přidáno 14.08.2011
hodnoceno 7
čteno 4493(43)
posláno 0
,,Jsem už ospalá, jdu si lehnout brouku, dobrou noc."
,,Dobrou kotě."
Miluju tuhle vůni čistě povlečený postele...mmmm, nááádhera.
Lehám si a dochází mi, že bych raději dělala něco jiného než spala.
,,Miláááááčkůůůů?"
,,No?!"
,,Pojď ke mně."
Přicházíš...v černých trenkách a bílém tričku mi přijdeš neskutečně přitažlivej.
,,Co se dějě kočko?"
,,Mám chuť se s tebou milovat."
Usměješ se, tak jak to umíš jen ty a jen v těhle chvílích. Je mi jasný, že tě k ničemu přemlouvat nemusím. Protáhneš se, prohrábneš svoje kaštanový vlasy a jdeš ke mně.
Zbožňuju tvoje doteky a ty to moc dobře víš. Zajíždíš mi pod tričko, buší mi srdce. Vychutnávám si tu jemnost, něžnost... ale ty moc dobře víš, že mi to nadlouho stačit nebude. Tvé doteky jsou najednou mnohem intenzivnější, stojí mi bradavky, potichu zasténám...,,Nepřestávej."
Svlékáš ze mě tohle vytahaný triko na spaní a líbáš mě na krku, přivírám oči... jazykem sjíždíš na prsa a krouživými pohyby mě dostáváš do extáze. Pomalu zajíždíš jazykem dolů, přesně uprostřed mýho opálenýho těla, jako bys mě chtěl rozpůlit.
Když už jsi skoro tam, kde to chci přestaneš.
,,Dělej!" vykřiknu možná trochu přísněji než bych chtěla. Tobě to ale nevadí, vzrušuje tě to.
,,tááák"
Tvůj jazyk jakoby běžel maraton, jakoby se bál, že ho někdo předběhne... chceš být vítěz, chceš si svou výhru zasloužit, chceš se dostat do finále jako ten nejlepší.
Hlasitě sténám, nejde to zastavit... je to úžasný...
Pak do mě pomalu vnikneš, podívám se ti do očí a ty víš, že jsem celá jen tvoje. Můžeš si semnou dělat, co chceš, protože v tuhle chvíli není nic důležitějšího. Naše dvě těla se proplétají, oba jsme spocení, není to žádne něžně milování. Je to divoký sex.
,,Jsi úžasná." vykřikuješ ...a mě to dodává ještě větší chtíč. Už mě nebaví nechat tě dělat si semnou co chceš, teď budu já tou dominantní chlapečku. Sedím na tobě a přirážím tak, jak chci já. Vím, že máš rád pravidelné pohyby, které tě dovedou k cíli, ale pokaždé když jsi před koncem, přestanu....
,,Noc je dlouhá brouku."
Zašeptám a lehám si vedle tebe. Otočím se zády a zavřu oči, ucítím tvou ruku mezi mými stehny. Je ti všechno jedno, zezadu do mě vstupuješ a zase vycházíš ven...stééénámmm, křičíííím....
A oba najednou se dostáváme k cíli.
,,Bylo to krásný zlato, jdu do sprchy."
přidáno 20.10.2013 - 15:33
Do erotického psaní jsem se zasvětil hodně dávno, víc jak deset let zpátky, kdy jsem nastoupil na střední školu, a takové lechtivky jsem psal tehdy taky. Mě se to osobně líbí, ale je to zbytečně hodně rychlé. Až moc rychlé, to je můj názor...
přidáno 26.09.2013 - 22:07
Zajímavý pro chlapa to číst z ženskýho pohledu. Ale těch trojteček tam je skutečně moc a dost často zbytečně, působí to pak trochu amatérsky...
přidáno 06.07.2013 - 10:28
Zase fakt moc dobré. A toho, co napsal Náčelník bych si na tvém místě vůbec nevšímal. Jen Stééénejj...
přidáno 08.03.2013 - 20:38
Pěknej kousek, je to lechtivý.
přidáno 26.12.2011 - 22:55
jako, zajímavý... dá sa, nedá sa, nemůžu soudit, nezveřejňoval bych takový věci, kdyby bylo na mě. Co se stalo v ložnici tam má taky zůstat... ale k formě vyčítat budu. Stééééénámmm? Proč Stéééénáššš? Proč neSténáš? Tohle do díla nepatří. A těch trojteček, až hanba! Asi tak.
přidáno 28.08.2011 - 08:14
Děkuju
přidáno 27.08.2011 - 20:00
Dobře se to čte. Umíš.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sex s tebou : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ona sama
Předchozí dílo autora : Týrání dětí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku