radši to nečtěte
přidáno 07.02.2012
hodnoceno 4
čteno 1127(11)
posláno 0
     Hluboké údolí stínových figurín, plačící duny, propasti spočinutí, sají smítka štěstí do chřtánu rezavé turbíny.
    Schlíple sedíš- performace skončila. Scéna probuzení. Možná procitnutí, vzkříšení? Zíráš do pohaslých reflektorů života. Na podiu se smutek honí se studem. Studeným jak mrtvá.
    Vždyť si vzpomínáš. Na marách leží, proběhne řeč, ty se díváš. Myšlenky se vznášejí, hraješ svou hru- zastřenou mlhou fantazie. Nevidíte… Otáčí se, pak vzlétá a mění barvy, hranatá, masivní, černé ebenové dřevo. Teď ovál, guma, spektrum barev, proplétá se pramínky a šňůrkami, vázankou, páskem, přezkou, lavicemi, okny i ústy pohřebního. Kdyby jen věděli…
     Vrací se do sluje věčnosti. Ať táhne, stvůra. Nikdy jsem ji tu nechtěla. Smuteční šaty pláčí sami za sebe. Beze mne.
     Věnce smutku? Sami se běžte ověnčit- smutnější je život bez života. Podáváte mi ruce? Nechci se vás nijak dotknout, neznám sebe, neznám vás. Pomoci? Pomozte sobě! Zavolat? Za chvíli vám zavolám záchytku, jestli nezmizíte!! Černý dým,masožravý kouř, barvy mizí, vpíjí se do posledního tónu symfonie, tornádo mohutných slov udeřilo. Hurikán sviští a burácí v otřesných decibelech úmrtí. Tak přeci jen…
přidáno 05.08.2012 - 05:54
Trošičku mi připomněla Píseň neznámého vojína od Kryla :)
přidáno 07.02.2012 - 22:39
Asi jsem hloupá.., ale moc tomu něpanimájem !!
přidáno 07.02.2012 - 22:30
Ok, když chceš...:-)
přidáno 07.02.2012 - 22:22
Je to takovy pocit jak sit že skelne vaty...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ceremoniál : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mráz
Předchozí dílo autora : Páté roční období

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Máta řekla o Amelie M. :
Fascinuje mě její humor a nadhled, do kterého dokáže zabalit životní moudrost a když je potřeba, okořenit ho i špetkou hořkosti. Umí mě rozesmát i rozplakat a to se povede málokomu. Krom toho je nesmírně milá čtenářka a velká podpora. Díky!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku