6. díl :)
přidáno 22.01.2012
hodnoceno 6
čteno 815(16)
posláno 0
-Tak jo,
co tim sakra myslíš?-
Stojim nad mrtvym tělem.
Trochu se třesu.

Drátama svázaný tělo,
jeden prst směrem na mě,
další pod krkem
v gestu.

Rány jsou stejný,
jenom ty dráty
a vyřízlej jazyk
co leží opodál.

-Takže jsem další?-
Trochu děsivé...
Asi mě chce jen vystrašit.
Daří se mu to.

S paranoiou
se vyšetřovat
prostě
nedá!

Tentokrát nám tu nechal
občanku sám.
Zasunutou v puse.
Má zvláštní smysl pro humor.

Rozhodně to mluví za sebe.
Otáčím se na supy.
"Ten samej vrah,
dál bez komentáře."

ikonka sbírka Ze sbírky: Temnota měst
přidáno 22.01.2012 - 21:01
Melisa: má to šest částí a budeme pokračovat :)
přidáno 22.01.2012 - 18:44
mno, překvapils mě Náčelníku :) Takové dílko bych od tebe nečekala... na to jsem zvyklá u Devils_PIMPa, ale u tebe? Je to nezvyk, ale líbí se mi ;)
přidáno 22.01.2012 - 14:50
taron: nejde o to kdo všechno mi to vytýkal, ale s časem jsem i já pochopil, že prostě už není co dál na toto téma vytvářet... Láska je sice obrovskej dar, ale prostě psát dokola ty samý věci jenom v jinejch verších mě nebaví. Teď jsem se s láskou ponořil do detektivních příběhů, protože pracujou na lidské obrazotvornosti. O tý lásce jsem psal už moc dlouho, samotnýho mě to už nebavilo, ale tohle.... to jsem ve svym živlu! Zápletky, konspirace, vrazi, detektivové... Od malička miluju Aghatu Christie, A.C.Doyla, McBaina... Já v tom žiju!

A jak jsem ti taron sliboval. Každý týden jich pár napíšu do poznámek. Zkoušim si na nich verše, protože obsahově už je mám zmáklý ;)
přidáno 22.01.2012 - 14:12
No, začíná to být napínavý :-) Mně se to na rozdíl od Taron líbí. Ne - nelibuju si v násilí - naopak, hnusí se mi. Ale mám prostě rád detektivky :-)
přidáno 22.01.2012 - 14:09
Napatej jak ksandy
přidáno 22.01.2012 - 13:29
Víš, milý Náčelníku, i když tvoje básně o lásce byly jenom o lásce...byly lepší....láska je největší dar a proto, že ti jdou tyto nejlépe, a jsou jenom o blbé lásce, což ti mnozí možná vytýkali , protože, ti jdou nejlépe, tak by ses jich měl držet. Nevím , co komentovat u těchto tvých nových..., na detektivku se můžu podívat v televizi...a na tu bych se rozhopdně nedívala, já radši nějaký dokument , nebo něco ze života, nebo o přírodě, nebo prostě vzdělávací programy, tyto detektivní básně mi , myslím moc do života nedají. Doufám, že nebudu vrah a jestli budu obět ? To už mi bude jedno, nemyslíš ? Vrať se k těm tvým, prosím...:))) jo ,abych nelhala, občas se podívám i na romantické, hi,hi.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dál bez komentáře : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Motiv?
Předchozí dílo autora : Směr Nábřeží

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku