71.29
hodnoceno 9
Sonet
kategorie básně/život
čteno 763(28)
posláno 0
Loudám se lesy loukami nebi
mlčím v svých vyprahlých dnech
Ptáci co nejdále zrychlují běh
uléhám na vlnách unavený

Ojíněn vínem jímám se řeči
strnulé stromy vyčpěle spí
líbím se listí krásní mé sny
šepot a šumění v víčkách mi křičí

Něco mne tlačí otevřít oči
slepý jen cítím že hlava se točí
v rezavých víčkách zpověď svou slyším

Bavím se s životem co vše on zná
rozumím směji se jak snadné to má
jestli mi nelže však nerozlyším
přidáno 24.03.2009 - 07:37
fix jedna hrubka a hned je o tom cely sloupec komentaru... podivne, ze tady se to resi a u jinych, kde nejsou carky a hacky a spoustu jineho cestinarskeho to vsichni opomiji....
aliwien: umite hodnotit neco jineho nez gramaticke hrubky? dokazete se vubec ponorit do dila a zhodnotit jeho myslenku? prave od vas (nechci rici starsich, ale jinak to asi nejde), bych cekal trochu ponoru... jestli jste to dilo ohodnotila jen kvuli te gramaticke chyby, tak to proste neprijimam... priste od vas cekam vyzralejsi komentar hodny vaseho veku... ne upozorneni na chybu, jak na diskuznim foru u hadajicich se pubertaku...
prostejanek: nevim jestli patris k tem, co rady ctou delivery nebo adrienne ci lay... ale myslim, ze jo... s takovou bys mela pri cteni jejich basne byt davno mrtva uz po prvnim slove...
yarrod, gabkin: co nejde pres jazyk nebo skobrta, tak to nema jit pres jazyk a ma skobrtat, nebo to opravdu vypada tak, ze to tam nema byt?

dekuji vam za komentare... a za hrubku se omlouvam... o to vice mne mrzi, ze se tu tak propirala, chtel jsem si poslechnout neco o myslence a o forme... chyby se obcas stavaji... zvlaste v teto dobe a na techto serverech bych ocekaval, ze to tak velky vyznam mit nebude...
přidáno 23.03.2009 - 18:57
au... nerozlYším asi fakt nerozdýchám... a to jsem měla radost, že vidím sonet...
přidáno 22.03.2009 - 18:54
Známý styl, konečně něco co se rýmuje, adept na první místo - zdraví Puero.
přidáno 19.03.2009 - 15:58
Ta je dobrá. Vyprahlá. Slyšet svou zpověd v rezavých víčkách -- to je opravdu monumentální poezie.
přidáno 18.03.2009 - 18:54
zajímavé, myšlenkové, ale něco tam pro mne škobrtá....mluvnicky mi to prostě nesedí.
přidáno 17.03.2009 - 21:11
Pro mě je plus to tradiční pojetí. Ale jsou tu i minusy (třeba nerozlYším...). Jinak fajn.
přidáno 17.03.2009 - 19:05
Sonet se mi líbí. :) Pěkně napsáno. Jenom v víčkách mi nejde přes jazyk :)
přidáno 17.03.2009 - 09:46
Tak ta hrubka (nerozliším by mělo být správně) to rozhodně kazí, podle mne průměrné dílko.
přidáno 17.03.2009 - 00:51
pekné :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Skrze jíní : [71.2857142857] | trvalý odkaz | tisk | pdf
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
snake_01
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku