Puvodně jsem chtěl komentovat dílko taron,ale napadlo mě že vlastně spousta z nás se nechá vláčet proudem řeky času,aniž bychom vlastně věděli co od života čekáme.
přidáno 07.01.2012
hodnoceno 5
čteno 1022(11)
posláno 0
Jsme poutníky života,mnohdy se sami sebe ptáme,,co tu vlastně dělám a co po nás zůstane??,, Jsme poutníky mezi počátkem a věčností,mnohdy si neuvědomujeme kolik životů ovlivníme,proto mnohdy zapomínáme jak je důležité a naprosto rozhodující..kolik úsměvů dáme těm kteří ho potřebují..kolika lidem pomůžeme aby se lépe cítili a měli..jak málo stačí aby náš život byl rozkvetlou zahradou a nebo hřbitovem zlomených srdcí..co vlastně dáváme a proč si myslíme že se nám dostane..



Jak bylo trefně napsáno,plujeme po Řece života,ale někteří z nás se nechají strhnout proudem a pohodlně se nechají dovézt do posledního přístavu,kde z hrůzou zjistí že nežili a jediné co nelze vrátit je čas,který jsme hloupě promarnili.
Jiní se perou s proudem a hledají výzvy,rvou se o své sny a za ty které milují,jsou zjizveni a mnohdy osamoceni.Znají vítězství i porážky,stokrát byli sraženi k zemi ,ale vždy vstali a žili,neboť dobře vědí že bez boje není života a ve chvílích nejtěžších je vždy někdo podepře.Když doplují na věčnost jsou odměněni tím že na ně nikdy není zapomenuto a s grácií starobylých králů s úsměvem vítězů odejdou tam kam nikdo nevidí a nikdo se nedozví co je za velkým vodopádem Řeky života.
Ti další se čas od času porvou s peřejemi ,ale brzy ztrácejí víru že právě oni ,jsou těmi kdož si zaslouží odměny ,které život nabízí.Žijí celkem pohodlně ,ale podvědomě cítí že si jen sami lžou.Neuvědomují si že jsou tu tací .kteří jen čekají aby jim mohli ukázat směr a nový proud Řeky života.Mají šanci být čím chtějí ,žít podle svých snů ,jen je třeba se vymanit s proudu a žít.
Pak jsou tu trosečníci a ti kdož se utopili cestou ,většinou jsou tam kde chtějí ,ale jsou i tací co čekají na svou šanci.


Vzpomeňme si každý den ,že jen mi sami rozhodujeme zda nás proud ponese a nebo budeme těmi kdož sami rozhodují jaký a kde bude náš další přístav.Kdysi někdo napsal...pros a budeš vyslyšen,klepej a bude ti otevřeno ,miluj a budeš milován..
přidáno 07.01.2012 - 22:30
Díky, cením si toho, že se mi snažíš vždy pomoci. Jsi plavec, který pomáhá tonoucím se ovcím....ctím tě.
přidáno 07.01.2012 - 22:27
taron: pokud ti to trošku pomohnulo tak jsem velice rád a splnilo to účel..přece jen občas potřebujeme trochu popostrčit, peřeje jdou překonat a nikdy se jim nevyhneme :)
přidáno 07.01.2012 - 22:23
Devils_PIMP: díky :) ani jsem nic nového vyřknout nechtěl myslím že některé věci bychom si měli čas od času připomenout
přidáno 07.01.2012 - 17:22
Hezké pravdivé... ale nijak nove...
přidáno 07.01.2012 - 17:09
Moc pěkné zamyšlení nad tím , jak lidé plavou a perou se s proudem. Dalo mi to odvahu se zase prát..., ale musím si dávat asi pozor a peřejím se radši vyhýbat...Ty poslední tvá slova vyřkl Ješua (Ježíš)...., u mě dobrý, díky :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kam nás donese řeka.... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ....professionis
Předchozí dílo autora : Spněný sen...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Yana řekla o kmotrov :
Jeho nadšení pro věc je tak nakažlivé, jeho projev je tak moudrý a tak plný života, že jsem hrdá na to, že znám kmotrova a že jsme si blízcí, je to pro mě pocta, znám kmotrova- tak zatichlého a tak hlasitého, plného inspirace a bohémského ducha, jo, a je strašně milé když se z něčeho raduje a směje se
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku