pro mě silná, důležitá ...
přidáno 25.02.2011
hodnoceno 5
čteno 1628(24)
posláno 0
mlčíme.
máme co říct, ale nemáme komu.


ležim ti na hrudi a slyšim tlukot tvýho srdce. hrudník se zvedá a klesá a já pomalu usínám. šeptáš mi, že jsem krásná. usmívám se. ty asi taky.


vystupuju, autobus odjel. běžim, bojim se totiž tý tmy a zimy. je pozdě. chtěla bych bejt s tebou. neozýváš se mi. neznám tě, ale chci tě. některý pocity si radši nechci přiznat. bojim se. nejen tý tmy.


řikáš mi, že jsem trdlo a že jsem hodná. a ďábel. a já tě nepustim. potřebuju tě čim dál tim víc. to tvoje kouzlo. a prostě víš. víš. proto nemusim tolik mluvit. protože víš, víš?


otáčim polštář, je mi horko. po tvářích mi stejskaj slzy. ignoruješ mě, nevim co se stalo. lezu ti na nervy? někoho máš? stalo se něco?
jsem paranoidní? nevim, brečim. a nemám ipod, neusnu. cítim to prázdno v hlavě i na tělě. potřebuju obejmutí.


objímáš mě. cítim se hrozně v bezpečí. nechci tě pustit. máme propletený prsty, nohy, myšlenky. vnímám to všechno. tancujem spolu na raye charlese a já jsem tvoje georgia. jsem si tim jistá.
přesně jak jsi řek, všechno to do sebe zapadá.


teď tohle celý čtu a pravda z toho je tak třetina. moje pocity k tobě, moje pocity ke mně samotný, k nám. chci bejt s tebou, ty jsi pryč.


křičíme.
ne proto, aby nás někdo poslouchal,
ale aby nás slyšel.
přidáno 31.03.2011 - 20:23
mlčíme.
máme co říct, ale nemáme komu.

...celá je mi hrozně blízká... od začátku do konce... závidim, že si to ze sebe dokázala vypsat :))

... nejhorší je, když víš co chceš, ale nemůžeš to mít - protože když to získáš, možná ztratíš sama sebe...
přidáno 26.02.2011 - 15:59
*obema

nevim:D
přidáno 26.02.2011 - 15:30
dekuju oboum..:)
přidáno 25.02.2011 - 15:21
je to pravda, ze z toho dycha ziva uprimnost..to z tebe, tvych veci proste sala..a proto se mi libi a proto je ctu..

verim a chapu, proc je to pro tebe dulezity dilo..libi se mi veta, ze to do sebe zapada..a ta silene nalehava vypoved citu..
přidáno 25.02.2011 - 10:10
ačkoliv je pravda možná jen v té zmíněné třetině, tak z celého díla dýchá živá upřímnost a proto palec nahoru!

Jinak fráze "křičíme. ne proto, aby nás někdo poslouchal, ale aby nás slyšel" se mi moc líbí. Chápe jí asi každý, kdo se kdy něco napsal. Jenom možná bude někomu připadat do díla zbytečně nacpaná, nevím, mě se tam i docela líbí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
bíločerná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ozvuseti
Předchozí dílo autora : milovat a nemilovat

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku