Anotace zdála se být ze začátku velmi důležitá. Autor chtěl nejdříve vymezit rozdíly mezi básní a myšlenkou. Čím dále víc se mu nechtělo a tak v polousínání dopisuje anotaci o anotaci. Jediné co by si přál a na co si vzpomněl je, aby si čtenář všimnul zamyšlení nejen doslovného, ale i metaforického. Na závěr snad jen: není to báseň, milý čtenáři...
přidáno 05.12.2009
hodnoceno 12
čteno 1303(19)
posláno 0
uvolnili
jste
při
chůzi
vůbec
někdy
kotníky
?
přidáno 06.12.2009 - 19:47
Svet sa skladá z detailov, je ako mozaika, ako impresionistický obraz... zložený z nekonečného počtu maličkostí, pričom každá má nesmiernu hodnotu a je nenahraditelná.
přidáno 06.12.2009 - 17:58
ANO detaily tvoří celek.taky mě to zaujalo tome..přemýšlel jsem o tom a zjistil jsem že pro člověka je důležitých tolik nedůležitých věcí..že časem bude všechno tak důležité(hodnoty,vzdělání,image,popularita,peníze,dojem)..že opravdu důležité nebude vůbec nic..a chválim tě za dobré téma k zamyšlení.(které neni strátou času) i za to že si všímáš důležitých detailů....promin výraz chválim tě je zde dost nadnesený když si daleko starší než já..
přidáno 06.12.2009 - 16:01
lidus: tak to je mi lito...
přidáno 06.12.2009 - 16:00
hodně bylo řečeno v komentářích...mám ráda takové myšlenky...jednou za čas člověk popřemýšlí nad věcma, které by mu jindy naprosto unikly a dává mu to význam do x různých směrů...těším se ale na nějakou báseň od tebe ;-)
přidáno 05.12.2009 - 20:39
Na poezii, vůbec tvorbě mladých je kouzelné to, jak barvitě umí prožívat a diskutovat svoje dílka.
Vůbec to nemyslím nějak posměšně, to ani náhodou - já vám prostě děcka závidím tu možnost mrhat si svým časem podle svého. A po přečtení komentářů ještě dodávám - užijte si věku, kdy je ještě možné vnímat detaily lehce. Ono později to už stojí hodně sil.
přidáno 05.12.2009 - 20:21
Anotace mě zaujala víc než samotné dílko..
přidáno 05.12.2009 - 13:54
Tome, to je parádní téma ! .... je dobře, žes to napsal .... vzpomněla jsem si hned na Karla Kryla .....
přidáno 05.12.2009 - 13:53
dílo dobré, plavu, kotníky musí být uvolněné, tak asi i při chůzi :), ale to není to, k čemu se chci vyjadřovat.
DETAIL je nesmírně důležitej ! každý z nás si myslim, nebo já to alespoň tak vnímám, má detaily, které ho doutváří, liší od jiných .....to je nesmírně důležitá věc pro mě, navíc, pokud to vemu např. i přes módu, kolikrát mi oblečení zaujme jen kvůli dobře zvolenému knoflíku, který ten jinak normální kus oblečení pozvedne daleko výš.
To puero : neznamená, že když něco neděláš, viz třeba to plavání, není zapotřebí se toho všímat ! a zrovna tady bez uvolněnějch kotníků by to rozhodně nefungovalo tak, jak má ! ,) /to je s nadsázkou, myslím samozřejmě daleko důležitější věci /
přidáno 05.12.2009 - 12:55
to nekdy zkusim...
taky si myslim, ze detaily sou dulezity... protoze tvorej celek...
a kazdej detail te muze nejaky zpusobem naplnit nebo se nad nim muzes aspon zamyslet..:)

dobrej napad...mam rada otazky.
přidáno 05.12.2009 - 11:48
nesouhlasim a neni to to same... detaily jsou vzdy zapotrebi...
přidáno 05.12.2009 - 11:38
to je jako: šimli jste si někdy při plavání, jestli ohýbáte prsty na nohou?

Nevšimli, proč taky. Detaily nejsou nikdy zapotřebí, když ten zbytek funguje jak má, ne?
přidáno 05.12.2009 - 08:43
zajímavé..budu o tom přemýšlet zatim co budu na chatě kopat žumpu..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Otázka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zavřenýma očima
Předchozí dílo autora : Je čas vystoupit

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku