![]() ![]() ![]() |
Postavy s her nasich a cizich zivotu se misi. Svetlo poulicnich lamp je cini vsemocnymi, vseobjimajicimi, vsudypritomnymi. Voni kava, zni kytara a absurdni vety vytrzene z kontextu rozhovoru. Pochod blaznu mrtvookym mestem - hledame skuliny v tiche tme osamelych chodcu, voliery nocnich ptaku. Mas studene ruce, oci jako zimni obloha kdyz nasnezilo. Chci vedet kam se divas.

Něco mi to připomíná, ale detaily nesedí. U mě by to bylo asi takto:
Postavy z děl, která čteme my a druzí, se mísí. Sdílená obliba je činí společnými. Voní čaj, zní piano https://www.youtube.com/watch?v=CRBwtqNqE8Y) a absurdní věty vytržené ze seriálů. Sdružení osamělých v zaměstnaném světě - utíkáme do alternativní reality v naději, že si odsud přineseme společnost. Venku je chladno, ale nic mě nezebe, protože mám šálu, teplou bundu a ponožky. Chci vědět, které seriály sleduješ.
Jak moc je moje interpretace korektní?
Postavy z děl, která čteme my a druzí, se mísí. Sdílená obliba je činí společnými. Voní čaj, zní piano https://www.youtube.com/watch?v=CRBwtqNqE8Y) a absurdní věty vytržené ze seriálů. Sdružení osamělých v zaměstnaném světě - utíkáme do alternativní reality v naději, že si odsud přineseme společnost. Venku je chladno, ale nic mě nezebe, protože mám šálu, teplou bundu a ponožky. Chci vědět, které seriály sleduješ.
Jak moc je moje interpretace korektní?
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
7/10 log : trvalý odkaz
Následující deník autora : pruvod blaznu
Předchozí deník autora : ananké, nutnost, roztáčí duté prstence osudu a tím určuje proměnlivou hudbu sfér