přidáno 25.07.2010
hodnoceno 2
čteno 995(6)
posláno 0
Je láska jenom klam?..ne..je to velký bílý chrám, naplněný touhou světa.

Mockrát jsem o něm slyšela, ale nikdy jsem tam nebyla.

Proč ne..bojím se že mě zklame?

Když po prve do chrámu vejdeš, uchvátí tě svou vznešeností. Píchne tě u srdce a to buší, jako by ti chtělo vyskočit přímo do dlaně. Rozhlédneš se a vidíš šlechetnost, pravdu, smích, srdečnost. Stojíš a nemůžeš popadnout dech..topíš se v pocitu plnosti.

Nic netrvá věčně a jednou tenhle pocit odejde, jako další letní den...

Ale přece každý na světě má svého strážného anděla! abys ho mohl potkat, musíš projít dlouhou cestou života, kde se setkáš se zklamáním a bolestí.

Když ale potkáš svého anděla, možná hned nebudeš vědět, že je to on ( a možná na to nikdy nepříjdeš ) ale dojde k souznění duší a on tě bude chránit a nenechá tě nikdy odejít.....
přidáno 30.07.2010 - 22:27
Nevěříš slovům?...asi to bude tím že jim já sama taky nevěřím....Psala sem to a myslela na jednoho kluka a chtěla věřit tomu že ho mám ráda...ale asi sem si to jenom namlovala....až se zase zamiluju, tak zkusím napsat něco jinýho a pak to můžeme porovnat...;)
přidáno 26.07.2010 - 13:11
nevěřím těm slovům, a přijde mi to takové...naivní...a bohužel ani forma se mi nelíbí...snad příště :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Je láska jenom klam? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, gajda, štiler
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Adrianne Nesser :
strasne stylova slecna...sama sebou jak to nejvic jde...co sem te stihla poznat/nepoznat tak si dobrej clovek. uprimnost vzdycky na prednich mistech. dik ze tu jsi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku