přidáno 18.06.2010
hodnoceno 6
čteno 1313(16)
posláno 0
Ležím nahej v posteli a poslouchám jazz. Ještě by to chtělo whiskey. Ráno pršelo a tak jsem šéfovi napsal, že by to stejně nemělo smysl. Už druhej den nejít do práce, to je trošku vostrý. Když já myslel, že bude pršet celej den. Od mého probuzení uběhla čtvrt hodina a ono najednou přestalo. Napsal jsem mu, že v pondělí přijdu. Jeho obličej? To jsou halušky s brindzou na kterých visí tlusté dioptrické brýle. Vedoucí sekačů trávy. Včera ráno mi volal ať nechodím k papírenskému parku, kde jsme se měli sejít, ale ať přijdu k mostu Milénia. Řekl jsem mu, že je to docela široký pojem. Prý mám přijít k místu, kde se staví cirkusy. Naštěstí vím o co jde, a tak nasednu do náhradní autobusové dopravy a vydám se na cestu úspěchu, uznání a bohatství. Pořád se něco opravuje.
"Kde jste? Volal jsem Vaší mamince."
"To není maminka..."
"Tak přítelkyni nebo co to je, vemte si hrábě a pojďte za mnou. Tady shrabte ten svah za tím křoviňákem."
"Je to moje holka, ale nechce si mě vzít, protože má novej pas a tak si ho přece nebude předělávat."
A tak jsem hrabal svah a nenápadně jsem pozoroval své nové kolegy. Bývalá smažka s červenou kšiltovkou a baťůžkem na zádech. Starý alkoholik s bleděmodře potetovanými rucemi. Neidentifikovatelný muž s prázdným pohledem a dírami na kolenou. Tito tři muži měli běžné motorové sekačky bez pojezdu. Kluk s culíkem dlouhých zrzavých vlasů, který získal funkci koordinátora práce hned po odjezdu Brindzáka, sekal svahy křoviňákem. A blonďatá slečna na zahradním traktůrku. V první hodině ho zdemolovala. Tedy jen osu, která drží sekací nože. Zrzoun nadával, že se to nestihne a že šéf bude taky nadávat. Slečna dostala žlutou sekačku s pojezdem. U firmy, kam jí dohodil zrzoun, je měsíc a byl to její první den na traktůrku. Šéf přijel, nic se nastalo, jen jsme naložili sekačky a traktůrek do dodávky a jeli jsme někam jinam. Všichni to byli kuřáci. Dostal jsem motorový fén a s ním jsem odfukoval posekanou trávu z chodníku zpátky na trávník. Zrzoun se holedbal, že prý kalil do půl čtvrté, vstával už v šest. Tak jsem se ho ptal co kalil. Prý vypil dvacet velkých morganů (lepších rumů) a patnáct piv. Řekl jsem jen, ty krávo a vůbec jsem mu nevěřil. Do toho prý ještě hulil skunk. Nevim proč musí lidi tolik lhát, navíc úplně cizím lidem. Do města jsme jeli společně dívenky otlučenou felicií. Šéf s alkáčem jeli ještě cosi kamsi nakládat. Zrzoun nám v autě říkal, že u Jekkyla a Hyda byly jenom dva stoly holek a že neměl měsíc sex. Tak si dal ráno alespoň teplé housky přímo od pekaře. Slečna mě vysadila kousek od domova a vystoupil se mnou i bývalý feťák. Se vším se mi pochlubil. Teď je prý čistej. Nepřišel mi. Zrzounovi říkal, že si dal včera taky pár pivek a jointů a mě cestou domů říkal, že nehulil už dva měsíce. Vymletost po piku. A to má doma měsíční miminko, které si udělal omylem. Dneska ráno pršelo, a tak jsem nikam nešel, ležím nahý v posteli, poslouchám jazz a ta moje píše diplomku. Včera jsem na konci směny řekl šéfovi, že pospíchám na další brigádu, na ochutnávku piva.
"To je brigáda? Příště dostaneš tu nejtěžší sekačku."
"Proč? To mi přece nemůžete udělat..."
Může. Sráč. Ale mě neporazí, ještě se na něho budu usmívat. Vím že u něj budu maximálně dva týdny a pak půjdu zas někam jinam. On už tam chcípne. Arogantní agresor, místo mozku procesor. Od července shánějí lidi na montáž slunečních elektráren. Dám si tam tak měsíc, dva. Utržené peníze procestujeme a pak si začnu hledat "normální práci", tak na rok na dva, utržené peníze znovu procestujeme a pak si začnu hledat práci ve svém oboru. Ještě mě čekají dva roky dálkového studia. Na přednášky jsem nikdy nechodil, nevydržím tam sedět. Jsem člověk, který nemá rád většinu lidí. Možná jsou v pohodě, ale pro někoho jiného. Ve společnosti debilů radši pracuji sám, dobrých kolegů je zoufale málo. Ale jsou, o tom žádná, pár jsem jich za svou brigádnickou éru potkal. Moc jich však nebylo. Nejlepší je, když někdo přijde někam, kde je hodně lidí a řekne, fuj, tady je strašně lidí a přitom je tam i on sám. A po něm přijde někdo další, který také řekne fuj. Doufám, že nebude příliš často pršet, neplatím si totiž zdravotní pojištění. A jakou souvislost mají tyto dvě věci? Žádnou, jen zas čekám nějaký hnusný dopis. A kdy jste naposled dostali nějaký hezký dopis? A tím nemyslím výpis z Vašeho konta. Systém nás nesmí porazit.
(Prorazit, ztratit cit, zaživa hnít, zapomnět snít, složit beat, něco chtít, za tim si jít, náhodou zjistit, že to byl shit. Najdi si novej cíl, zůstaň v něm o něco dýl, buď jako Karel Kryl, co jenom z piva žil...rap mi dává sílu kámo, pouštim si ho večer, ráno, mámo jsem kupec Sámo, v hlavě mám vyprodáno, v koulích mám vymrdáno, co na mě čumíš náno...:-))
přidáno 15.12.2016 - 17:27
Homér: Mimochodem, s podobnou sebrankou teď takej seču. Staří alkáči, Apač - rocker/kamioňák z Pardubic, starý Lakatoš z ubytovny, koordinátor stánkař-medovinář a šéf sprostý šaman. Ale už s tím švihnu, zvažuju dělat administrativu u Sychrovnetu.
přidáno 10.04.2016 - 15:14
Homér:
Bryndzák, šéf s alkáčem a člověk, co by si za trochu slávy kolena vrtal.. :D
Ta sestava by seděla na sebranku z veřejně prospěšných prací.. :-)
PS: Ten big na konci má beat.. :-)) Ale "Karel Kryl, co jen z piva žil" tvl.. to byl jinačí alkopankáč no. xD
přidáno 23.06.2010 - 15:43
Pěkný. Líbí se mi to.:))
přidáno 19.06.2010 - 12:23
Me se takove veci libi..z pocatku jsem se lekl ze delas u technickych sluzeb nastalo:))
Az na ten pseudorap na konci,dobry cteni;)
přidáno 19.06.2010 - 00:50
Jdu se vychcat a spát.
přidáno 18.06.2010 - 21:31
To je sračka.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dneska by to nemělo smysl šéfe : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Introspekce
Předchozí dílo autora : Třiďte odpad!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku