72.13
hodnoceno 10
pomíjivě
kategorie básně/život
čteno 682(23)
posláno 0
Nějak jsem už pozapomněl
na ty objekty ve vesmíru
plující
Plující v tichu

Vypuštěné jako duše
spálených mrtvých
osvobozené
Osvobozené od života

Nějak jsem už pozapomněl
                      na ně
V podmračnu a šedi
myslící
Myslící na smrt

Ale teď vyšly hvězdy
a letmý paprsek
předal mi
Předal mi vzkaz

Že
Vše je v pořádku
přidáno 22.04.2008 - 15:37
Začátek hodně líbí, ke konci už mě to tolik nebere, ale celkový dojem vcelku fajn...
přidáno 18.04.2008 - 19:38
Na první přečtení mě na ní něco hodně zaujalo, na druhé jsem bohužel začínala krčit čelo... na třetí už tam zase něco je... takže rozporuplné pocity..
přidáno 18.04.2008 - 19:20
Není to kritika...možná jen trošku víc prohloubený názor...;)...
nikde se neříká co je špatně a dobře...a smajlíci jsou emoticony - to znamená, že vyjadřují pocit...tzn- pocit z apatie...nic víc nic míň...
přidáno 18.04.2008 - 18:59
no zalezi, co beres jako kritiku... komentare typu libi, nelibi, nechapu podle mne neni kritika... je to dejmetomu jen nazor... kritika saha trochu hloubeji... sem rad, za to, ze se o to nekdo snazi... ale ctvrty komentar je velmi uzkoprsy a nedotazeny...
tvuj nazor ti neberu, ale kdyz nekdo nazve to opakovani jako apaticke, a pak za to da smutneho smajlika, jakoze to je spatne mi prinde smesne... ma to byt spatne! ma to vyvolat dojem dejmetomu nejake apatie! chapes? za nic se omlouvat nemusis... je to tvuj nazor... jen si branim svoje dilo...
přidáno 18.04.2008 - 18:21
Nejsem kritik;)...nechápu jen, proč se to každý snaží obrátit proti tomu, který se k dílu snaží trochu víc vyjádřit...;(...
z okraje je podle mě komentář typu..."líbí" "nelíbí" "nechápu"...
já jsem se jen snažila vystihnout jak na mě básnička působí...
v třetím komentáři je, že opakování slov nesedí...já jsem to jen nazvala slovem...
jestli se tě to nějak dotklo...tak se omlouvám...
přidáno 18.04.2008 - 16:02
uzh se nemuzu dockat, azh se dozvim, ci je ten ctvrty koment... :)
nechapu, ze jeste v dnesni dobe se "kritici" obraci na rytmus a kdovico... taky mne mrzi, ze to, co nejak pusobi (jak je zmineno treba tady - apaticky), je brano jako negativni projev pro ne... nenapadlo te treba, ze je to zamer nebo tak?
jestli se, mily clovece, snazis kritizovat, tak se do toho zkus ponorit trochu vice a ne jen z okraje...
přidáno 17.04.2008 - 17:26
O nějakém rytmu se tu nedá mluvit...opakování slov na mě působí apaticky...;(
ale téma je obsažené alespoň v rovině "komunikační"
Tento text se drží časové linky...plyne...navazuje na sebe...
začíná znepokojením a končí usmířením;) v tom bych viděla naopak plus...
přidáno 17.04.2008 - 17:08
Nějak mi tam nesedí to opakování některých slovíček...
přidáno 17.04.2008 - 16:19
Ehm asi ne-e. Nějak mi to příjde spíš jako určitý druh zpovědi, který se ke mně nedostal... Nějak to nemůžu vnímat...
přidáno 17.04.2008 - 10:20
pěkná astrální subjektivnost :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vše je : [72.1250000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :
Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku