A nechť čtenářova fantazie dokončí si sama tuto miniaturu. Budiž dána volnost Vaší fantazii
přidáno 29.01.2010
hodnoceno 1
čteno 1455(12)
posláno 0
Sluneční květ, tak se jmenovala. Jméno hodné dívky jejího postavení. Jen ona mohla být obětována, aby zachránila svůj národ. Jen ji si vyvolila…
Jen jediný mezi nimi nebyl s její jistou smrtí smířen. Ten jehož znala tak dlouho a přitom tak krátce. Ten jehož jako jediného milovala, byli si zaslíbeni.
Pamatovala si den, kdy se poprvé potkali. Přišel do jejich vesnice, aby jim pomohl s lovem, a pak už tady zůstal, kvůli ní. A právě ten jediný důvod, kvůli kterému zde zůstával, byl právě připraven přijmout smrt. Byla zvolena Bohyní, jak prohlásila Velká Matka jejich kmene. Byla kompenzací za pomoc proti Temným.
Nemohl s tím nic dělat. Kdyby se ji pokusil zachránit, či snad unést, chytili by je a zabili. Kdyby odmítla, všichni by ji kladli za vinu zkázu země a smrt v neskonalých mukách. Nebylo jiné možnosti…
Každý si tak bude pamatovat její jméno. Sluneční květ, ta která se obětovala…

ikonka sbírka Ze sbírky: Písně viol
přidáno 29.01.2010 - 17:02
krásná miniatura probudila mou fantazii..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sluneční květ : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pro přítele
Předchozí dílo autora : Bílé peří labutí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku