přidáno 12.08.2011
hodnoceno 2
čteno 1710(12)
posláno 0
Po shlédnutí jednoho televizního pořadu jsem se začala více zajímat o hodně smutné a zdrcující téma, kterým je týrání dětí.
Děti pro mě vždycky znamenaly příklad nevinnosti, upřímnosti, lásky a nespoutanosti.
Když jsem se rozhodovala na jakou školu se přihlásím, mezi hlavními favority byla pedagogická, nakonec nezvítězila, ale i nyní když mám slabou chvilku a pochybuji o svém studiu na zdravotnické škole, říkám si, zda jsem neměla jít právě na pedagogickou a věnovat se v budoucnu dětem, které mám tak ráda.
Mám šestiletého bratrance a nevím, jak popsat chvilky, když mi sedí na klíně, jednou rukou mě objímá a vysvětluje mi, že mě má rád až za Pluto... Ten hřejivý pocit se nedá k ničemu přirovnat. Miluji vůni jeho jemných vlásků, jeho modré oči v kterých se odráží štěstí a jeho neskutečná upřímnost.
Nechápu, jak někdo může být k dětem tak zlý.
Při hledání různých informací jsem se dostala k velmi detailním knížkám, které tuto problematiku zobrazují. Knihy jsou povětšinou psány přímo člověkem na kterém bylo
týrání praktikováno. Narazila jsem na knihu s názvem: Dítě zvané “To“…
Je to opravdu hluboké čtení plné zděšujících informací, detailů.
Prakticky celou jsem ji probrečela a chtěla bych ji všem doporučit. Je důležité znát, co se kolem nás děje. Nebýt lhostejní ke svému okolí. Dále se už nebudu vyjadřovat… mám zase slzy v očích a k tomuto tématu si musí každý najít cestu sám.
Jen vás prosím: Rozhlížejte se…
přidáno 23.11.2012 - 23:20
(V dětství jsem si zažila týrání na vlastní kůži.)
Čas mi sice zlé vzpomínky otupil a částečně vymazal, ale problémy a noční můry mám dodnes.

Už 4,5 roku nesleduji tel.noviny apod., jelikož mám 4,5 letou dcerušku a nedokážu se dívat na cokoliv co je spojeno s ubližováním, zneužíváním a týráním dětí.
Je to to nejhorší co existuje!!!!!!!!!!!!!!
přidáno 18.08.2011 - 11:47
Neznám tu knížku, přečetla jsem si jen obsah a nějaké úryvky. Nicméně týrání dětí je strašlivý zločin, a šílené na něm je, že není ojedinělý, ale naopak těchto případů je velmi mnoho po celém světě. Navíc šílené na té knížce je, že se to Daveovi Pelzerovi skutečně v dětství dělo. Z lidí které tohle můžou dělat je mi vážně zle.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Týrání dětí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sex s tebou
Předchozí dílo autora : Tři tečky, nebo chcete-li ...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o DDD :
Bylo mi ctí mít Tebe i tvého kamaráda v mém lit. pořadu, hudba stále doznívá. :) Posunuli jste večer o několik levelů výš! Budu se těšit na další setkání s Vámi i Vaši muzikou, která bezpochyby přijdou!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku