asi nejpovedenější za delší dobu (kategorie se mi fakt nechce podrobně vyhledávat a přemýšlet kam báseň zapadne...)
přidáno 12.10.2010
hodnoceno 6
čteno 1301(23)
posláno 0

Po kapkách
lidskost mizí -
tečou mi nervy.

Po špičkách přichází
lhostejnost,
docela něžně...

na prahu
překvapí v křivém úsměvu -
zlost a bič
pokusně.

Než utopíš člověka,
který měl rád
naposled tebe.

Zmuchlá tě
ochrnutá přítomnost
prázdných dlaní...
přidáno 07.04.2023 - 00:59
Zaujala.
přidáno 03.12.2010 - 23:27
no, v osmnácti jsem nic nepsal, začal jsem intenzivně asi tak dva roky nazpět a bylo to hodně jalové, tady na pasncích jsem jen návštěvník, má hlavní tvorba je na Písmáku pod stejnou přezdívkou, odkud sem dávám to lepší. moc se mi psance nechtce navštěvovat, zdejší tvorba je dost tristní, zajímá mě především obsah básně, kdežto zde je mnoho autorů pro skládání písmen do hezkých obrazců, ale už mě to netrápí, psance jsem na pár dní vynechal a je to téměř blahodárné :))
ještě jednou moc díky za komentáře, občas něco vložím...
přidáno 28.11.2010 - 09:11
Tak nějak jsem se šel podívat, jak vypadá tvé psaní a našel něco krásně syrového. Sám jsem pán v zajetí rýmů a napsat něco bez toho je pro mne zázrak. O to více se kochám poetičností tvých slov. V tom je kouzlo poezie - umožňovat objevovat krásu seřazených slov. Bylo by zajímavé vidět tvoji tvorbu z osmnácti let a pak i pozdější. Když tě čtu, vybavují se mi moje rebelská léta, kdy jsem byl ochoten se rvát s celým světem (obrazně, ve skutečnosti jsem nevěděl, co to jsou životní starosti).
Ale jsem nesmírně potěšen, že je tady další generace mladých, co se hrají se slovy. Byť jsi momentálně na frontě se sentimentem.
Docela se těším, jaký majstrštyk se ti povede na vánoce.... tam je sentiment na vrcholu.
přidáno 12.10.2010 - 23:35
máš podobný scénář jako já...jsou na nás zlý!
přidáno 12.10.2010 - 18:45
dík :)
přidáno 12.10.2010 - 18:43
Zajímavé... zvláště se mi líbí poslední sloka, jen tak dále...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na okraji : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vzbouřenci

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku