Pokusil jsem se to napsat tak, aby pochopil ten, kdo ví o čom je řeč. Jinak zdravím Náměstka, Mejdla, Náčelníka a paní profesorku :=).
přidáno 06.06.2011
hodnoceno 11
čteno 1315(16)
posláno 0
Žil, byl pan Kolo
a byl to náměstek.
V úřadu hrál sólo
a se všemi vypek.

Sám si hrál s úřadem,
nikoho neposlech.
Nazvi ho neřádem,
ty kdos nic nezaslech.

Školy chtěl zavřít.
Snad myslel to dobře,
chci tomu věřit.

I gympl chtěl zbořit.
Snad myslel to dobře,
chtěl tomu věřit.
přidáno 25.02.2012 - 12:42
Zřejmě příležitostná báseň, inu a proč ne? Nezatěžkaná zjevným problémem, na který reaguje, sdělná.
přidáno 14.06.2011 - 18:25
"Pokusil jsem se to napsat tak, aby pochopil ten, kdo ví o čom je řeč."
A ten kdo neví, má smůlu. Jsem ten kdo neví, a mám tedy smůlu. Se mi to nelíbí. Ale co už :)
přidáno 07.06.2011 - 07:39
Hangetsu: Forma je skvělá ;) ale puero se bohužel nemůže chápat přesně tuto problematiku ;)
přidáno 06.06.2011 - 22:43
Děkuju všem (,ale Zelenina zůstane v šuplíku). A taky jsem rád, že vás tu vidím :=)
A pro puera: pokusím se zlepšit formu i obsah. Děkuju za pomoc :=)
přidáno 06.06.2011 - 22:31
To rozhodně :D podívej se na Homéra :D
přidáno 06.06.2011 - 22:30
Náčelník Holá Ruka: Ale tahle poloha je taky dobrá. Dobře se tady využije autorova hravost a nadhled. I když zelenina je opravdu dobrá. Rozhodně piš všechno co tě napadne a ne jenom to co ostatní považují za dobré.
přidáno 06.06.2011 - 22:21
A jinak... dostal ses tam kam jsi chtěl? Formu to má, ale prostě tvoje prvopočátky jsou lepší... tohle je satira (dokonce bych to dal do novin, kdyby to šlo :)) ale hlavně už ses oddálil od svého stylu ;) vrať se ke své zelenině :) je to lepší :)
přidáno 06.06.2011 - 22:21
áháá

Takže to má být pamflet.
přidáno 06.06.2011 - 22:21
Ano. Také zdravím. Námět: báseň se vyjadřuje k aktuálnímu problému.
Prostředky: Neotřelé rýmy. Kontrast. Myslím tím kontrast mezi problémem o jaký se v básni jedná a formou, která byla zvolená. Je v tom vidět autorův nadhled a odstup. Trochu výtka k rytmu v první strofě ale to se ztratí. Celkový dojem: Nejsou to jen prázdná slova. Celá báseň plyne sama od sebe. Čte se to dobře. Dokonce jsi se vyvaroval i svých pověstných gramatických chyb. Líbí se mi to. A na závěr, jsem rád, že tě tady vidím.
přidáno 06.06.2011 - 22:19
Je to opravdu povedené :)
Puero: U nás je totiž jistý pan Cikl co nám tu krapítek dělá bordel... o něm je tato báseň...
přidáno 06.06.2011 - 22:16
Ježto je to tvé první dílo, zdržím se komentáře a počkám na další.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pan Kolo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zelený mužík

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku