přidáno 11.08.2011
hodnoceno 6
čteno 1218(15)
posláno 0
Tu máš pomocnou ruku,
jenže Ty, s očima plnýma hluku,
nevidíš a nedosáhneš,
ať se táhneš, sápeš, sáhneš
zrovna vedle, tak tak blízko,
letadlo co letí nízko
Nedosedne, nepřistane,
nepřístupné ať se stane
Tvým
a hlučným na dotek
a hebkým na pohled.
Ta krajina.
Do té krajiny se rozpustíš
a vpiješ; ta krajina,
do níž smíš.
Ta krajina
s níž sníš.
Ta krajina
ta krajina.
S ní -
to ona.
přidáno 12.08.2011 - 15:54
strašně se mi líbí, nebaví mě číst, pro mě nové autory, pač než se člověk probere k něčemu , co by se mi líbilo, ztratí hodně času. Tohle se mi líbí.
přidáno 12.08.2011 - 15:16
puero: Tvůj komentář nepátrá po ničem. Je to jen otázka. Ale je to úsměvná představa. Že někam pošleš komentář, aby něco vypátral.
Můj komentář samozřejmě je na místě, neboť bych se bez něj nikdy nedozvěděl, jak se lze dopátrat kvality vysláním pátravého komentáře. A za toto poznání ti děkuji.
přidáno 12.08.2011 - 15:04
ARA: Tvůj komentář není na místě.

Je adresován autorce. Myslím, že pochopila, protože se obrací k LUKiOvu komentáři v jedné z předchozích děl, v němž naznačil, že autorka píše velmi dobře a řadí se tak mezi schopné autory. Můj komentář pátrá po tom, zda i tohle dílo téhle ,,laťce" odpovídá. nic víc, nic míň.
přidáno 12.08.2011 - 14:50
puero: Á, tak to je Puerův komentář? Není! Co je to? Já to vnímám jako nonšalatní zvolání. Nevím, komu je ta otázka vlastně adresována. Autorovi asi ne. Ptáš se ostatních? Kdybys tohle napsal pod můj text, zdálo by se mi to ( ať by můj text byl dobrý nebo ne) zbytečné.
přidáno 11.08.2011 - 22:33
Á, tak to je ta ,,vysoká laťka", o které LUKiO psal?
přidáno 11.08.2011 - 22:14
Líbí se mi to, ale dost si s tím lámu hlavu. Může se to zdát divné, ale zatím si nejsem jist, jestli jsem to pochopil dokonale. Jestli jsem si to trochu nepřekombinoval....

Určitě bych změnil grafiku. Nejsem si ještě jist, jak, ale myslím, že to potřebuje zpřehlednit, uspořádat. Zaslouží si to zkrášlit. Zkusím nabídnout nějakou inspiraci.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chirurgie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Skořápky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku