![]() ![]() ![]() ![]() |
Spalující vášeň,
a horoucí tvoje rty,
všechny hříchy ze mě
jimi dneska smyj.
Obklič moji duši
a zahřej moje tělo,
nenechej mě tady,
vše by potemnělo.
Zalij mě polibky
a poddej se mému chtíči,
cítím na tvých bedrech,
že tvoje touha klíči.
Nebraňme se tomu
a oddejme se hříchu,
do žil svou lásku
údem svým mi vpichuj.
Já nebojím se bolesti,
co za láskou se skrývá,
chci cítit zevnitř sama sebe,
že zůstávám živá.
a horoucí tvoje rty,
všechny hříchy ze mě
jimi dneska smyj.
Obklič moji duši
a zahřej moje tělo,
nenechej mě tady,
vše by potemnělo.
Zalij mě polibky
a poddej se mému chtíči,
cítím na tvých bedrech,
že tvoje touha klíči.
Nebraňme se tomu
a oddejme se hříchu,
do žil svou lásku
údem svým mi vpichuj.
Já nebojím se bolesti,
co za láskou se skrývá,
chci cítit zevnitř sama sebe,
že zůstávám živá.

Pěkný, obzvláště mě zaujalo ... do žil svou lásku údem svým mi vpichuj... Jo, tak mě napadlo, že láskou někdy nazýváme chtíč, což není dobré, ale dobře se z toho může udělat... Aspoň na pár krátkých chvil...

...není to špatné, leč pokud je autor upozorněn na chybky, měl by je vzít v potaz, nejsou -li jeho záměrem..?

Nu, gramatická policie už řekla své a tudíž může puero posoudit obsah. A puero je s obsahem docela spokojen. Obzvláště pokud můžu soustředit svůj zájem do jednoho bodu najít v té básni nějaké těžiště, pak je téměř uprostřed ve výzvě k hříchu (o vpichování nemluvě, to je obrat který má šťávu). Výzva k hříchu je u mě moment, který mi brání odsoudit tvé dílo jako lascivní a pubertální výlev. Šlo ti přece o chtíč. Myslím, že chtíč tam rozhodně je.

Eliška Vobrubová
... že se před že píše čárka ovšem neznamená, že se píše na začátku verše a ještě s pauzou; čárka má být na konci předchozího verše, protože kdyby to byla próza, vypadalo by to takto: cítím na tvých bedrech, že tvoje touha klíči, takže rozděleno do verše to má vypadat takto: cítím na tvých bedrech,
že tvoje touha klíči. Obdobě v dalším dvojverší tohoto textu.
Když už užíváš interpunkci, dopiš čárky i na jiná místa, kde chybí. A nebo na ně rezignuj zcela. Takhle je to polovičaté, takže v místech, kde být mají, leč nejsou, se to jeví být chybou.
- Krom toho jsi patrně v citovaném dvojverší neměla na mysli tu věc, kterou se odmykají dveře, patrně touha klíčí.
že tvoje touha klíči. Obdobě v dalším dvojverší tohoto textu.
Když už užíváš interpunkci, dopiš čárky i na jiná místa, kde chybí. A nebo na ně rezignuj zcela. Takhle je to polovičaté, takže v místech, kde být mají, leč nejsou, se to jeví být chybou.
- Krom toho jsi patrně v citovaném dvojverší neměla na mysli tu věc, kterou se odmykají dveře, patrně touha klíčí.

D_P
Dle meho ne tak dobra jako "Marnost, škoda, škoda.. hodně jsem se těšil...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chtíč : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Pozůstalost
Předchozí dílo autora : Marnost
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Hardtosay [2]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...