láska, hovno, pivo
přidáno 26.04.2010
hodnoceno 5
čteno 1210(20)
posláno 0
„Na plese jsem jí řekl, že jí miluju víc než pivo. Měla z toho fakt radost.“
„No jo, ale pivo ničím nenahradíš...“
„Klidně se bez tý zkvašený mouky obejdu, ale jaký to je bejt bez fajnový ženský? Když jsem s ní, a když je to v pohodě, tak mi může celej vesmír políbit prdel.“
„Jak to myslíš...když je to v pohodě?“
„To se prostě pozná. A posrat se přece může všechno ne?“
„No kamen asi ne..“
„Ty neznáš tu básničku Kameni promlouvej?“
„Hele to mě ve škole fakt nechytlo. Neznám žádnou básničku. Jdu se radši vysrat, ještě by si mi ji začal recitovat a na to fakt nemám náladu. Z básníků je mi na blití. A ty mi zatím můžeš sbalit nějakou fajnovou ženskou, když si tak chytrej.“
„Hm.“
„A to tvý melancholický hm už mě taky začíná pěkně srát. Objednej radši další piva. Položím kabel a hned jsem zpátky.“
„Hm.“

Slunce je hovno a planety jsou mouchy, které kolem něj lítají.
Klidně bych svý holce vylízal prdel i špínu co má mezi prsty u nohou.
Pokreslil jsem jí prsa tužkou na oči. Na levé ňadro jsem jí nakreslil les s jelenem, zajícem a stanem zvaným „áčko“, nad tím byly hory, Slunce a naše dvě hlavy v srdíčku, jak si dávaj pusu. Pravé prsíčko to ovšem odneslo hůř. Ztvárnil jsem na něj kyklopa s čírem a s rybím ocasem místo nohou. Místo oka měl překrásnou bradavku. Fuckoval...Kalousku jsi jednička. Volit nepůjde. Hulit trávu prej už taky nikdy nebude. A já pořád nevim, co ze mě bude. Musí ze mě něco být, když ze mě stejně nic nezbude?
Vím, že zítra bude krásný den a možná bude i pěkný počasí. Každej po ránu hovno vytlačí. Většina lidí se v práci nasvačí. Někdo onemocní a někdo se doléčí. Největší opruz je vstávat na osmou do školy. A nechat se tam nedobrovolně známkovat.
Nejlepší je vstávat vedle člověka, kterého nejvíc milujete. Ze srdce vám k sobě vedou neviditelné provázky. Není to moc sladké? Asi je, ale je to to nejlepší, co jsem zatím potkal. Kdybych jí nějakým způsobem ztratil, tak bych se klepal, pak bych se strašně opil a myslel bych na skákání z okna. Až bych se z toho dostal, tak bych hledal to samé. Jenže vím, že by mě 99 procent žen po chvíli začalo neuvěřitelně nudit. To jsou ty dvouměsíční vztahy. Včera jsem někde slyšel, že nejlepší ženská je ta s minulostí a nejlepší chlap je ten s budoucností. A že se pozitivní věci dějí lidem s pozitivním myšlením. Tomu druhýmu bych moc nevěřil, protože můj kámoš je pozitivní člověk a přitom nedávno ztratil tři litry. Jel na kole a vypadly mu z kapsy, a proto pak nemohl jet se svou holkou na fesťák, na kterej se těšil několik měsíců. Mě se zas nedávno přetrhl řetěz. Krásnej příběh ze života co? A Josef si rozsekal koleno a nebaví ho jeho práce. A někdo teď spáchal nevěru. Vojta spláchnul a vrátil se ke svému nejlepšímu kámošovi. Kdesi v západních Čechách o sebe cinkly dvě úplně nová piva.
přidáno 12.12.2014 - 00:05
Budu od tebe číst spíš jen povídky.

Jinak první věta je geniální. :-)
přidáno 19.03.2013 - 09:23
„A to tvý melancholický hm už mě taky začíná pěkně srát. Objednej radši další piva.
haha
přidáno 28.04.2010 - 12:29
Děkuji a smekám:-)
přidáno 26.04.2010 - 18:00
jako v amélii (bez hoven a těch piv samo:D;)
ale jako dobré, dobré!
přidáno 26.04.2010 - 12:32
dobré!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ten nejlepší pocit : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Politická
Předchozí dílo autora : Bulvár

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku