hned jak...
přidáno 03.04.2010
hodnoceno 1
čteno 1981(8)
posláno 0
Poznávat nové lidi je fajn, říká se. Já vám teda nevím. Znám dost lidí který to děsně otravuje. Jsou to ti lidé kteří mají nejradši staré známě a nemají zapotřebí hledat si nějaké nové. Jsou zvyklí na to co mají a hledání nových kamarádů se snaží omezit na minimum. Když už jsou donucení si povídat s někým neznámým, vypadá rozhovor asi tak, že se střídají dlouhé chvíle ticha s občasnými nervózními promluvami. Čím delší jsou tiché chvilky tím těžší je navázat na ně, byť třeba duchaplnou větou. To je potom dost otráví, to mi věřte.
Na druhou stranu jsou lidé kterým nedělá sebemenší problém bavit se s kýmkoliv o čemkoliv. Sedí celý večer v baru a je jim jedno kdo sedí vedle, oni se baví celou dobu, prostě berou co přijde. Jsou jednoduše v pohodě.
Ale ti druzí, co s nimi? Jsou jenom vybíraví, jsou jenom opatrní, nebo co vlastně? Čím je to, to fakt nevím, já takovej problém nemám, ani náhodou, ne ne. Podle mě je to tím, že dnešní lidé tráví moc času u internetů a takovýhle věcí. Píšou na facebook to co zrovna dělají, jak jim je, nakupujou v elektronických obchodech, což představuje pět minut klikání a vybírání, s lidmi mluví přes SKYPE a podobně. Mohl by to být ten problém? Vždyť internet má lidi sbližovat. Tak částečně to asi tak dělá, lidé si bez problémů vyměňují názory, myšlenky po síti, ale jakmile se mají s někým setkat je průšvih na světě. Po síti to se jim to povídá, respektive píše, to se nemusí nikomu dívat do očí, když náhodu řeknou něco ošklivého stačí se dohlásit a nemusí tomu druhému vysvětlovat jak to vlastně mysleli. Ale tváří v tvář člověku je to těžší, vidíte jak se tváří, můžete poznat jak se cítí a to je problém. Člověk nedokáže zvládnout osobní kontakt, odvyknul si toho během dlouhých hodin prosezených u počítače. Mně je to moc líto, tohleto. Vždyť je to taková škoda, že si lidé, mladí jako já, nedokáží v klidu popovídat třeba u piva. Dříve to bylo naprosto normální ale v dnešním světě computerů je trend úplně jiný, a já bych to chtěl změnit. Mám pár nápadů jak toho dosáhnout, všechny vám je povím, povím vám jak se vymanit z nadvlády technologií a vrátit lidi do kontaktu s ostatními lidmi. Všechno vám to povím, jenom si přečtu pár emailů, podívám se jestli někdo neokomentoval mojí novou fotku na facebooku a na chvilku s někým pokecám, teda hned jak nainstaluju novou verzi ICQ…
přidáno 03.04.2010 - 09:59
Strohé a nudné

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Já s tím něco udělám : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Na procházce
Předchozí dílo autora : Pohádka co není pohádka

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :
Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku