pak ještě dávám k uvážení, jestli by v následujícím verši nebylo lepší změnit svojí za svou - získal by tím na zvukomalebosti. Text dobře plyne k pointě - právě k té nejednoznačnosti; zavřít dveře by mohlo být pohodlnější, ale...
přidáno 13.02.2012 - 12:43
nikdy nemůžu pochopit mateřskou lásku ...
přidáno 13.02.2012 - 12:39
loner: To přece nemůže jít! Ne, to si nedovedu představit.
přidáno 13.02.2012 - 12:36
není někdy lepší zavřít dveře?
přidáno 13.02.2012 - 12:16
Makyna: Myslím, že naopak spousta rodičů bojuje do poslední chvíle a ten boj končí většinou až tou smrtí. Nedovedu si představit a ani neznám nikoho kdo by nad svým dítětem mávl rukou a šel dál svojí cestou. To by nebyl život, ale to peklo. Samozřejmě, že vím že pomáhat takovému dítěti je sebezničující a bezvýsledné, ale nemusí se snažit ho z něčěho vytáhnout, stačí žít s tím pocitem, že moje dítě někde přežívá a můj život by se změnil v peklo. Nicméně děkuji za koment a za názor.
přidáno 13.02.2012 - 11:58
..docela ujde, akorát:
musí mít někde milující mámu,
do pekla odemkl ji navždy bránu
? Řekla bych že tu otevřel pouze sobě...Jistě, maminka se musí smířit s nicotností syna, avšak je to jeho hřích a spousta rodičů spíše než by se mu stále dokola snažilo hledat správné cesty, ho zavrhne..
Láska v tuto chvíli nehraje roli,dokonce ani ta mateřská..
Každý ví,že heroin = smrt..a to jak emocí,tak života a agrese ke svému okolí je tak silná, že se člověk podobá spíše než člověku zvířeti..málokdo potom může/nebo snad i chce - ho ochočit.. :0)
přidáno 13.02.2012 - 11:58
Hihi to mi připomíná báseň ktera mi vyjde příští týden :) - je to takove - hluboké a tim padem na mne i kdyz je svým zpusobem lehka - působí jaksi tezce ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Herákovo máma : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dlaň
Předchozí dílo autora : Domů k vám

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Reiko [13], lk.firefox [12], Crystal [9], zlatesvetlo [7], Maureen [7], ZaZu [1], Tomáš Černý [1]
» řekli o sobě
Jsoucno řekl o timelady :
Pokud jste si někdy mysleli, že jste nešikové, asi jste nikdy nepotkali timelady. Šarmantní dívka milující hodnoty již neexistujících směrů, víno a Hraběte. A možná i trochu mě.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku