přidáno 07.08.2011
hodnoceno 2
čteno 2864(15)
posláno 0
...
Je to směšný. Největší obsah pro mě mají tři tečky.
Existuje neskutečný množství krásných slov. Ostatně ráda je používám. Připadám si pak vzdělanější, zajímavější, moudřejší. Slova jako fenomenální, emancipovaná, subjektivní – objektivní, abstraktní…Jsou to takový ty slova který mi vždycky máma vysvětlovala. Poslouchala jsem rozhovory dospělých a nějak mi to celý nedávalo smysl.
Máma mi řekla význam těch zvláštních slov a já je pak používala, už někdy ve druhý třídě.
Připadala jsem si fakt dobře, když mě kamarádky nechápaly.
Něco jako když vám starší brácha povídá vtip, vy ho absolutně nechápete, ale všude ho vyprávíte.To byla taky moje oblíbená parketa.
Slova, věty… Proč mi přijde, že ještě nebylo vymyšlené slovo, které by řeklo, to co chci?...
Jedno slovo a v něm všechno. Nebylo by to skvělý?
NEBYLO!
Bylo by pak spousta ticha. Možná by to ale bylo lepší…
Lidi by neplýtvali nicneříkajícími větami...

Pak by možná ztratily význam i ty tři tečky.
přidáno 28.02.2012 - 23:13
jj - jak říkával Karel Čapek: Kdyby lidé mluvili jen, když mají co říci, to by bylo na světě ticho.
přidáno 09.09.2011 - 12:08
Zajímavé... k zamyšlení...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tři tečky, nebo chcete-li ... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Týrání dětí
Předchozí dílo autora : Čekání

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o shane :
Mé Sluníčko....které píše krásnou poezii...;) moc si tě Mirku vážím, i když jsme si v poslední době moc nepovídali...děkuji ti za podporu...za tvá vřelá slova...za tvé přátelství...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku