Mají Psanci nějakou hymnu?
taron, 16.02.2012 23:01:00
Dnes jsem si poslechla píseň - modlidbu za všechny básníky a tak mě to dojalo...skoro k slzám...

Ach Pane, odpusť básníkům
odpusť rebelům, za to ,že přišli na tento svět změnit....čo ich štvalo, bolelo?
A umírali na to ,že je ještě stále tma .......

Zkustě si to poslechnout..zápisek od Jayjay : Je to hezké..ze dne 16.2.
Není to hezké...je to Božské :)
D_P, 16.02.2012 23:35:30
Slyšel jsem na mě az příliš boha - psanci by měli mit nějakou nepoliticko-nabozenskou / i kdyz musim souhlasit že ťa písnička je kouzelná - třeba by bylo dobre vypsat soutěž na hymnu psancu :)
taron, 17.02.2012 00:01:00
Příliš Boha ?
Říká se, že nadání máme od Boha....
Není to dáno všem :)
Jednoho dne můza přijde a jednoho krásného dne může odejít....
Není dána všem a napořád.....
Je potřeba za ní děkovat :)
D_P, 17.02.2012 10:50:19
Vzhledem k tomu že mame toleranci náboženství - je třeba tolerovat i nas realistickomateralistickodarvinisticke ateisty :) Faktem zůstává že mě zatím nenapadlo jak to napsat jinak - jedine změnit melodii :)
taron, 17.02.2012 10:52:39
No , však tam není řečeno jméno Boha....Hele je tam i Pane !
Tak si mysli , že je to zpívané třeba politikům.....( aby nezatratili tu bandu psů )
Kromě toho tak nadpozemsky krásné varhany.... a ten pochod...ti psy...to je něco úžasného...povznášejícího....Já jsem z té písně od včerejška úplně mimo...mám chuť bojovat... a nevím ještě za co, hi,hi.
Mám prostě chuť umřít za to , že je ještě stále tma.....
( BYLA BY TO ZBYTEČNÁ SMRT...tma je...ale u mě v duši )
puero, 17.02.2012 11:41:26
Tak jo, navrhuju celoserverovou soutěž o psaneckou hymnu!
taron, 17.02.2012 12:11:16
Pocta Majakovskému
od Robo Grigirova
Vir, 17.02.2012 13:10:11
Nenapadá mne žádná píseň, která by mohla vyjadřovat něco společného pro toto společenství. Důvodů vidím hned několik. Uvedu jen jeden: Stáva se tu, že když má někdo bebí, tiše se obrátí se svou stížností na admina. Taková korespondence bývá vnímána jako normální. Proč tedy není vždy vnímána jako normální i korespondence mezi autory? Otázky typu: Jak to, že se to dostalo k tobě? Kdo ti to poslal? A můžeš nám sdělit, kdo...? ATD. ATP. To je jako zlý sen! Jako na služebně nějaké mocenské složky minulých režimů, protektorát nevyjímaje! Takže: Hymnu? Proč ne? Jen nevím jakou. Pocta Majakovskému by to být rozhodně neměla. Ani, kdyby v ní nebylo slovo- bůh. Protože ta píseň nijak nekoresponduje s takovými projevy, z nichž jsem jeden zmínil.
taron, 17.02.2012 13:53:47
Ale, ale, my se to časem naučíme...naučíme si dělat pořádky mezi sebou v klidu, vono to půjde, pomalu, ale přece.
Kde jsme se to měli naučit ? Když i naši rodiče to někdy nedokážou ?
Hm...? Musíme si s tím tedy nějak poradit a lámat hlavičky, ale vono to půjde , musí :)
puero, 17.02.2012 17:15:04
Vir: Pro tebe je , zdá se, cokoliv na psancích reliktem totality, že?
Vir, 17.02.2012 20:18:57
puero: Také stručně: prázdný plk.
D_P, 17.02.2012 22:48:58
Vir: Tak tu nemusíš být kdyz ti tak neskutečné vse tady vadi, ne? ( noc ve zlem)
taron, 17.02.2012 23:02:31
D_P: Co to do tebe zase vjelo? Do mě ráno, do tebe uhodil blesk večer...bóže, co se zas děje...pěkně v klidu, všemu se naučíme..jenom klid..
Radši řekni, jaký ty máš návrh...mě se můj zdá docela vznešený !!
D_P, 17.02.2012 23:06:23
taron: Nic jen virovou naprosto slušné odpovídám - a ptám se co tu dělá kdyz vse na psancich jsou pro nej prázdné plky
taron, 17.02.2012 23:08:58
D_P: Ach Bože, já se klidím....ach jo....
Takže se nedovím jiný název písně, která by mohla být naší hymnou?
Tak , co si ji složit sami ?
Kdo dá nej návrh?
Tvrdý-nouzák, 17.02.2012 23:09:38
Klid prosím. Tohle diskuzní téma by mělo být o hymně psanců a já vtipálek navrhuji Tři čuníky od Nohavici. Vyšli pěkně do světa a vesele si zpívají.
D_P, 17.02.2012 23:10:33
taron: Uz jsem nad tim přemýšlel - ale s mou nynější náladou by to byl spise protest-song ;)
Tvrdý-nouzák, 17.02.2012 23:11:27
taron: To by mělo být téma soutěže. Vytvořit hymnu psanců. A vítěz by si jí i nazpíval.
taron, 17.02.2012 23:14:45
Tvrdý-nouzák: Ha, ha, nazpíval jo? Hm...
Tvrdý-nouzák, 17.02.2012 23:17:52
taron: Tak ale řekni mi proč ne. To by vlastně měla být i podmínka při soutěži, ne? Protože text je sice důležitý ale bez melodie není to není kompletní. Takže bych ještě prosazoval ať to i nazpívá soutěžící jak si to vlastně představuje jak by se to zpívalo.
Yana, 17.02.2012 23:22:18
Ode an die Freude
taron, 17.02.2012 23:24:20
Tvrdý-nouzák: mě to když tak nazpívá Dott....Dott, jsi volná , Hm... musím si jí nějak předplatit....jedny pralinky možná budou stačit...
Tvrdý-nouzák, 17.02.2012 23:24:46
Yana: Není špatná, to opravdu není akorát nevím jak se to dělá, když už jí používá někdo jiný.
D_P, 17.02.2012 23:27:14
Yana: :D to uz ma EU
D_P, 17.02.2012 23:27:37
Nápad #1

Outcast 696

Kdo dobré činí,
tomu odpuštění,
tak stejní,
a přece jiní.

Kdo dobro v sobě má,
k tomu přijde návštěva,
přijdem s tóny, přijdem s rýmy,
od jara, až do bílé zimy.

Kdo hledá v srdci útěchu,
pomůžeme mu ve spěchu,
chmury nemají už šanci,
když pohladí tě...
                             ... Tvoji psanci
taron, 17.02.2012 23:29:16
No, nic...takže vymýšlejte, já si du dát šlofíka...miláčci moji jsou zaměstnáni prací a já si spočnu.. a nakonec budeme mít pěknou hymnu, hi,hi a bez práce....( teda mojí práce)
Yana, 17.02.2012 23:30:23
Tvrdý-nouzák: D_P: Já jsem si spíš dělala srandu, i v případě EU mi to příde jako dobrej vtip, ale jinak ta skladba je super.
taron, 17.02.2012 23:31:16
Hm...pro mě je to málo vznešené....básník je v určitém smyslu elita...má dar
už radši nebudu opakovat od koho, ale máme dar....

Já bych prostě aspoň za ten dar poděkovala... ale...
dobře nechávám to na Vás....vyberte, co se Vám líbí :))
D_P, 17.02.2012 23:41:09
taron: Ale nejsou tu jen básníci
Tvrdý-nouzák, 17.02.2012 23:44:16
Povstaňte pánové a dámy slova
povstaňte zas, opět a znova
Chopte se pera a krásu šiřte
Nebojte se ničeho a jen pište.
Dostali jste dar, který má jen pár.
Tak si ho važte
Všem psancům zdar
D_P, 17.02.2012 23:48:13
No. #2


Wolfs head

Tak stejní jsme a přeci jiní,
otvíráme srdce síni,
jsme však v srdci krásní,
přijdeme se sbírkou básní.

Jme zrozeni pro poezii,
rýmy do duše se vám vlijí,
jsme služebníci vášich duší,
jsme hudba vašich uší.

Darem obdarováni rýmujeme
za umění a talent děkujeme,
vyzvem rýmy vás k tanci,
my zaprodaní umění psanci.
D_P, 17.02.2012 23:48:37
Tvrdý-nouzák: Dobre ty!
Tvrdý-nouzák, 17.02.2012 23:51:24
D_P: Pěkný. Teď ještě nějak začlenit prozaiky a máme vymalováno.
D_P, 18.02.2012 00:01:09
No. #3

Exiles

Vášnivý a nespoutaní,
baví nás všeho psaní,
básně, prosa, romance,
to je něco pro psance.

Pero náš stříbrný je meč,
je libo povídku, scénář, skeč?
Jsme umění oddáni,
díky za to nadání.

Pero naše odlesk háže,
pohádky, úvahy a reportáže,
vše vám dáme v srdci ranci,
my uměním posedlí psanci.
Tvrdý-nouzák, 18.02.2012 00:03:27
D_P: romance pro psance velice pěkný rým :)
Možná bych tam dal mezi scénář a skeč slovíčko nebo. Jinak nemám námitek. Každopádně si to někam založ protože tohle je klenot. Rozhodně se mi líbí.
FallenAngel, 18.02.2012 10:46:37
Sám se pustím do vlastní verze, ikdyž bude těžký nepsat smutně.
Vir, 18.02.2012 11:28:09
D_P: To možná nejsi sám, koho napadá, že tu nemusím být. Ale tobě radím, abys už držel slovo. Slovo mezi zuby. A to takovou silou, aby se nedostalo ven přes pysky. Nestal ses členem bratrstva natolik neohrožených, abys mě mohl zbaběle napovídat, že tu nemusím být. Přesněji- zkoušet to můžeš, ale nezískáš nic, než trapné pocity. Protože já tu opravdu být nemusím. Pro mne to není tak důležité, abych se ponižoval. Nenapsal jsi mi slušnou odpoveď, jak píšeš, ale napsal jsi odpověď spíše Puerovi. Puerovi, který napsal nesmysly do svého deníku a hrdě vepsal do anotace "impérium vrací úder". Že je to jasný výraz upřímné vůle po dialogu? Ne? Tak ne. Asi ne. Tak dál.

Kdo dokáže "argumentovat" tak, jak to předvedl Puero, musí pak cítit, že to nezvlád. Není divu, že se pak pokusil obrátit na mne pozornost. Jako na někoho, kdo ve všem na psancích vidí relikt totality. Ale to jeho text byl jako z dílny oddělení propagandy a desinformací. Co jsi čekal, že mu odpovím? Že se nechám vyprovokovat jako ARA a napíšu, že je to demagogie a zlý úmysl? Aby to dostalo ten potřebný tón a gradaci? Abych byl smazán? Abys měl zas možnost o někom neúnavně opakovat, že pro něho nebudeš plakat? Nauč se už číst! A neotravuj s hloupými komenty!
Prázdný plk - to je pro tebe důkaz, že mi tu vše neskutečně vadí?
Napsal jsi lež !!! Cituji:

taron: Nic jen virovou naprosto slušné odpovídám - a ptám se co tu dělá kdyz vse na psancich jsou pro nej prázdné plky

Jednak proto, že Puero není vše. A vše není ani jedna jeho věta. Takže očekávám tvoji omluvu. A ne odbytou.

A abych se vyjádřil i k návrhům hymny. Myslím, že nejdůležitější a stěžejní částí hymny by měl být silný refrén. Refrén heroický, povznášející. Refrén, z něhož ční něco jako maják. A pro ten by byla možná nejlepší ta částo Puerovi a jeho stříbrném meči. Ať je sranda.
taron, 18.02.2012 13:27:26
Začínám se v tom všem ztrácet, já chtěla nějakou krásnou vznešenou hymnu a najednou se tady hádáme....

To byl zase jeden blbej nápad...mě ta píseň fakt tak dojala..až moc...a místo něčeho krásného, co tu možná mohlo vzniknout...tak je tu zase hádka....
Už asi ničemu nerozumím, nejsem schopna pochopit...jsem tudíž neschopná,...tak jak jsem si myslela, než jsem sem přišla, tak se to prokázalo...takže nezbývá, než se s tím smířit...kam přijdu, tam je pohroma...i když to nemyslím zle, vše se obrátí naopak....mnohdy proti mě....vyvodím z toho tedy důsledky...musím mlčet...vždy a všude....mé pocity, myšlenky jsou vlastně naprosto zbytečné, i pocity , myšlenky druhých...na co ty pocity vlastně máme ? Na prd....zahoďmě je a buďme kamenní.., bezcitní, no, není těm lidem lépe ? Bezcitným lumpům ? Je....asi se dám do nějakého gangu....možná tam budu šťastnější..:(
taron, 18.02.2012 13:43:58
Já si myslím , že už se nikdo nebude obracet na admina a vyřídí si to sám s příslušným člověkem.....třebas soukromně !
Chci ,aby se začalo od nuly.
Myslím , že se všichni poučili, když všichni, myslím tedy všichni...
Byla to situace, která mnohého z nás zaskočila...bylo potřeba k ní nějakého stanoviska zaujmout, každý se měl možnost vajádřit, bylo to uděláno .
ARA je tu zpět, já jsem spokojená, ale jsem proto, aby se začalo s čistým štítem.
Ara má tedy možnost se vyjádřit , a vyjadřuje se. Jen bych prosila....jedním nějakým počinem... a dost !
Jasně, konkrétně říci, co vadí, nevadí, proč vadí, nevadí..., vyříkat si to, ale neútočit dál....
Myslela jsem , že to tu nebude jako dřív, ale bude..a bude líp.
Dívejte, Lukio je kapitán lodi. Učí se být vůdce, jakož i já se učím být kuchařka a kormidelník být kormidelníkem atd.atd.
I kapitán může udělat chybu...třebas osudnou...Lukio má ale pravdu, v tu chvíli byl přesvědčen, že musí obětovat jednoho pro dobro všech. Jestli to byl dobrý počin se ukáže později. To je jasné...Nicméně, kdyby to neudělal, nikdy bysme tuto situaci nezažili a nikdy bysme nemohli k ní zaujmout nějaké stanovisko. Jsem jasně pro to, : STALO SE ! Nedá se to změnit...dá se jen vyvodit důsledky a podle toho se zachovat...toť vše. Ale vemte to tak....i králové byli připravováni na roli krále od malička...byli učeni..museli se rozhodovat..o svém lidu, poddaném, který byl násilně držen..., ale my tu nejsme násilím. Lukio se musí mnohdy rozhodnout za nás všechny a není možné, aby vyhověl všem. Prostě to nejde...a nadávat mu za to ? I kdyby udělal chybu...už mu nadávat nebudu...on sám si z toho vyvodí důsledky a příště, v podobné situaci to možná zkusí jinak.....možná ne. Je to na kapitánovi.
Nebudu útočit na jeho právo se rozhodnout..má na to právo.. a že se třebas rozhodl blbě ? No a co ? Já dělám chyb , za jedinej den, pchá...těch je......
Není možné ho pořád kamenovat za jednu chybu a pořád ji někomu připimínat ...to jsem měla já....výčet všech chyb, když jsem udělala jednu maličkou , byly mi připomenuty i větší a veliké a největší( a pěkně za sebou, v pořadí)....je to blbost ... a pěkná!!!!
Jede se dál, ale od nuly...od nuly...od nuly !
loner, 18.02.2012 14:52:58
taková otázka do placu ... Proč psanci potřebují hymnu?
taron, 18.02.2012 14:57:10
Nepotřebují hymnu....mě se jenom líbila píseň , kterou v zápiscích vložil Jayjay a natolik mě oslovila, že jsem se zeptala, jestli psanci mají svou hymnu ale jsme tak neschopní se nějak dorozumět, že je nám hymna opravdu k ničemu....
Já už žádnej návrh asi dlouho dávat nebudu.....:(
Teda , pokud se mi podaří svázat si všechny prsty na rukou a nohou.., kýbl je vedle mě :(
puero, 18.02.2012 16:40:23
Vir: Já taky tu hrůzu smazal, jen co sis ji ráčil přečíst (protože šlo o to tobě dokázat, že mince má i druhou stranu - což bych ti byl napsal do deníku, kdyby to šlo) a tobě radím udělat totéž, protože jsi vedle jak ta jedle. A sotva ti jde o nějaký dialog, když zakážeš komentáře a mě začneš blokovat. Poněkud jednosměrná diskuze nemyslíš? Nečej, že se ti někdo začne omlouvat, když ho urazíš.
D_P, 18.02.2012 18:05:11
Vir: Ma držet slovo? Nebo jako co?
Já se jen slusne ptám , kdyz ti tu vse a vsichni a všechno zda rak "spatne" - tak provc tu jsi???? Je tam otazník! Vidis ho?
taron, 18.02.2012 18:18:05
Vir: Já si ty hrůzy obě stihla přečíst....a myslím , že Puero chtěl opravdu ukázat obě strany mince...aspoň já to tak pochopila.....Každý může jednu věc vidět úplně jiným způsobem a nemusí to být vůbec špatně :)
Pokud bude člověk pořád někomu vyčítat jednu a tu samou věc...tak se omluvy nedočká nikdy.., to má Puero pravdu..., i kdyby se nakrásně chtěl člověk omluvit, prostě to nedokáže..., o tom mám docela bolavou báseň z mého dětství.
Všichni dávno ví, kdo jsi a ještě nikdo nepodnikl patřičné kroky, abys byl opět "odňat". I to svědčí o jejich nezaujatosti vůči tvé osobě a svědčí to také o tom , že se pokouší jistě vyvodit určité závěry z předešlých hádek.
Já to také beru jako podané jablko vůči tobě...(tichá omluva).....
Lukio tenkrát prohlásil , že jestli se vrátíš, tak tě znovu "odejme" a neudělal to...a myslíš, že o tobě neví? Určitě ví...a nepodniká proti tobě žádné kroky.
Je-li tu klid - nevadíš mu......
A ještě něco..., po zlém s nikým nic neuděláš, to vím taky ze své zkušenosti..., akorád se tady všichni znovu zatvrdí....myslím si , že tudy cesta nevede....nevím sice kudy vede, ale tudy určitě ne !
Myslím si , že by bylo dobré jim trpělivě ukazovat cestu..pořád dokola, trpělivě...jako to děláte u mě s mou paranoiou. I když odmítají, tak trpělivě znovu a znovu ( jako u dětí, hi,hi...občas jim naliskám a potom jsem zase trpělivá matka...dokola do zbláznění )
Jsem ráda, že tu jsi !
D_P, 18.02.2012 18:40:49
taron: Ale taron já jsem taky rád že tu vir je ale jeho chování viz úplně zbytečný utok na mě jako to je slušné? Já se jen pral proc tu je kdyz mu vse tady prijde jako "zbytecne plkani" a čekal jsem na slušnou otazku slušnou odpověd :)
jutu, 18.02.2012 19:33:19
puero: D_P:

puero, 17.02.2012 17:15:04
Vir: Pro tebe je , zdá se, cokoliv na psancích reliktem totality, že?
Vir, 17.02.2012 20:18:57
puero: Také stručně: prázdný plk.
D_P, 17.02.2012 22:48:58
Vir: Tak tu nemusíš být kdyz ti tak neskutečné vse tady vadi, ne? ( noc ve zlem)

Abyste to nemuseli dlouho hledat: výše uvedené je důkazem toho, jak jste si vydedukovali nesmyslné závěry, na jejichž základě vynášíte generální soudy /typický haló efekt to je - mimo jiné/.
puero, 18.02.2012 19:40:38
jutu: Jednu (tu první) větu jsi vynechala - /mimo jiné/.

Vir, 17.02. 2012 13:10:11
Stáva se tu, že když má někdo bebí, tiše se obrátí se svou stížností na admina.......Jako na služebně nějaké mocenské složky minulých režimů, protektorát nevyjímaje!
jutu, 18.02.2012 19:49:28
D_P:
D_P, 18.02.2012 18:40:49
taron: Ale taron já jsem taky rád že tu vir je ale jeho chování viz úplně zbytečný utok na mě jako to je slušné? Já se jen pral proc tu je kdyz mu vse tady prijde jako "zbytecne plkani" a čekal jsem na slušnou otazku slušnou odpověd :)

Výše uvedené vnímám jako lichý a dle mého soudu marný a nevkusný pokus ukázat sebe v lepším světle. Ty jsi totiž žádný slušný dotaz virovi nepložil. Tys ho především označil jako někoho, komu "vše tady přijde jako zbytečné plkání". Neboli sis opět potvrdil svůj již dříve vytvořený generální soud dle jednoho vyjádření k jedné věci. A neslušnosti ses dopustil ty účelovým překrucováním cizího výroku. Nepřišívej zbaběle své nálepky druhým lidem.
jutu, 18.02.2012 19:59:15
puero: Nevynechala.
D_P, 18.02.2012 20:04:13
jutu: Kdo koho napada :) jen ukazujete, kdo tu vyvolává hádky :) já končím - Vaše skabe pokusy o nové provokace mě nezajímají :) Nevim proc se nesmím slušne na něco zeptat, ale budis uz se nikdy vira ani tebe nezeptam, aby to zas nebylo chápáno spatne :)
jutu, 18.02.2012 20:48:11
taron:
Tak postupně:

Výměna názorů není výměna pocitů. Když se ale necháš při výměně názorů smýkat svými pcity, pak to můžeš vnímat i tak. Některé pocity jsou opravdu na prd, jak píšeš, ale z toho logicky neplyne stát se bezcitným. Užitečnější by bylo vlastní pocity prozkoumat a podrobit kritickému myšlení.

Voláš tady po začátku od nuly. Jak chceš začít od nuly, když nechceš vidět, co se dál děje /viz překrucování významu jasných slov/. A tvoje "pchá" nebo "no a co" jako výraz postoje k chybám vlastním či cizím působí na mě jako výraz přezírání a lhostejnosti. S takovým postojem se z bludného kruhu chyb a omylů nikdo nevymotá.

O jakých obou hrůzách, které sis stihla přečíst, mluvíš?
Pokud jde o to, co chtěl puero ukázat /jeho text jsem též četla/, po mém soudu chtěl především předvést svou schopnost překroutit virův zápisek Politika a umění způsobem, pro který mám jediné slovo - chucpe.

Napsala jsi virovi: "A ještě něco..., po zlém s nikým nic neuděláš, to vím taky ze své zkušenosti..., akorád se tady všichni znovu zatvrdí....myslím si , že tudy cesta nevede....nevím sice kudy vede, ale tudy určitě ne !" - Nerozumím tvému výroku, neboť jsem si nevšimla, že by vir něco takového dělal. Pokládáš-li za "po zlém" pojmenování věcí pravým jménem, pak se těžko dobereme porozumění, neboť čteš nikoli rozumem, ale svými pocity.
jutu, 18.02.2012 21:04:18
D_P: Protože to nebylo slušně ani čistě ani jasně.
D_P, 18.02.2012 21:05:56
jutu: To je věc nazoru - Vaše reakce podle mě taky nejsou all clear - ale to je muj nazor a nebudu ti ho přece cpát ;)
jutu, 18.02.2012 21:12:39
D_P: Zase přemýšlíš nahlas? Všeobecně? Nekonkrétně? Jako bys měl dvě polohy - jednu všeobecnou a jednu překrucovací.
D_P, 18.02.2012 21:21:28
Hlavne že jsi ty tak dokonala :) právě překrucujes ty sama ;) a dej mi svatý ano? Mě boje o svatou pravdu uz vazne nezajímají amen
taron, 18.02.2012 21:27:20
jutu: Názory a pocity spolu úzce souvisí.....Výměna názorů..tedy jasně rozproudí i pocity, které mnohdy do hádky zapadají... a často ovlivňují hádku negativně.....jenže já se momentálně s nikým nehádám....takže se ani nenechávám momentálně smýkat svými pocity . Vím , že jsem pocitová, tudíž mi pocity můžou býti vyčítány i v mých názorech , budiž...je-li to nutné...
Nejsem lhostejná k chybám svým ani jiným , ale nebudu mu chyby neustále strkat pod nos. V Bibli je psáno : Bratře..proč vidíš třísku v oku tvého bližního, když sám máš v oku trám? Napřed si odstraň svůj trám a potom můžeš pomáhat bližnímu svému. Sama mám tolik chyb, že nemám právo ukazovat chyby druhým a ještě je za to pérovat..... a když už to udělám , tak velice jemně a s porozuměním....o to se snažím , ale sami víte, že ujíždím i v tom....
Komentáře byli zakázány k dílům vira...puero tudíž využil odpovědi jiným dílem....i puero jasně řekl , že chtěl ukázat jen druhou tvář mince....oba se tedy jasně vyjádřili:)
Ano čtu svými pocity...neboť skoro vše přečtené v nás vyvolává určité pocity, asociace...ukládání do krátkodobé, dlouhodobé paměti atd. atd. a různé vzpomínky se vynoří právě při některých podmětech..nevidím na tom nic špatného....a u mě to vyvolalo mé dětství a snahu být poslušná..., ale vždy se to nějak zkomplikovalo i druhou stranou..., která mě třebas nahněvala, ponížila, napadla...nenechala uzrát čas..na jisté uvědomění si u mě, že jsem udělala chybu....mnohý na to přijde časem...postupně, až prožije i jiné věci, teprve potom si dá dvě a dvě dohromady.
Chci aby byl dán čas....a začalo se bez výčitek...- pokud jsem tímto výrokem zmýtána emocemi ...tedy to bylo to nejrozumnější , co jsem kdy v životě napsala a bez rozumu, jen emocemi. Amen.
loner, 18.02.2012 21:30:36
taron: jutu: D_P: Vy tři jmenovaní, zdravím vás. Můžete mi prosím objasnit, proč mě tu matete? Podívejte se na název diskuse a porovnejte si to s obsahem Vašich příspěvků. Takže Vás zdvořile žádám, abyste se svými "osobními tématy" přešli do soukromé korespondence. Díky.
taron, 18.02.2012 21:34:17
loner: Promiň, já už končím...není co bych už více řekla...jsem příliš vyemotivovaná a nemám názory, které je možno nazvat názory ( toť ukázka mé histerie, hi,hi. Ne ,jsem naprosto v klidu...omlouvám se jutu...vím jak to myslela...já se ale snažím být kritická vůči sobě...to je opravdu můj názor...já jiný vzhledem k mým asociacím ani nemohu mít, promiňte )
D_P, 18.02.2012 21:37:16
loner: Já končím :) hádat se nechcu ;)
taron, 19.02.2012 13:07:00
jutu: Vir: hm..., ještě, že teda matu Lonera...no, včera jsem okomentovala Náčelníkovi jeho báseň : My .. a plně...jsem jeho báseň okomentovala jen podle svých životních zkušeností..podle toho , co ve mě samotné vyvolala a né podle toho, co tím chtěl autor říct...prostě jsem ho nepochopila kvůli sobě samé a kvůli tomu, co jsem v životě prožila..... a tak to dělá spoustu lidí .. teda né spousta lidí, ale skoro všichni...posuzují okolí podle svých prožitků, bolístek, nepříjemných pocitů, co ta situace u nich vyvolá...hm...jenže jak tomu mám rozumět ? Podle toho se děti učí už od malička...podle zkušeností...podle příjemných a nepříjemných pocitů, podle toho, když dopadnou na papulu, podle toho , co obkoukají od jiných...to je proces, který není možné nedělat.. a vlastně na něm závisí i život člověka...spálím se na plotně ? Aha , už vím.....mám dítě, které se popálilo? Hm..proč matka histerčí ? Protože se v ní rozběhne tak sáhodlouhý proces všech jejích zkušeností a zážitků, pro ni bolavých, že to tu matku bolí více, než dítě....
Má dcera měla ve dvou a půl letech zlomenou stehenní kost, ta bolest, co jsem zažila, ta byla neskutečná....i když jsem nikdy stehno zlomené neměla...tak jsem šílela bolestí....a dcera ? Je naprosto zdravá a šťastná a já? Mám neustále strach z nového úrazu...z bolesti, mám výčitky svědomí....jsem na tom hůř, jak má dcera, proč ?
Možná už chápu....ale ráda bych vysvětlení ...prosím!

Takže , já plně vím , že máte pravdu v jistém směru..., ale moje životní bolístky a zkušenosti mi nedovolí útočit na lidi.. a lidi beru jako bolavé osoby (jako já) , co se s tím nedokáží vyrovnat a zatvrdí se ( jako já). A stále tvrdím , že kritizovat ano...ale jemně a s porozuměním pro lidské chyby a slabosti !
derrry, 19.02.2012 20:05:19
Za mě hlasuji pro písničku od Blink 182 s názvem Fighting the Gravity. Proč?
Začíná krásně:
"This makes no sense"
a pokračuje...jasně:
"This makes no sense".
D_P, 20.02.2012 00:00:42
derrry: Everything has sense and "psanci" have sense, haven't they? ( uz je to daaaavno co jsem mel AJ :(
Vir, 20.02.2012 17:52:34
taron: puero: D_P: Nechci nikomu kazit zážitek z hledání hymny. Vyjádřím se tedy k vašim slovům v deníku pod názvem Plky.
puero, 20.02.2012 18:36:12
Vir: Ten deník Plky mě celkem potěšil, jakkoli mi zrovna nelichotí. Škoda, že se k němu zase nemá kdo vyjádřit.
puero, 20.02.2012 18:39:04
Nuže mohu-li říct taky trochu ze zákulisí, aby to bylo k diskuzi, navrhl jsem LUKiOvi, aby vyhlásil tematickou soutěž na téma psanecká hymna. Přichystal to, ale jestli to uvede v život? Asi ne. Podle něj (a já mu dal za pravdu) by to byl jen prostor jak někoho urazit. Tak na co hymnu?
taron, 20.02.2012 22:59:24
puero: To je mi líto...nechtěla jsem to..aby to tak dopadlo....jen se mi strašně líbila ta píseň :((
jutu, 21.02.2012 19:52:04
Mně se ta píseň od R. Grigorova líbí převelice, a právě proto si myslím, že by neměla být hymnou tohoto webu. Nikoli proto, že mně se píseň líbí, ale proto, že při vší skromnosti vím, o čem ta píseň je. Ta píseň není ani o Bohu ani o básnících. Ta píseň je o těch z nás, kteří nejsou tolerováni nějakým společenstvím pro své názory, neboť nepřestanou používat svůj rozum a nepřestanou brojit proti nepravostem – v případě Majakovského se terčem jeho satir stalo šosáctví, a to i ve vlastních řadách. Odpovědí mu za to bylo štvaní a nactiutrhání, jež ho dohnalo k sebevraždě.
Mít tuto píseň „Pocta Majakovskému“ za hymnu by bylo paradoxní.
Hymnou by mohla být jen v tom případě, že by ten, kdo vysloví názor, oprávněný leč odlišný od většinového mínění, nebyl by kvůli jednomu vyjádření označen jako někdo, komu se tady nic nelíbí a nebyla mu kladena otázka, proč že tu vlastně je. Mohla by ta píseň být hymnou, kdyby nikdo nikomu nekladl žádné pasti, kdyby společenství bylo naprosto otevřené diskusi, kdyby si diskutující nebrali připomínky osobně, kdyby uraženě nešpičkovali, kdyby nepřekrucovali fakta, kdyby nikomu nebylo milejší být raději srabem než tím, kdo se otevřeně vysloví, kdyby…
Navzdory tomu si myslím, že je-li tu všeobecná potřeba nějaké hymny, nic nebrání tomu vypsat soutěž o nejlepší text zrovna tak, jak jsou vypisovány jiné tématické soutěže na tomto webu. A jestliže puero vypustil domněnku, že uvažovaná soutěž nebude vyhlášena, protože LUKiO a shodně s ním i puero se domnívají, že „by to byl jen prostor jak někoho urazit“, pak se jen divím, že byly a možná zas budou vypisovány nějaké soutěže o nejlepší dílo. Ba dokonce se divím, že se vyvěšují i nějaké ankety, neboť i to skýtá potenciální možnost, že se vyznavači černého čaje pustí do těch, kteří oblibují zelený či jiný čaj – a nebo naopak. Neboli vnímám tu „zákulisní“ informaci od puera hlavně jako upuštění jedu.
A když už by byla hymna, jistě by stálo za to mít taky prapor – lidí výtvarně zdatných tu jistě pár je, mohli by se zhostit i tohoto úkolu. Navrhnout prapor.
A možná i odznak. Aspoň by se ti Psanci na srazu poznali.
A tak máme soutěží hned několik, na nějaký čas by to vydalo, než by to bylo všechno hotovo.
puero, 21.02.2012 20:20:35
jutu: Je snad Puero had, že vypouští jed? Nebyl to snad Puero, kdo navrhl soutěž na téma psanecká hymna? Puero se tady aspoň aktivně o něco snaží.
taron, 21.02.2012 22:52:55
jutu: Díky za vysvětlení, o čem je píseň..prostě jsem tak nějak pochopila.., že básník by měl mít své ideály..., ale sám ideální být nemusí...může se snažit ke svým ideálům , o kterých píše, nebo sní ,přibližovat...
Takže vůbec nechápu, proč by zrovna tato píseň byla pro toto společenství nemožná..., že se nepdobáme ideálu ?
Časem třeba budeme..nebo protože se někdo nepodobá ideálu..teda teď zrovna Pimp a třeba Taron..nebo jiný, tak ho taky vyšoupneme ?
Nyní v kolektivu.., když byl vyšoupnut ARA...jsou lidé, kteří se nepodobají podle Jutu ideálu...je jich tu více než dost..a co s nimi ti ideální mají dělat ?
Prosím vás ozvěte se ti ideální....ať povíte, co se bude dělat s těmi méně ideálními....mám začít kolektiv bojkotovat ? Jaký by to mělo smysl ?
Co se stalo nejde odestát...omluvit se ? Tichá omluva tu podle mého zazněla....nebo tiše omlouvat se tu může jenom někdo a jiný ne ?
Jsou chválena díla navrátivšich se partyzánů..jsou docela normálně přijímáni....ano..pokud dojde ke konfliktu , tak se vzpomenou i dávno zapomenuté problémy... a to je to , co chci, aby se nepřipomínaly chyby..pořád a pořád dokola..a pořád a pořád...nadáváte mi , že tu mrčím a fňukám...já jen vysvětluji , že pořád a pořád dokola výčet všech pochybení je blbost....a chtít zpátečně omluvu, nebo nějakou pokoru ? Ano..ale až ten onen to sám pochopí...pak je možná omluva i upřímná...jinak bude z donucení a u toho omlouvajícího se vyskytne více - méně nenávist z ponížení...to chcete ? Hádáme se tu a pak se ještě začnem nenávidět ?
Nechci nenávist...
loner, 21.02.2012 23:05:39
Ahoj všem, myslím si, že pokud mají mít psanci nějakou hymnu, vlajku, znak, či cokoli, co je bude prezentovat, má to vzniknout zde.
jutu, 21.02.2012 23:22:52
taron:
Naprosto s tebou souhlasím, že ani jednotlivci tohoto společenství ani společenství celé nemusí být, a ani nemůže, být ideální.
D_P, 22.02.2012 00:03:23
JA nevim proc ale vzdy si predstavim pod znakem psancu - vlajku psohlavců - Chodů
taron, 22.02.2012 11:29:31
jutu: Díky.
Homér, 22.02.2012 11:29:34
http://www.youtube.com/watch?v=VbhsYC4gKy4&feature=related
taron, 22.02.2012 11:32:20
D_P: A proč ne? Psohlavci jako symbol naší hrdosti a ochrany naší země....nevadí , že všichni takoví z nás nejsou...ale už jenom touha po tom je základ k nápravě a i když se nám to úplně nepovede........nesuďme se sami mezi sebou, Devils má takovou touhu a ať je takový nebo né...já ho chválím...snažme se plnit své ideály a pomáhejme si...to je vše !
Homér, 22.02.2012 11:32:41
Jde o to jaký typ psance jsi.
taron, 22.02.2012 11:37:09
Homér: Jo ...i ta tvá je pěkná...proč ne?
Myslím , že se hodí spousta písní..jde o typ, neboli naše snění.....je-li povznášející...pak se hodí každá povznášející píseň :))
Kompromis je vždy nejlepší řešení :))
Vir, 24.02.2012 08:56:24
D_P: taron: Když si to čtu znova v nových souvislostech, vidím, že jsem se mýlil. Nemá smysl snažit se vyjít vstříc těm, kteří žádají zvláštní ohled ke svým slabostem. Obhajovaný i příklady z výchovy malých dětí. Protože si takové ohledy nezaslouží. Celá ta debata byla zcela zbytečná. Protože lidé, kteří jsou takto vztahovační a urážliví, sami často nejsou ochotni vnímat ty druhé a jejich výhrady nebo připomínky. Jejich vnímaní bývá sebestředné. Sami pro sebe se nestydí žádat zvláštní zacházení, ale jiným neváhají odpovědět takto:
„ Tak tu nemusíš být kdyz ti tak neskutečné vse tady vadi, ne?“ Tedy – méně fňukat a více myslet.
D_P, 24.02.2012 11:05:35
Vir: Tak nefňukej o fňukání a nesnaž se vyprovokovávat hádky - ono je důležité zamyslet se nad sebou a pak kritizovat ostatní - nic ve zlem
Vir, 24.02.2012 11:22:48
D_P: Nic v dobrém, ale už bys měl nechat té argumentace z dětského pískoviště.
D_P, 24.02.2012 11:27:57
Vir: Téžtak i nápodobně

Pokud chcete vložit odpověď, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku